Liisterissä?

Päiviivi

Onko kukaan käyttänyt tapettiliisteriä palapelin liimaamiseen?

Että sopisiko se siihen ja kummalta puolelta?

Jos kukaan ei ole, niin valmisteilla oleva 2000 palan kirpputorilöytöni saa toimia koekaniinina, jos siitä puuttuu paloja...

Laitan tänne myöhemmin juttua kuinka kävi.

1

623

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Päiviivi

      Kävi niin, että kirpputorilöytöni olikin täydellinen! Murphy lakeineen iski jälleen. Pyörittelin laatikkoa aikani, enkä alkanut kasaamaan kun paloja laskiessani pääsin tulokseen 1980 jotakin palaa, eli parisenkymmentä palaa puuttuisi. Ryhdistäydyin kuitenkin ja päätin kasata palapelin tuli mitä tuli. En juurikaan edes viitsinyt vaivautua etsimään oikeita paloja, kun ajattelin sen olevan turhaa; kuitenkin hukassa. Löytämisen ilo oli sitäkin suurempi, kun aina jostain putkahti sopiva pala kaikkiin aukkopaikkoihin. Jossain vaiheessa oli houkutus laskea jäljelle jääneet paikat ja palat, mutta maltoin mieleni, joten riemu oli rajaton ja ilo ylin viimeistä palaa paikalleen laittaessa. Kaikki tallella, vaikka laatikko oli ostaessa auki ja teippaamaton, vailla mitään sidoksia. (Ja myyjän ympärillä hyöri alta kouluikäisiä lapsia) Pari kertaa se levisi kotona lattialle, kun laatikkoa siirtelin pois tieltä, kunnes hermostuin ja aloin kasata sitä.
      Iso kiitos myyjälle. Sain kolmella eurolla komean, idyllisen suvantomaiseman, jossa on pieni patoputous etualalla ja lehmusmetsikön varjossa pieni punainen rakennus. Varmaankin jokin vanhan ruukkimiljöön paja. 2000 palaa ja kaikki tallella! Jes. En raaski kokeilla tähän liisteriä, oli niin mukava olo onnistumisesta, ettei sitä kannata pilata pienellä. Vanha hyväksi koettu liimaustapa käytäntön vielä.

      Eiköhän jostain vielä tule se vajaakin laatikko vastaan... Sain kierrätyksesta läjän palapelejä, että josko joku niistä. Eivät uskaltaneet ottaa hintaa, kun eivät menneet takuuseen onko kaikki tallella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 109
      2128
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      57
      1996
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe