Olen 13,5 vuotias poika ja mua pännii se, että mulla ei ole yhtään munakarvoja. Olen sattumalta nähnyt saunassa, että muilla kavereillani on jo "pöheikkö" peniksen yläpuolella, mutta mulla ei ole kuin muutamia, eikä niitä edes erottaisi muuta kuin läheltä. Päännii niin pirusti! Onks se normaalia, että 13 ja puoli vuotiaalla ei ole melkein yhtään munakarvoja?
Munakarvat
33
8164
Vastaukset
- PRO-rap-artist
Totta kai se on luonnollista ja normaalia. Itselläni oli tuossa iässä jo melko reilusti karvoitusta siellä päin... Mutta mitä se haittaa, jos ei sinulla vielä ole? Jos sinua kiusataan siitä, ovat kiusaajat homoseksuaaleja. He ovat kiinnostuneet sinun k*kk*l*st*s*.
- Kaulanko
Elä pelekkee, homoij ovat jos munlkustas kiinnostuneit. =) Sano se heille jo ottavat puheexi.
- ...
Ei kai se mitään haittaa.. Itelläni kyllä tais olla jo 12 vuotiaana melko paljon karvoitusta, mutta kyllä ne vielä sullekin kasvaa.
En usko että sinua kiusataan.. Itse en ainakaan koulussa suihkussa tai missään paljon katsele että onko kavereilla karvoja. :D - Hågan.
Musta karvaton kikuli on paljon ihanampi kun karvainen. Sitä on ihanampi suukottaa. Siis älä ole huolissasi. Minä olen ajellut katvat pois siitä saakka kun niitä alkoi ilmaantua. Mun poikakaveri Åkekin on aina karvaton.
- yks vaan.. :)
Siis tosi monethan just haluis et ei olis tota "karvaviidakkoa". Nii oo vaa onnellinen jos sul ei oo :D Ite oon tyttö ja mulle on se ja sama onko sellasta vai ei :D ei pahemmin kiinnosta onko siellä 1 vai 100000000 langan pätkää. Muut asiat tärkeempiä :)
- Hamsteripeikko
Ei ole poikaystävää, niin en ole kamalan tietoinen, missä iässä miehillä alkaa alapääkarvat kasvaan, mutta toisilla se vaan on fyysinen kehitys nopeammin. Musta Ikäselläsi tytöllä mieluusti on, mutta pojalla ei haittaa niin paljoa jos ei oo. Itse olen vähän yli 12 ½ vuotias likka ja omistan jo "pöheikön".
- vanha-mies-valeasussa
Hei mikä ihmisiä nykyään vaivaa? Te arvon herra, olette mukula! Et edes neljäätoista! Kaikille tytöillekkää ei oo tullu vielä ton ikäisen. ( tiedän kun nääs olen pelimies.. mutta älkää paljastako tätä..) Ja jos ette tienneet niin tytöt kehittyvät paljon ennen poikia. Siis yleensä. tt:n opettajani nääs kertoi sen minulle 80 vuotta sitten. Hän oli hyvin kiimainen nainen. Siisbä opin paljon gaiggea.
- sun isäs
pöheikkö sulla on perseessäs.
- miee
sun isäs kirjoitti:
pöheikkö sulla on perseessäs.
oisit onnellinen et ei oo mitää kauheet karvapehkoo poika 13v kans
- mmkllsaa
Munakarvat on vittumaisia, ne kutittaa!!!
- RUNK-KARI
.:D:D:D: EI VITTU MENKÄÄ RUNKKAA NURKKAA
- karvoitusmies69
vitun munakarvaton jonne mee runkkaa lisäää nii karvat kasvaa!
- joel14veee
Oon 14,5v. ja mulla ei vielä yhtään karvoja, eikä pippelikään ole kasvanut juuri ollenkaan.
- ukkolanpekka
Olen 15v ja karvaton pieni pili löysänä 4-5cm ja kovana 8.5cm, onko muita minun ikäsii jolla pieni karvaton?
- Juuuuuuuu
Just ihana
- ukkolanpekka
Juuuuuuuu kirjoitti:
Just ihana
Kiitos... oletko muuten tyttö vai poika?
Jos esinahan mitan lisään niin pili on just se 10cm ja menee helposti taakse.
Karvoja on paljon mut kaikki 2-3mm ja ihan vaaleita mut ei palleissa oo mitään. - Juuuuuuuu
Poika oon
- Karvaton15
ukkolanpekka kirjoitti:
Kiitos... oletko muuten tyttö vai poika?
Jos esinahan mitan lisään niin pili on just se 10cm ja menee helposti taakse.
Karvoja on paljon mut kaikki 2-3mm ja ihan vaaleita mut ei palleissa oo mitään.Mulla on just sama että karvoja on mutta kaikki vaaleita ja lyhyitä ja ite olen 14,,75 vuotias ehkä noin viisi mustaa karvaa mutta nekin lyhyitä ja huomaamattomia. Munakin on suunilleen 9.5 cm erektiossa
- delta10
Jo on murheet.
Liimaa sinne puska äidin kettupuuhkasta ta vaikka jäniksenkäpälä, niin ei pänni.- WanhaJermu
Aikoinaan oli yks alemmuudentunnetta potenut kaveri mulla tossa 6-7 luokan aikoihin. Hänellä ei oikeasti karvat vielä kasvaneet mutta väitti puheissaan niin ja rehvasteli että oikein kunnon puska löytyy. Muistan kun olin hänen luona yötä niin pyysin näyttämään kun en uskonut. Kaveri häipyi hetkeksi keittiöön, väitti mulle että tarkistaa vaan ettei ole vanhempien auto tullut pihaan vielä kun olivat jossain käymässä. Kun palasi niin veti alkkarit alas ja olihan siellä pilin päällä aikamoinen tuhero! Ihmettelin sitä mutta asian oikea laita selvisi kun hain vettä myöhemmin keittiöstä. Tiskipöydälle oli jäänyt paketti Pata-Pataa, jossa oli semmoisia tussun näköisiä metallilankahässäköitä 2-3 kpl. Kaveri oli semmoisen kiinnittänyt heppinsä päälle 8--D
Vaikka tapahtumasta on jo kulunut yli 30 vuotta niin se palaa aina mieleeni kun luen em. kaverin fb-päivityksiä aina joskus. Pätemisen tarve ei ole kadonnut vieläkään, kumma kun tarvii ison äijän pönkittää itsetuntoaan yhä vieläkin. Pata-Pata on vaan vaihtunut ulkomaanmatkoilla ja omaisuudella rehentelyyn. Mahtaako olla kulissia vaan nekin? Tarttis varmaan tukkia tyypin iso suu heittämällä kommentteihin jotain Pata-Pata muistella 8--D
Silloin aikoinaan siitä tuli kyllä kuittailtua ja muutkin sai kuulla....
Noh, olkaa te huoleti karvojen suhteen, kyllä ne sieltä ilmestyy ennemmin tai myöhemmin, miten kenenkin geenit määrää, mutta Pata-Pataa en kehota käyttämään korvikkeena! WanhaJermu kirjoitti:
Aikoinaan oli yks alemmuudentunnetta potenut kaveri mulla tossa 6-7 luokan aikoihin. Hänellä ei oikeasti karvat vielä kasvaneet mutta väitti puheissaan niin ja rehvasteli että oikein kunnon puska löytyy. Muistan kun olin hänen luona yötä niin pyysin näyttämään kun en uskonut. Kaveri häipyi hetkeksi keittiöön, väitti mulle että tarkistaa vaan ettei ole vanhempien auto tullut pihaan vielä kun olivat jossain käymässä. Kun palasi niin veti alkkarit alas ja olihan siellä pilin päällä aikamoinen tuhero! Ihmettelin sitä mutta asian oikea laita selvisi kun hain vettä myöhemmin keittiöstä. Tiskipöydälle oli jäänyt paketti Pata-Pataa, jossa oli semmoisia tussun näköisiä metallilankahässäköitä 2-3 kpl. Kaveri oli semmoisen kiinnittänyt heppinsä päälle 8--D
Vaikka tapahtumasta on jo kulunut yli 30 vuotta niin se palaa aina mieleeni kun luen em. kaverin fb-päivityksiä aina joskus. Pätemisen tarve ei ole kadonnut vieläkään, kumma kun tarvii ison äijän pönkittää itsetuntoaan yhä vieläkin. Pata-Pata on vaan vaihtunut ulkomaanmatkoilla ja omaisuudella rehentelyyn. Mahtaako olla kulissia vaan nekin? Tarttis varmaan tukkia tyypin iso suu heittämällä kommentteihin jotain Pata-Pata muistella 8--D
Silloin aikoinaan siitä tuli kyllä kuittailtua ja muutkin sai kuulla....
Noh, olkaa te huoleti karvojen suhteen, kyllä ne sieltä ilmestyy ennemmin tai myöhemmin, miten kenenkin geenit määrää, mutta Pata-Pataa en kehota käyttämään korvikkeena!Toisaalta tuo karvattomuuden aiheuttama pätemisen tarve on tuonut ulkomaanmatkoja ja omaisuutta.
- Vanhempienlelu
Minä olen 15 ja kaluni on posliini. kuten mun isukillanikin, äitee ne meiltä pojilta leikkaa lauvantaina saunassa pois. niin kauvan kun ei ole mulla karvoja kaluni umpärillä on mulla extra viikko raha.
Eli tämä on mulle vapaa ehtoista ja olen mielelläni posliinina kun on täppiä mulla enemmän käytössäni - Poika16v
Ole vaan tyytyväinen ettei ole munakarvoja itsekin sheivaan pari kertaa viikossa että pysyy karvattomana ja on paljon mukavampi niin
- Anonyymi
Mielestäni munakarvat on hieno juttu ja se tarkoittaa että on kova jätkä. Ei kannata sheivata
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielestäni munakarvat on hieno juttu ja se tarkoittaa että on kova jätkä. Ei kannata sheivata
Kui paljo teikäläisel on munakarvoja :)
- Jomm
Älä murehdi kyllä ne kasvaä
- Anonyymi
On
- Anonyymi
Mitä väliä sil on jos ei oo munakarvoja🧔kasva aikuiseksi
- Anonyymi
Onks teikäläisellä munakarvoja? Oon ite jätkä.
- Anonyymi
Toisten muniako sää kattelet😂
- Anonyymi
onkos jo munakarvat kasvanut?
- Anonyymi
Sitten myöhemmin vaan vituttaa se joka paikasta puskeva karva.
Ja jos muut pojat huomaa yhtään mitään sun peniksestä niin niillä pojilla on itsellään salaisuus.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212556- 1482234
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292202Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871603Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961536- 2861432
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379