Eikö ketään häiritse Jonnen jenkki-pultsari-punaniska ärrä? Lost and lonely you ARRR...in memoARRRies...ihan kuin joku vääntäisi sen leuasta ja survoisi kieltä kurkkutorveen aina ärrän kohdalla.
Jonnen ärrävika
9
1491
Vastaukset
- Eipä juuri
eli eipä häiritse
- ...
ei mua ainakaan häiritse se...
- -NGT-
ei todellakaan häiritse!!voi vittu sun elämääs,hyvä arvostella kun et ees oo varmaan koskaan kuullu negativen biisejä :"D
- rokkari69
No ei kyllä yhtään häiritse.
- Miska V.
En minä sinua rupea haukkumaan, mutta en ole edes huomannut, että Jonnella on ärrävika. Ei se todellakaan häiritse, lauloi kuka tahansa puhevikainen. Olen itsekin r-vikainen ja hoilotan kaikennäköistä.
- Negative-fani
No ootpa sulonen ku keksit tommosta
- Nimetön
Hahah, ei Jonnella mitään r- vikaa ole. Et ole tainnut pahemmin bändiä kuunnella. Ja jos haittaa noin paljon, nii älä ihmeessä kuuntele jatkossakaan.
- joopajoopajoo
Jonne laulaa kurkusta koska cleaninä ei niin häävin kuulonen olisi tuo kohta. ei se mikään ärrävika ole hölmö...t.laulaja
- sal-la
Vähänkö repesin tolle sun viestille. Paskat Jonnella mitään ärrä-vikaa oo. Ja jos sua noin häiritsee se sun kuviteltu ärrä-vika, ni älä kuuntele sitte sitä musaa. Hahaha kuin noloo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial201761Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1441738Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3181413Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221108Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091102- 1391048
- 285975
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3945- 11945
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49898