DHL Palkkaus

Paluumuuttaja

Hei,

Voisitteko kertoa millainen palkkaus DHL:llä on Vantaan konttorissa, jos ajatellaan vaikkapa asiakaspalveluhenkilön paikkaa
kansainvälisessä maantie/lento/merikuljetuksessa?
Myöskin, millainen työilmapiiri
Vantaan konttorissa on?

Hakijalla kokemusta kansainvälisestä
logistiikasta kolme vuotta. Olen parhaillaan töissä ulkomailla enkä tiedä laisinkaan
minkälaista palkkaa DHL:ltä voisi saada.

Kiitos vastauksistanne!

Paluumuuttoa harkitseva

5

8110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että näin.

      En tiedä tarkalleen mutta kuvittelisin, että kun pelkästä asiakaspalvelutyöstä on kysymys niin bruttopalkka haarukka varmasti menee luokassa 1600 - 2000 eur/kk.

    • paluumuuttaja

      Siis huolinta-alan asiakaspalvelua (ei sitä nyt muuksikaan loppupelissä voi kutsua kuin asiakaspalveluksi), huolitsijan nimellä kulkee Suomessa. Tällä hetkellä toimin operatiivisella puolella isossa kansainvälisessä logistiikkayrityksessä ja työkuvana euroopanlaajuisten maantiekuljetusten järjestäminen suurelle elintarvikevalmistajalle.

    • Nuukia

      Ei ole ainakaan liian suuri, hyppäsin itse ko. alalta asiakkaan puolelle ja liksa nousi kummasti. Nimenomaisesta DHL:stä olen kuullut juttuja tosi surkeista liksoita hirveällä työkuormalla eli mieti nyt ainakin vielä...eräs ystäväni jäi mielummin työttömäksi kun jatkoi DHL:llä.

      • paluumuuttaja

        Kiitos vinkistä. Samaa olen miettinyt itsekin..
        ja ehkä myös kivempaa olla valittavana asiakkaana (tosin eihän siitä roolista pääse eroon varmasti toisellakaan puolella). Millaista palkkaa saat itse tällä hetkellä? Toimit varmaan plannerinä, hoitamassa jonkun tuotantofirman toimituksia?
        Oletko pitänyt uudesta työnkuvasta?


      • DHL-työntekijä
        paluumuuttaja kirjoitti:

        Kiitos vinkistä. Samaa olen miettinyt itsekin..
        ja ehkä myös kivempaa olla valittavana asiakkaana (tosin eihän siitä roolista pääse eroon varmasti toisellakaan puolella). Millaista palkkaa saat itse tällä hetkellä? Toimit varmaan plannerinä, hoitamassa jonkun tuotantofirman toimituksia?
        Oletko pitänyt uudesta työnkuvasta?

        Ajattelin vastata vanhaan viestiin, jos joku vaikka jatkossa etsii vastausta samaan kysymykseen. Ainakin Turussa asiakaspalvelu/toimistohommissa DHL:llä palkka on 1750€/kk.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1260
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      648
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe