Toiset kalaNaiset ottaa
päähän, toiset ei!
Aika hyvin vai mitä?
Osa läpinäkyviä flirttejä,
tyhjäpäitä, toiset
mysteerejä, ehkä
hieman itselleenkin.
Kumman laji valitsisit?
Ihan retorista touhua.
On nää
8
1149
Vastaukset
- sitten
ystävällisyyttään esittää tyhjäpäätä, että sinä raukka tuntisit pääsi täydemmäksi..
- tarkoitat siis
että valehtelevat
kaksinaamaista
tunnen ainakin
yhden - tyhjäpäätä
tarkoitat siis kirjoitti:
että valehtelevat
kaksinaamaista
tunnen ainakin
yhdensitä en nyt tarkoittanut..
- Nimetön
Olen kalat ja voin kertoa, että koska en mielelläni halua loukata ketään, esitän tyhmää ihmisille, joista en ole kiinnostunut, jotta heidän kiinnostuksensa lopahtaisi. Aika outoa ja ärsyttää välillä itseäkin, että luo itsestään tyhmemmän kuvan toisten silmissä..
Itse olen ainakin hyvin kaksijakoinen, ja kai se on yleisestikin kaloille tyypillistä. - minämyös...
Nimetön kirjoitti:
Olen kalat ja voin kertoa, että koska en mielelläni halua loukata ketään, esitän tyhmää ihmisille, joista en ole kiinnostunut, jotta heidän kiinnostuksensa lopahtaisi. Aika outoa ja ärsyttää välillä itseäkin, että luo itsestään tyhmemmän kuvan toisten silmissä..
Itse olen ainakin hyvin kaksijakoinen, ja kai se on yleisestikin kaloille tyypillistä.Minulla on sama vika. Muuntaudun muitten mukaan hyvinkin helposti, ja todellakin teen itsestäni välillä todella tyhmän vain sen takia, että en antaisi toiselle sitä kuvaa että hän olisi tyhmä. No, ei koskaan mitään kuolemanvakavaa kuitenkaan.
Niin, ehkäpä joku sitä voi kutsua kaksinaamaiseksi toiminnaksi, mutta en minä sitä ainakaan tahallisesti tee.... Tai toista loukkaavaksi tarkoittaen. - jutttu
minämyös... kirjoitti:
Minulla on sama vika. Muuntaudun muitten mukaan hyvinkin helposti, ja todellakin teen itsestäni välillä todella tyhmän vain sen takia, että en antaisi toiselle sitä kuvaa että hän olisi tyhmä. No, ei koskaan mitään kuolemanvakavaa kuitenkaan.
Niin, ehkäpä joku sitä voi kutsua kaksinaamaiseksi toiminnaksi, mutta en minä sitä ainakaan tahallisesti tee.... Tai toista loukkaavaksi tarkoittaen.ärsyttävä "tapa". Sitten myöhemmin inhottaa kun tiedän että toinen ajattelee minua tyhmemmäksi kun oon! Mistähän tämäkin johtuu.. Se tulee aina niin automaattisesti
Niin ja kalat nainen olen. - tunnistan..
jutttu kirjoitti:
ärsyttävä "tapa". Sitten myöhemmin inhottaa kun tiedän että toinen ajattelee minua tyhmemmäksi kun oon! Mistähän tämäkin johtuu.. Se tulee aina niin automaattisesti
Niin ja kalat nainen olen.yritys mukautua kulloisenkin
persoonan mukaan niin,
ettei tämä ainakaan koe
olevansa tyhmempi tms..
jos haasteellinen persoona
vastassa, antaa haasteen..
Kala lukee ihmisen henkisen
tason automaattisesti ja
pyrkii siis jotenkin mukautumaan
ovat älykkäitä..
tai osa on.
Eiv't halua loukata
kyvyillään.. sinänsä
outoa suhteesa muiden merkkien
vähäisimilläkin taidoilla brassailuun.
Kalat on, osa siis, ihan oma lajinsa
- kesämisu
aivan totaalinen kalanainen.mukava,ihana,herkkä ihastumaan eli kalanainen elää sydämmellä ei järjellä(mikä sinänsä ei ole yhtään hauskaa)ota se mysteerikala...ei tule pitkäksi aika hänen kanssaan....niin minulle on sanottu...en kyllä aina tiedä mihin olen menossa mutta aina olen selvinnyt....mukavia hetkiä kalanaisen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup675650Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344244Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.961856- 631425
- 2611127
- 471112
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E126969Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim45802Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31743Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39695