tietääkö kukaan mistä ja kenen biisistä nämä sanat ovat: "ja me tehtiin kaikki mitä tehdä saa ja me tehtiin sen päälle vielä paljon parempaa" ?? :D olen kuullut tuon biisin joskus mutta en tiedä biisin nimeä ja asia on jäänyt vaivaamaan. KIITOS JOS JOKU VIITTII VASTATA:D mielestäni on popedan biisi mutts voi myös olla että oon erehtyny... :D
Popedan(ko?) biisi
_hurrigane_
2
1200
Vastaukset
- merrp
mustajärven soolotuotatoa löytyy levyltä ukkometso,ja kappaleen nimi on nahkurin orret...
- uku lee
Kyseinen pätkä löytyy pate mustajärven biisistä nahkurin orret levyltä ukkometso..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745228- 332891
- 402594
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261993Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401952Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291809- 951782
- 1671657
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241398Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941220