Pienet pojatkin sen tietävät

ja tytöt myös

Jos avaa silmät ja on ihan mustaa, niin on tajuton.- Hilda 7 v.

Mustikat on hyviä, koska niiden sisällä on hilloa.- Pertti 5 v.

Jos on neljä jalkaa, niin se yleensä ei ole ihminen.- Tone 5 v.

Vaatteiden alla useimmilla ihmisillä on ruumis. Sitä ei vain aina ajattele.- Tone 5 v.

Rakkautta on silloin kun näkee jonkun mutta se tuntuukin mahassa.-
Sofia 5 v.

Rakastuneet ihmiset pitelevät toisiaan kädestä, etteivät sormukset putoaisi,koska ne ovat kalliita.- Tiina 7 v.

Arseniikki on vahva mauste, joka voi helposti pilata koko päivällisen. - Jenna 10 v.

Vanhat tädit eivät enää pidä niin paljon miehistä, ei ainakaan vanhoista miehistä.- Kaisa 8 v.

Eniten vaarissa pidän siitä, että hän on oma itsensä eikä yritä olla joku normaali ihminen.- Per-Ola 6 v.

Vaari tekee mieluiten sitä, mitä muut kieltävät häntä tekemästä. - Henrik 7 v.

Mulla on viisi mummoa... vaari on vähän kertonut.- Pia 4 v.

Minun isoäitini tuli oudoksi vaihdevuosien aikana. Mutta hän parani viikkoa ennen kuolemaansa.- Siri 9 v.

Jotkut lehmät ovat mustia. Ne ovat maahanmuuttajia.- Karin 5 V.

Luille on tärkeää, että ne saavat tarpeeksi kalkkia ja valiumia, niin että hampaat kasvavat suuriksi ja teräviksi. - Marius 6 v.

Ulkonäkö on tärkeä ruumiinosa.- Elisaweta 6 v.

Jeesus asui kaukaisessa maassa. Mummi on ollut siellä valittamassa muurista.Se oli hirveän vanha ja romahtamaisillaan.- Jon 6 v.

Raamatussa sanotaan, että useimpia täytyy rakastaa niin kuin itseään. - Ingrid 8 v.

Pääsiäisenä syödään munia, koska Jeesus piti niin paljon kanoista. - Frida 7 v.

Voileivän voi saada tarttumaan seinään, mutta se pitää heittää todella kovaa.- Patrick 10v.

Jos on kävelyllä ja aivot putoavat, silloin ei löydä enää kotiin, koska ei pysty enää ajattelemaan kunnolla.- Karoliina 6v.

Ruumis päättyy kenkiin.- Anders 5v.

Kissaa ei saa puhaltaa korvaan. Jos sitä puhaltaa neljä tai viisi kertaa, se puraisee huuleen eikä päästä irti ainakaan minuuttiin.- Lisa 9v.

Vesi viheltää sadassa asteessa.- Matti 9 v.

Ihmisellä on monenlaista nahkaa. Esinahka on edessä ja takanahka on takana.- Therese 6 v.

On ikävää, kun joku kuolee. Varsinkin jos se on sellainen, joka
tavallisesti antaa rahaa.- Björn 6 v.

Ei ole oikein hyvä, jos raskaana olevilla naisilla on munalikööriä
pissassa.-Tove 9 V.

Jotkut jutut on niin viisaita, ettei ne naurata.- Katarina 5 v.

5

1724

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Jeesus asui kaukaisessa maassa. Mummi on ollut siellä valittamassa muurista.Se oli hirveän vanha ja romahtamaisillaan." Kumpi, mummi vai muuri...? ;D Mut, juu... Ihania tekstejä. Oliko oikeasti lasten suusta?

    • kauheasti

      Olen nyt pahillani, mutten usko aloittajan ainakaan osaa kuulleen ihan itse. Monet noista jutuista olen lukenut jo kymmenisen vuotta sitten vitasipalstoilta ja muista vastaavista paikoista.

      (tajuton, ruumis, tuntuu mahassa, arsenikki, vaari vähän kertonut, maahanmuuttajalehmät, Jeesus piti kanoista, aivot putoo, esinahka, rahan antaja, munalikööri-oli tosin konjakki)

      Toki tänne on vain tarkotus lisäillä lasten sanomisia, mutta...

      • Hölömökö???

        On ne silti niin suloisia juttuja että kyllähän niitä lukee mielellään useamminki! Olen minäki noita aikasemmin kuullu mutta ainakaan ihan kaikkia en muistanut. Äläs hätäile! :)

        Muksaa viikonloppuu vaan... ;)


    • Nimetön

      Tyttäreni (4v) sanoi joskus taannoin, että hän haluaa mennä takas äidilleen vasta toissapäivänä...eli viiden yön päästä. Niin kauan sun isi pitää jaksaa mua =)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6560
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2634
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2210
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1886
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1661
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1457
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe