Sovereign

Nykyinen Sitikkamies

Olen ostamassa Jaguar Sovereign -91- 4.0 autoa. Onko kellään mitään mielipidettä autosta? Kannattaako ostaa ja minkälainen varaosa saatavuus ja onko kalliita jne? Kaikenlaiset mielipiteet otetaan huomioon...?

6

3062

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaguaristi

      Et aivan huonoa autoa ole hankkimassa. Varaosia saa muualtakin, kuin merkkiliikkeestä, huollot ovat kalliimpia, kuin pikkuautossa, mutta nythän ei olekaan kyse pikkuautosta. Jaguarin 4-litrainen suora kutonen on "ydinpomminkestävä"!
      Asiantuntevia kommentteja ihmisiltä, jotka itse ajavat Jaguarilla, saat keskustelupalstalta: http://kissakulma.jagclub.net

      • Sitikkamies

        Olis vielä pari kysymystä...? Kun sanoit että kone kestää kyllä, mut entäs toi vaihdelaatikko ja muut tekniset ja kalliit osat? Onko mitään tietoa... Kun joku vaan on puhunut että automaattilaatikot ei kestä. Onko perää... Ja entäs toi kulutuspuoli. Meneekö alle 15 sadalla???


      • JagV12
        Sitikkamies kirjoitti:

        Olis vielä pari kysymystä...? Kun sanoit että kone kestää kyllä, mut entäs toi vaihdelaatikko ja muut tekniset ja kalliit osat? Onko mitään tietoa... Kun joku vaan on puhunut että automaattilaatikot ei kestä. Onko perää... Ja entäs toi kulutuspuoli. Meneekö alle 15 sadalla???

        Ainakin nuo wanhemmat Borg-Warnerit ovat pomminkestäviä,ja noissa lienee ZF-lootat,jotka ainakin isoissa bemuissa kestävät.
        Se etteivät automaattilootat kestä,on taas esson baarin puheita,missä ei mitään tietoa asioista.
        Varaosat ovat ainakin Series II ja III vehkeisiin ovat halvempia kuin esim.Audeihin.
        esim.bensapumppu ruiskukoneeseen maksoi 124 euroa.


      • jaguaristi
        Sitikkamies kirjoitti:

        Olis vielä pari kysymystä...? Kun sanoit että kone kestää kyllä, mut entäs toi vaihdelaatikko ja muut tekniset ja kalliit osat? Onko mitään tietoa... Kun joku vaan on puhunut että automaattilaatikot ei kestä. Onko perää... Ja entäs toi kulutuspuoli. Meneekö alle 15 sadalla???

        Tuossahan sait jo asiallisen tiedon vaihdelaatikoista. ZF:n laatikko taitaa olla XJ40-malleissa, ellen erehdy.

        Kulutus on siistissä yhtämittaisessa maantieajossa 100 km/h 9.3 l/100km ja kaupungissa kaasujalasta riippuen 10.5-12l/100km. Enemmänkin saa syömään, mutta siihen pitää ajaa ylinopeutta.

        Tarkempaa tietämystä on tosiaankin kissakulmassa.


    • Majestic

      Käy Finish Jaguar Clubin ja kissankulman sivuilla. Saat opastusta ja neuvoja.

      • Just mulla korjattiin BW:n loota, vika johtui seisottamisesta, kissaa ei ulkoilutettu.
        Niin ja ajoin kans tänään Jerry Cotton mallia, hienosti naukaisi, oli automaatti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7060
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2741
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2313
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      87
      1996
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      14
      1717
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1515
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1298
    Aihe