heips!
Olen synnyttänyt vajaa viikko sitten. Nyt jälkivuotoon selkeästi vähentynyt. Minulta leikattiin välilihaa. Nyt vuoto on muuttunut hieman haisevaksi. Vähän sellainen hiivasienihaju...
Onkohan mulle tullut joku tulehdus vai onko se normaalia? Olen koittanut ottaa "ilmakylpyjä" mahdollisimman paljon, mutta pitänyt siteitä myös, jotka eivät ole parhaita hengittämään.
Kiitos avusta :)
jälkivuoto
6
4011
Vastaukset
- meppe
tarkkailla josko kuume alkaa nousemaan tai jos mahaa alkaa aristamaan.
Miten oli oliko istukka ja sikiökalvot täydelliset? Eli oliko epäilystä että vielä olisi jäänyt jotain sisään?
Itse jouduin kaavintaan kun oli jäänyt sikiökalvoja.
Itse en haljua huomannut mutta kuume alkoi nousta ja lääkäri sanoi tutkiessa että kyllä täällä hajuakin on. - sidemerkkiä
aika hassusti sanottu mutta itsellä oli kanssa että noin viikko synnytyksestä alkoi vuoto "haista" ja aloin jo pelkäämään tulehdusta, mutta sitten mies joutui siteitä ostamaan ja osti"väärää" merkkiä ja haju katosi eli eri siteen pitävät hajut eri tavalla ja itse aloin käyttämään pikkuhousunsuojia heti kun mahdollista niin sekin auttaa tuulettumaan. Nyt yli 2kk synnytyksestä ja ei mitään tulehduksia vaikka haju oli aika paha välillä. Muistaa vaan antaa ilma-ja vesi kylpyjä useamman kerran päivässä.
- riski olemassa
Minulla on synnytyksestä nyt 12 päivää. Vajaa viikko sitten alkoi jälkivuoto haisemaan pistävältä. Neuvolanhoitaja järjesti lääkkeet, oli emäntintulehdus. Haju häipyi parissa päivässä. Kannattaa olla yhteydessä neuvolaan tai lääkäriin.
- tieto löytyy.....
mitä sä täälä netissä hengailet?mee lääkäriin tai jotain,ei täältä mitään asiantuntia apua saa.ota nyt puhelin ja ota asioistas selvää muualta kuin täältä!
- tottakai
otan yhteyttä lääkäriin jos on aihetta. Olen ensisynnyttäjä ja asioista tietämätön. Ajattelin vain kysellä neuvoja... KIITOS teille jotka asiallisesti vastasitte :)
Hyvää jatkoa :)
- on......
ainakin minulla (3 lasta tehnyt) aina muuttunut sellaiseksi haisevaksi. Useimmin vaan vaihdettava sidettä ja pestävä, jottei haju haittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",175093Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1012321- 1351998
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee481878Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171670"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551276Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu117947Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää48841Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.303831Kaupungin yt
Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l24654