selviääkö

micrassa

pelkällä yläpään kiristäjän vaihdolla.ku olis vm-98 micra ja ketju kylmälä rallattaa kovasti ajettu 131000 km.olisko kulunut niin paljon että ei kiristä tarpeeksi???

7

1290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xxxddc

Kuulostaa samalta hommalta kuin meidän -95 Micrassa oli.Siihen auttoi juuri tuo yläpään kiristäjän ja ketjun vaihto.Katso aiheesta enemmän alempaa kohdasta -95 Micra rapsuttaa

• ratsun

meillä vm.96 1.0 .kaikki jakopään kilut,paitsi rattaat vaihdettu.autolla oli ajettu 100.000 km. ei rallata enää.

• kertoa

Voisitko ( TAI voisiko joku muu) kertoa paljonko ko homma tuli maksamaan?
        Meidän kakkosautossa (aj. n 140 tkm) ilmeisesti sama juttu ja kun soitin Nissan huoltoon sanoivat, että pitäisi vaihtaa molemmat ketjut molempien ketjujen kiristäjät alemman ketjun laahaimet kampiakselin etustefa ja koko osapaketti on n. 319 €.
        Kertoivat myös että tuo paketti on työläs vaihdettava, varsinkin tuon alemman ketjun osalta.

Miten päädyit vain tuon ylemmän ketjun vaihtoon ja onko tarvetta vaihtaa koko pakettia?

• liike
        kertoa kirjoitti:

Voisitko ( TAI voisiko joku muu) kertoa paljonko ko homma tuli maksamaan?
        Meidän kakkosautossa (aj. n 140 tkm) ilmeisesti sama juttu ja kun soitin Nissan huoltoon sanoivat, että pitäisi vaihtaa molemmat ketjut molempien ketjujen kiristäjät alemman ketjun laahaimet kampiakselin etustefa ja koko osapaketti on n. 319 €.
        Kertoivat myös että tuo paketti on työläs vaihdettava, varsinkin tuon alemman ketjun osalta.

Miten päädyit vain tuon ylemmän ketjun vaihtoon ja onko tarvetta vaihtaa koko pakettia?

yrittää rahastaa ei kai koko pakettia tarvi vaihtaa.minulle asentaja sano että riittää kun vaihtaa yläketjun kiristäjän.ja kyllä riitti loppu rallatus oli kiristäjän muovi kulunut jonkin verran.ja miksi pitäis vaihtaa kampiakselin stefa jos ei vuoda.ei se jälkeen päin ole vaikee vaihtaa jos alkaa vuotaan.mulle tuli hintaa kiristäjä 70ekua alkuperäinen ei saa tarvikkeena.ja tuttu asentaja peri 25 ekua vaihosta ja taas kovaa ajoa edessä päin.

• Kiitti
        liike kirjoitti:

yrittää rahastaa ei kai koko pakettia tarvi vaihtaa.minulle asentaja sano että riittää kun vaihtaa yläketjun kiristäjän.ja kyllä riitti loppu rallatus oli kiristäjän muovi kulunut jonkin verran.ja miksi pitäis vaihtaa kampiakselin stefa jos ei vuoda.ei se jälkeen päin ole vaikee vaihtaa jos alkaa vuotaan.mulle tuli hintaa kiristäjä 70ekua alkuperäinen ei saa tarvikkeena.ja tuttu asentaja peri 25 ekua vaihosta ja taas kovaa ajoa edessä päin.

Kiitti - tuo näkemys minullakin on vahvasti, eli rahastusta. Kyllä ketjukoneiston pitää kestää reilusti enemmän kuin 130-140 tkm, mutta kiristin je sen liukupinta on kulutustavaraa.

Laitoin myöskin vain kiristäjän tilaukseen, sekä stefan vaikka se ei vuodakaan vaihdetaan se samalla, ettei vuoda sitten myöhemminkään.

• Kiristin vaihdettu
        Kiitti kirjoitti:

Kiitti - tuo näkemys minullakin on vahvasti, eli rahastusta. Kyllä ketjukoneiston pitää kestää reilusti enemmän kuin 130-140 tkm, mutta kiristin je sen liukupinta on kulutustavaraa.

Laitoin myöskin vain kiristäjän tilaukseen, sekä stefan vaikka se ei vuodakaan vaihdetaan se samalla, ettei vuoda sitten myöhemminkään.

Nyt on kiristin vaihdettu, rapinat on poissa ja kokonaishinta osa(yläketjunkiristin) vaihtotyö oli alle 100€.

• täällä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      209
      1608
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      139
      1358
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1123
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      995
    5. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      52
      969
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      912
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      903
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      850
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      830
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      31