Missä paras autopesu?

ex-pesijä

Kertokaahan kokemuksianne Rauman autopesuloista, missä saa parasta jälkeä kohtuuhintaan?

24

9466

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jussi74

      tarkoitatko konepesua vaiko käsinpesua.
      Kiikolassa hyvä pesukone, mutta jonot on joskus ihan mielettömän pitkät.
      Muutaman kerran olen pesettänyt auton Auto-Alasella, pesee itse ja jälki on hyvä.

      • lars

        itse luotan auto fiksauxeen,jälki on hyvää!!


      • Alaselle

        Pari kertaa käyttänyt auton Alasella: molemmilla kerroilla helmat täynnä valumajälkiä.
        En tiedä onko kaveri parantanut tarkkuuttaan sitten Keulan Auton jälkeen, mutta itse ainakin olen käyttänyt toista paikkaa noiden kahden kokeilun jälkeen.
        Hinta oli tosin halpa. Mutta en siltikään viitsi pestä itse autoa heti pesun jälkeen uudelleen edes helmoista.


    • ...Porilainen...

      Porissa, joten suosittelenkin ajelemaan Poriin ja siellä wash kingiin, joko prisman viereen tai sitten satakunnankadulle lähelle citymarkettia. Kyseisellä firmalla on kaksi pesulaa Porissa ja molemmat on miehitettyjä ja laatu taattu. Kokemusta on monesta eri paikasta ja wash king on paras! Ja minkään näkösiä suhteita mulla ei ole wash kingiin, mutta pakko ylistää silti!

      • kiitos tiedosta

        paljonko auton pesu maksaa wash kingillä? Onko harjallinen pesu ja saako alustapesua?


      • Nimetön
        kiitos tiedosta kirjoitti:

        paljonko auton pesu maksaa wash kingillä? Onko harjallinen pesu ja saako alustapesua?

        Alustapesu taitaa kuulua kaikkiin, mutta sen saa halutessa pois. Hinnat on muistaakseni 10 eurosta ylöspäin. Siellä on ruuhka-aikoina jonoa, mutta se menee nopeasti. Porin Sanomissa on usein alennuslippuja wash kingiin.


      • Nimetön
        kiitos tiedosta kirjoitti:

        paljonko auton pesu maksaa wash kingillä? Onko harjallinen pesu ja saako alustapesua?

        pesun saa harjoilla tai ilman


      • vastauksesta
        Nimetön kirjoitti:

        pesun saa harjoilla tai ilman

        ....


    • orh

      Tietääkö joku Porissa sijaitsevan autopesulan, joka on vanhan cittarin vieressä. Olisi kiva tietää pin-koodi, jotta saisi autopesun ilmaiseksi

    • prkln hienostelijat

      Mikä hemmetin audipelle taas huutelee autonsa nuolemisen perään. Homojuppien hommia moiset autonpesuhommat. Tosimies ajaa vanhalla paskaisella lava toytalla. Tosimiehellä on myös sama snickersin työtakki päällä kesät talvet ja RKV.n lippis päässä. Tosimies viihtyy duunarikamppeineen shellin kahviossa ja manailee kavereilleen että kuinka hemmetin kallista oli vaihtaa lava tojotsuun jarrunesteet. Tojotsun lavalla on luonnollisesti käsinpumpattava PÖ pönttö jolla tankataan lavalla olevaa teollisuus kompuraa.

    • Sansku2013a

      Hei,
      onko tullut parannusta Raumalle? Tämä on aika vanha ketju, mutta ajattelin kysyä, josko joku näkisi. Näin kaverin pöydällä talteen leikatun mainoksen, jossa oli tällainen paikka kuin The Pesu. Vissiin on ihan uusi ja on kai vain käsienpesua, mikä sinänsä on hyvä asia. (Netissä on jotain tietoja ja hintoja www.thepesu.fi)

      Kaipaan lähinnä kokemuksia? Kaveri oli kuullut, että aika pedantti kaveri pesemässä, mutta oli niin monen mutkan kautta tuo tieto, ettei sinänsä kerro mitään.

    • The URPO

      mikä vittu on pedantti, meinasitko että joku paikallinen ymmärtää?

      • Juntti-Einari

        Paas miettien, mikä ero on käsien pesulla käsipesulla. Jos autoni kone käy pensalla, niin ok. Mutta jos minä käyn kusella, se ei tarkoita sítä, että käyttövoi-
        mani on kusi. Monesta varmaan tuntuu, että kyllä tarkoittaa.


      • Perspiranttiantti

        Onko ne Pedantin veljekset jotka grilliä piti sinisaaressa?


    • Umpihomona

      Itse pesen avensis toyotani 2-3 krt päivässä ja viikon joka päivä karjalankadun neste liikenneasemalla! Muutenkin palvelu loistavaa kun pesuhallin ovetkin aukeaa automaattisesti!

      • Duunari14

        Just hain tietoa The Pesun hinnoista ja aukioloista. Löysin tän ketjun samalla niin kommentoin itsekin. Kaveri käytti sitä The Pesua ennen joulua. Musta auto ja halus vahauksen, kiillotuksen ja täydellisen sisäpesun. Kaveri oli enemmän ku tyytyväinen lopputulokseen! Se Pesun mies oli tehny tosi perusteellista työtä. Kaveri lupas kyllä viedä uudestaanki. Se Pesun tyyppi ei kyllä puhu juurikaan suomea (on ilmeisesti englantilainen tjtn) mut ei ollu ongelma. Mä varasin sieltä nyt sit vahauksen ens viikolle. Mielenkiintoista nähdä tulos.


      • jamppe
        Duunari14 kirjoitti:

        Just hain tietoa The Pesun hinnoista ja aukioloista. Löysin tän ketjun samalla niin kommentoin itsekin. Kaveri käytti sitä The Pesua ennen joulua. Musta auto ja halus vahauksen, kiillotuksen ja täydellisen sisäpesun. Kaveri oli enemmän ku tyytyväinen lopputulokseen! Se Pesun mies oli tehny tosi perusteellista työtä. Kaveri lupas kyllä viedä uudestaanki. Se Pesun tyyppi ei kyllä puhu juurikaan suomea (on ilmeisesti englantilainen tjtn) mut ei ollu ongelma. Mä varasin sieltä nyt sit vahauksen ens viikolle. Mielenkiintoista nähdä tulos.

        Laitappa kommentit vahauksen jälkeen. Itsekin olen lafkan käyttöä harkinnut


      • Duunari14
        jamppe kirjoitti:

        Laitappa kommentit vahauksen jälkeen. Itsekin olen lafkan käyttöä harkinnut

        erinomaista ja tarkkaa työtä! Ei mitään valiitmista. Varaan keväällä penkkien pesun ja sisäpesun muutenki. Kaveri olikin muuten amerikasta vaikkei sillä kai merkitystä. Se koitti puhua suomea ja mä englantia. Lopulta puhuttiin englantia. Hyvin ymmärsi mua vaikka en mikään virtuoosi olekaan. Rento kaveri. Olis mukava kuulla jampankin kommentit, jos siellä käyt.


    • 45yu

      Hahhaa omistajahan se siellä kirjoittelee. Ei taida asiakkaita olla.

      • Jts

        Hyvin on näköjään suomea oppinut. ;-)


    • Syksy_2014_11

      Nostetaanpas ketjua ylemmäs, kun itsekin ryhdyin googlaamaan Rauman pesuloita. Löysin seuraavanlaisia (käsin)pesuloita:

      VHP Auto
      http://www.vhpauto.fi/

      Autopesula K.Varis
      http://www.autopesulavaris.fi/

      The Pesu:
      http://www.thepesu.fi/

      Puhdas Auto
      http://www.puhdasauto.net

      Oletteko kokeilleet kyseisiä palveluita? Tähän mennessä olen aina pessyt ja vahannut itse autoni, mutta tekisi mieleni kokeilla, että mitä ammattilaiset saavat aikaan :)

      Mitäköhän vahoja kyseiset firmat käyttävät? Jos firmojen edustajat lukevat ketjua, niin saa vastata :D

      • siistiion

        Oon ennenkin käyttänyt tuota Puhdas Autoa ja on hyvä. Jonot on välillä pitkiä ( 2viikkoa) mutta minulle se ainakin viestii laadusta. En ole kuullut muistakaan huonoa... Menee taas auto sisäpesuun kuun lopussa Puhdas Autoon.


    • Tyytyväinenmies

      Kairakadulla on rauman autopesula siinä käyttöautoa vastaa päätä.Tosi hyvää jälkeä tulee.Hinta laatu suhde kohillaan.itse käyttänyt autoa siellä muutaman kerran ja olen ollut tyytyväinen :)

    • Anonyymi

      Tehkää autoon keraaminen pinnoitus itse tai teettäkää niin sen jälkeen pelkkä huuhtelu riittää pari vuotta jos pinnoitus on kunnolla tehty. ja kestää lioutin / harjapesutkin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      189
      7616
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4392
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2155
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2079
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1899
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1716
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      1712
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1649
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1623
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1438
    Aihe