Eikö ketään häiritse Jonnen jenkki-pultsari-punaniska ärrä? Lost and lonely you ARRR...in memoARRRies...ihan kuin joku vääntäisi sen leuasta ja survoisi kieltä kurkkutorveen aina ärrän kohdalla.
Jonnen ärrävika
9
1449
Vastaukset
- Eipä juuri
eli eipä häiritse
- ...
ei mua ainakaan häiritse se...
- -NGT-
ei todellakaan häiritse!!voi vittu sun elämääs,hyvä arvostella kun et ees oo varmaan koskaan kuullu negativen biisejä :"D
- rokkari69
No ei kyllä yhtään häiritse.
- Miska V.
En minä sinua rupea haukkumaan, mutta en ole edes huomannut, että Jonnella on ärrävika. Ei se todellakaan häiritse, lauloi kuka tahansa puhevikainen. Olen itsekin r-vikainen ja hoilotan kaikennäköistä.
- Negative-fani
No ootpa sulonen ku keksit tommosta
- Nimetön
Hahah, ei Jonnella mitään r- vikaa ole. Et ole tainnut pahemmin bändiä kuunnella. Ja jos haittaa noin paljon, nii älä ihmeessä kuuntele jatkossakaan.
- joopajoopajoo
Jonne laulaa kurkusta koska cleaninä ei niin häävin kuulonen olisi tuo kohta. ei se mikään ärrävika ole hölmö...t.laulaja
- sal-la
Vähänkö repesin tolle sun viestille. Paskat Jonnella mitään ärrä-vikaa oo. Ja jos sua noin häiritsee se sun kuviteltu ärrä-vika, ni älä kuuntele sitte sitä musaa. Hahaha kuin noloo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513645Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142600Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5972302Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192046KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar781847Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431688- 201658
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1421602Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?951469- 281466