On nää

kalat ihme tyyppejä

Toiset kalaNaiset ottaa
päähän, toiset ei!

Aika hyvin vai mitä?
Osa läpinäkyviä flirttejä,
tyhjäpäitä, toiset
mysteerejä, ehkä
hieman itselleenkin.
Kumman laji valitsisit?
Ihan retorista touhua.

8

1149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitten

ystävällisyyttään esittää tyhjäpäätä, että sinä raukka tuntisit pääsi täydemmäksi..

• tarkoitat siis

että valehtelevat
        kaksinaamaista
        tunnen ainakin
        yhden

• tyhjäpäätä
        tarkoitat siis kirjoitti:

että valehtelevat
        kaksinaamaista
        tunnen ainakin
        yhden

sitä en nyt tarkoittanut..

• Nimetön

Olen kalat ja voin kertoa, että koska en mielelläni halua loukata ketään, esitän tyhmää ihmisille, joista en ole kiinnostunut, jotta heidän kiinnostuksensa lopahtaisi. Aika outoa ja ärsyttää välillä itseäkin, että luo itsestään tyhmemmän kuvan toisten silmissä..

Itse olen ainakin hyvin kaksijakoinen, ja kai se on yleisestikin kaloille tyypillistä.

• minämyös...
        Nimetön kirjoitti:

Olen kalat ja voin kertoa, että koska en mielelläni halua loukata ketään, esitän tyhmää ihmisille, joista en ole kiinnostunut, jotta heidän kiinnostuksensa lopahtaisi. Aika outoa ja ärsyttää välillä itseäkin, että luo itsestään tyhmemmän kuvan toisten silmissä..

Itse olen ainakin hyvin kaksijakoinen, ja kai se on yleisestikin kaloille tyypillistä.

Minulla on sama vika. Muuntaudun muitten mukaan hyvinkin helposti, ja todellakin teen itsestäni välillä todella tyhmän vain sen takia, että en antaisi toiselle sitä kuvaa että hän olisi tyhmä. No, ei koskaan mitään kuolemanvakavaa kuitenkaan.
        Niin, ehkäpä joku sitä voi kutsua kaksinaamaiseksi toiminnaksi, mutta en minä sitä ainakaan tahallisesti tee.... Tai toista loukkaavaksi tarkoittaen.

• jutttu
        minämyös... kirjoitti:

Minulla on sama vika. Muuntaudun muitten mukaan hyvinkin helposti, ja todellakin teen itsestäni välillä todella tyhmän vain sen takia, että en antaisi toiselle sitä kuvaa että hän olisi tyhmä. No, ei koskaan mitään kuolemanvakavaa kuitenkaan.
        Niin, ehkäpä joku sitä voi kutsua kaksinaamaiseksi toiminnaksi, mutta en minä sitä ainakaan tahallisesti tee.... Tai toista loukkaavaksi tarkoittaen.

ärsyttävä "tapa". Sitten myöhemmin inhottaa kun tiedän että toinen ajattelee minua tyhmemmäksi kun oon! Mistähän tämäkin johtuu.. Se tulee aina niin automaattisesti

Niin ja kalat nainen olen.

• tunnistan..
        jutttu kirjoitti:

ärsyttävä "tapa". Sitten myöhemmin inhottaa kun tiedän että toinen ajattelee minua tyhmemmäksi kun oon! Mistähän tämäkin johtuu.. Se tulee aina niin automaattisesti

Niin ja kalat nainen olen.

yritys mukautua kulloisenkin
        persoonan mukaan niin,
        ettei tämä ainakaan koe
        olevansa tyhmempi tms..
        jos haasteellinen persoona
        vastassa, antaa haasteen..

Kala lukee ihmisen henkisen
        tason automaattisesti ja
        pyrkii siis jotenkin mukautumaan
        ovat älykkäitä..
        tai osa on.

Eiv't halua loukata
        kyvyillään.. sinänsä
        outoa suhteesa muiden merkkien
        vähäisimilläkin taidoilla brassailuun.

Kalat on, osa siis, ihan oma lajinsa

• kesämisu

aivan totaalinen kalanainen.mukava,ihana,herkkä ihastumaan eli kalanainen elää sydämmellä ei järjellä(mikä sinänsä ei ole yhtään hauskaa)ota se mysteerikala...ei tule pitkäksi aika hänen kanssaan....niin minulle on sanottu...en kyllä aina tiedä mihin olen menossa mutta aina olen selvinnyt....mukavia hetkiä kalanaisen kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      67
      5650
    2. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      134
      4244
    3. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      96
      1856
    4. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      63
      1425
    5. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      261
      1127
    6. 47
      1112
    7. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      126
      969
    8. Ajattele, miten häviävän pieni

todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim
      Ikävä
      45
      802
    9. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      31
      743
    10. Pieni vinkki miehelle

Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.
      Ikävä
      39
      695
    Aihe