Muutaman viikon ikäinen vauvelimme on alkanut unissaan röhisemään, ähkimään ja vinkumaan todella usein...välillä tuntuu, että pinniksessä olisi vähintään apinalauma:)
Nukkuessaan touhuaa muutenkin ja yöt ovat levottomia. Vieressä en voi pitää, kun potkiskelee niin kovin. Mistäköhän tällainen uni voi johtua...päivisinkin on väsynyt ja uninen, ihankuin ei yöllä saisi kunnon unia. Onko viisaampia?
Vauvan äänekäs uni
11
9342
Vastaukset
- kuulostaa
että olisi ilmavaivoja!? ainakin niin oli meillä..nyt en halua pelotella,mutta tutuni vauva äänteli unissaan,ja lääkäri sanoi ettei saisi pitää mitään ääntä nukkuessaan.testitulokset sitten näyttivät että kyseisellä vauvalla oli aivan liian korkea verensokeri..kannattaa soittaa neuvolaan..nyt en tietenkään väitä että näi non teilä,kerron vaan mitä meidän tutulle kävi!
kaikkea hyvää teille!- sama tapaus
meidän naapurin siskolle kävi noi..vei lapsensa lääkäriin kun huolestutti "uni-äänet",ja heillä todettiin tuo korkea verensokeri..olisikohan sama tapaus?!
- ------
sama tapaus kirjoitti:
meidän naapurin siskolle kävi noi..vei lapsensa lääkäriin kun huolestutti "uni-äänet",ja heillä todettiin tuo korkea verensokeri..olisikohan sama tapaus?!
nämä asuvat espoossa..ja kyseinen lapsi on 6kk vanha poika..
- varmaan
------ kirjoitti:
nämä asuvat espoossa..ja kyseinen lapsi on 6kk vanha poika..
sama tapaus taitaapi olla!
- Äiti määkin
Älä nyt säikähdä, että olisi jotain vialla. Minullakin on pieni röhisijä kotona, yöllä vieressä röhisee oikea villisika. ;) Lastenlääkäri sanoi, että voin hankkia korvatulpat... Eli ei todellakaan vauvan tarvitse ääneti nukkua!
- Apila81
tuota verensokerijuttua...no, huomenna menen neuvolaan, niin kyselen sieltä vielä. Ja kun tuota meuhkaamista on vain nukkuessa eikä valveilla ollessa, niin olen ajatellut sen liittyvän jotenkin unen vaiheisiin, ns. kevyempään uneen. Nytkin tyttö on päikkäreillä, ja peitto on pois potkittu ja mieletön ähinä päällä. Kaipa se kohta heräilee...
- sammakkoprinsessa06
Apila81 kirjoitti:
tuota verensokerijuttua...no, huomenna menen neuvolaan, niin kyselen sieltä vielä. Ja kun tuota meuhkaamista on vain nukkuessa eikä valveilla ollessa, niin olen ajatellut sen liittyvän jotenkin unen vaiheisiin, ns. kevyempään uneen. Nytkin tyttö on päikkäreillä, ja peitto on pois potkittu ja mieletön ähinä päällä. Kaipa se kohta heräilee...
joo, meidän vauva pitää kanssa välillä kauheeta meteliä nukkuessaan. On alusta asti pitänyt
(nyt 2kk) eikä oo edes tullu mieleen huolestua. Tuo verensokeri läppä kuulosti aika mielenkiintoselta teorialta, vai on oikein lääkäri sanonu, että vauvojen pitäisi olla nukkuessaan ihan hiljaa. Jep jep. - minä sitä
sammakkoprinsessa06 kirjoitti:
joo, meidän vauva pitää kanssa välillä kauheeta meteliä nukkuessaan. On alusta asti pitänyt
(nyt 2kk) eikä oo edes tullu mieleen huolestua. Tuo verensokeri läppä kuulosti aika mielenkiintoselta teorialta, vai on oikein lääkäri sanonu, että vauvojen pitäisi olla nukkuessaan ihan hiljaa. Jep jep.päästä keksiny!!!!
näin sano lääkäri,enkä minä siitä mitään vitsiä väännä!!!
kyllä minunkin mielestäni kaikki vauvat pitävät jonkin näköstä ääntä unissaan,mutta kyseinen lääkäri sanoi ettei niin kuulu tehdä!
anteeks vaan ku kerroin!! - sammakkoprinsessa06
minä sitä kirjoitti:
päästä keksiny!!!!
näin sano lääkäri,enkä minä siitä mitään vitsiä väännä!!!
kyllä minunkin mielestäni kaikki vauvat pitävät jonkin näköstä ääntä unissaan,mutta kyseinen lääkäri sanoi ettei niin kuulu tehdä!
anteeks vaan ku kerroin!!kuulostaa omituiselta väitteeltä. Ehkä tuttusi on vain käsittänyt väärin. turhaan tuohdut.
- tuommoista
sammakkoprinsessa06 kirjoitti:
kuulostaa omituiselta väitteeltä. Ehkä tuttusi on vain käsittänyt väärin. turhaan tuohdut.
voi väärin käsittää?!
kyllähän se kuulostaa epätavalliselta.mutta näin oli niillä..en nyt rupea puolustelemaan sanojani,kun en mitään väärää olekaansanonut!! mutta lääkäri nimenomaan sanoi ettei tuommoista ääntä saisa unen aikaan pitää..tämä vauva niinkuin ähki unissaan..
- normaalilta
mutta tosiaan kannattaa kysyä neuvolassa,jotta saisit mielenrauhaa=)
meilläkin on tota rimpuilua unissaan ja poika on nt 7kk.joskus pääsee pieru ja heti helpottaa=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381