Eikö ketään häiritse Jonnen jenkki-pultsari-punaniska ärrä? Lost and lonely you ARRR...in memoARRRies...ihan kuin joku vääntäisi sen leuasta ja survoisi kieltä kurkkutorveen aina ärrän kohdalla.
Jonnen ärrävika
9
1478
Vastaukset
- Eipä juuri
eli eipä häiritse
- ...
ei mua ainakaan häiritse se...
- -NGT-
ei todellakaan häiritse!!voi vittu sun elämääs,hyvä arvostella kun et ees oo varmaan koskaan kuullu negativen biisejä :"D
- rokkari69
No ei kyllä yhtään häiritse.
- Miska V.
En minä sinua rupea haukkumaan, mutta en ole edes huomannut, että Jonnella on ärrävika. Ei se todellakaan häiritse, lauloi kuka tahansa puhevikainen. Olen itsekin r-vikainen ja hoilotan kaikennäköistä.
- Negative-fani
No ootpa sulonen ku keksit tommosta
- Nimetön
Hahah, ei Jonnella mitään r- vikaa ole. Et ole tainnut pahemmin bändiä kuunnella. Ja jos haittaa noin paljon, nii älä ihmeessä kuuntele jatkossakaan.
- joopajoopajoo
Jonne laulaa kurkusta koska cleaninä ei niin häävin kuulonen olisi tuo kohta. ei se mikään ärrävika ole hölmö...t.laulaja
- sal-la
Vähänkö repesin tolle sun viestille. Paskat Jonnella mitään ärrä-vikaa oo. Ja jos sua noin häiritsee se sun kuviteltu ärrä-vika, ni älä kuuntele sitte sitä musaa. Hahaha kuin noloo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2664654Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1333019Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442847Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k232590Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761791Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061644Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281511- 591400
- 951282
- 471169