On nää

kalat ihme tyyppejä

Toiset kalaNaiset ottaa
päähän, toiset ei!

Aika hyvin vai mitä?
Osa läpinäkyviä flirttejä,
tyhjäpäitä, toiset
mysteerejä, ehkä
hieman itselleenkin.
Kumman laji valitsisit?
Ihan retorista touhua.

8

1136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitten

      ystävällisyyttään esittää tyhjäpäätä, että sinä raukka tuntisit pääsi täydemmäksi..

      • tarkoitat siis

        että valehtelevat
        kaksinaamaista
        tunnen ainakin
        yhden


      • tyhjäpäätä
        tarkoitat siis kirjoitti:

        että valehtelevat
        kaksinaamaista
        tunnen ainakin
        yhden

        sitä en nyt tarkoittanut..


      • Nimetön

        Olen kalat ja voin kertoa, että koska en mielelläni halua loukata ketään, esitän tyhmää ihmisille, joista en ole kiinnostunut, jotta heidän kiinnostuksensa lopahtaisi. Aika outoa ja ärsyttää välillä itseäkin, että luo itsestään tyhmemmän kuvan toisten silmissä..

        Itse olen ainakin hyvin kaksijakoinen, ja kai se on yleisestikin kaloille tyypillistä.


      • minämyös...
        Nimetön kirjoitti:

        Olen kalat ja voin kertoa, että koska en mielelläni halua loukata ketään, esitän tyhmää ihmisille, joista en ole kiinnostunut, jotta heidän kiinnostuksensa lopahtaisi. Aika outoa ja ärsyttää välillä itseäkin, että luo itsestään tyhmemmän kuvan toisten silmissä..

        Itse olen ainakin hyvin kaksijakoinen, ja kai se on yleisestikin kaloille tyypillistä.

        Minulla on sama vika. Muuntaudun muitten mukaan hyvinkin helposti, ja todellakin teen itsestäni välillä todella tyhmän vain sen takia, että en antaisi toiselle sitä kuvaa että hän olisi tyhmä. No, ei koskaan mitään kuolemanvakavaa kuitenkaan.
        Niin, ehkäpä joku sitä voi kutsua kaksinaamaiseksi toiminnaksi, mutta en minä sitä ainakaan tahallisesti tee.... Tai toista loukkaavaksi tarkoittaen.


      • jutttu
        minämyös... kirjoitti:

        Minulla on sama vika. Muuntaudun muitten mukaan hyvinkin helposti, ja todellakin teen itsestäni välillä todella tyhmän vain sen takia, että en antaisi toiselle sitä kuvaa että hän olisi tyhmä. No, ei koskaan mitään kuolemanvakavaa kuitenkaan.
        Niin, ehkäpä joku sitä voi kutsua kaksinaamaiseksi toiminnaksi, mutta en minä sitä ainakaan tahallisesti tee.... Tai toista loukkaavaksi tarkoittaen.

        ärsyttävä "tapa". Sitten myöhemmin inhottaa kun tiedän että toinen ajattelee minua tyhmemmäksi kun oon! Mistähän tämäkin johtuu.. Se tulee aina niin automaattisesti

        Niin ja kalat nainen olen.


      • tunnistan..
        jutttu kirjoitti:

        ärsyttävä "tapa". Sitten myöhemmin inhottaa kun tiedän että toinen ajattelee minua tyhmemmäksi kun oon! Mistähän tämäkin johtuu.. Se tulee aina niin automaattisesti

        Niin ja kalat nainen olen.

        yritys mukautua kulloisenkin
        persoonan mukaan niin,
        ettei tämä ainakaan koe
        olevansa tyhmempi tms..
        jos haasteellinen persoona
        vastassa, antaa haasteen..

        Kala lukee ihmisen henkisen
        tason automaattisesti ja
        pyrkii siis jotenkin mukautumaan
        ovat älykkäitä..
        tai osa on.

        Eiv't halua loukata
        kyvyillään.. sinänsä
        outoa suhteesa muiden merkkien
        vähäisimilläkin taidoilla brassailuun.

        Kalat on, osa siis, ihan oma lajinsa


    • kesämisu

      aivan totaalinen kalanainen.mukava,ihana,herkkä ihastumaan eli kalanainen elää sydämmellä ei järjellä(mikä sinänsä ei ole yhtään hauskaa)ota se mysteerikala...ei tule pitkäksi aika hänen kanssaan....niin minulle on sanottu...en kyllä aina tiedä mihin olen menossa mutta aina olen selvinnyt....mukavia hetkiä kalanaisen kanssa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11111
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3103
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      215
      2962
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2167
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1928
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1746
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1739
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      52
      1672
    9. 85
      1648
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1627
    Aihe