Eikö ketään häiritse Jonnen jenkki-pultsari-punaniska ärrä? Lost and lonely you ARRR...in memoARRRies...ihan kuin joku vääntäisi sen leuasta ja survoisi kieltä kurkkutorveen aina ärrän kohdalla.
Jonnen ärrävika
9
1436
Vastaukset
- Eipä juuri
eli eipä häiritse
- ...
ei mua ainakaan häiritse se...
- -NGT-
ei todellakaan häiritse!!voi vittu sun elämääs,hyvä arvostella kun et ees oo varmaan koskaan kuullu negativen biisejä :"D
- rokkari69
No ei kyllä yhtään häiritse.
- Miska V.
En minä sinua rupea haukkumaan, mutta en ole edes huomannut, että Jonnella on ärrävika. Ei se todellakaan häiritse, lauloi kuka tahansa puhevikainen. Olen itsekin r-vikainen ja hoilotan kaikennäköistä.
- Negative-fani
No ootpa sulonen ku keksit tommosta
- Nimetön
Hahah, ei Jonnella mitään r- vikaa ole. Et ole tainnut pahemmin bändiä kuunnella. Ja jos haittaa noin paljon, nii älä ihmeessä kuuntele jatkossakaan.
- joopajoopajoo
Jonne laulaa kurkusta koska cleaninä ei niin häävin kuulonen olisi tuo kohta. ei se mikään ärrävika ole hölmö...t.laulaja
- sal-la
Vähänkö repesin tolle sun viestille. Paskat Jonnella mitään ärrä-vikaa oo. Ja jos sua noin häiritsee se sun kuviteltu ärrä-vika, ni älä kuuntele sitte sitä musaa. Hahaha kuin noloo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017433
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805018- 794849
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522679
- 402576
- 482229
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840