Kauris olen

kauris

mistä johtuu, että en ole yhtään samankaltainen kuin kauris luonnekuvauksissa? en ole hissukka ja tylsä, vaan pikemminkin bilehirmu ja räväkkä, en ajattele vain työasioita vaan vietän hauskaa vapaa-aikaa. ja en ota asioita vakavasti, kuten kauriilla on tapana? olen ulospäinsuuntautunut ja sosiaalinen kauris, eli aivan vastakohta? mistä johtuu ?

15

2156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no niin on

      , että olet ihminen

    • Kauris M

      Jos oot kauris, on niitä muitakin tuollaisia, ja onko joku tuollaistakin sepustellut?
      "että en ole yhtään samankaltainen kuin kauris luonnekuvauksissa"

      -"ulospäinsuuntautunut ja sosiaalinen"

      Sitähän kauriit ON AIVAN EHDOTTOMASTI!

      Siksihän kauriit ovat hyviä esiintyjiä, kuten näyttelijöinä laulajina suomalaisista vaikka Vesku Loiri, poliitikoista Muumimamma Tarja Halonen,..eli minkälaiset "kyvyt tai henkiset avut" tuollaiseen sinusta tarvittaisiin?

      Ja lista sosiaalisista/ulospäinsuuntautuneista kauriista olis niin pitkä et ei nyt sitä, kun täältä kait löytyy sellainenkin, kun olen heitä tänne joskus listannut.

      "en ole hissukka ja tylsä, vaan pikemminkin bilehirmu ja räväkkä "

      Kuten aikoinaan: Louisvillen suurisuu Cassius Clay eli Muhammad Ali

      "Olen maailman PARAS ja KAUNEIN !" ;=D

      • Kauris M

        Kun muistui tuo suuri idollini.

        Eli Cassius Clay eli Muhammad Ali

        Katsoin wikipediasta et, Cassius Clay on sanonut aikoinaan kehän ulkopuolella, kuten itsekin ajattelen, sodista ja miksi niitä pitää käydä, ja kenen hyväksi ja hyödyksi, ei ymmärrä?

        " Ali on aina ollut tunnettu värikkäistä lausunnoistaan. Hän sanoi:" Minulla ei ole mitään Vietkongia vastaan", kun itsepintainen toimittaja tivasi kehätähdeltä mielipidettä Vietnamin sodasta. "


    • nousuhuppeli

      meni horoskoopit sekaisin luonnekuvauksineen, joten joku merkkejä tutkiskellut voisi kirjoittaa luonnekuvaukset ajan tasalle. monista muistakin merkeistä kerrotaan pelkkiä taruja, jotka eivät vastaa todellisuutta, esimerkkinä vaikka kala; herkkä ja HYVÄNTAHTOINEN, empaattinen jne., hah hah haa, ei sitten sinne päinkään

      • kauriswoman

        Minun miesystäväni on horoskoopiltaan kalat: hän ON herkkä ja hyväntahtoinen.. mistäs olet saanut tuollaista päähäsi. tutustuttu on kunnolla että ei hän esittääkkään voi 9,5vuotta. Mietippäs sanojasi!

        Anteeksi kaikille kun vaihdoin puheen kaloihin. tästä etiäpäin kirjoitankin kauriista!


      • Kala-aiheestasi
        kauriswoman kirjoitti:

        Minun miesystäväni on horoskoopiltaan kalat: hän ON herkkä ja hyväntahtoinen.. mistäs olet saanut tuollaista päähäsi. tutustuttu on kunnolla että ei hän esittääkkään voi 9,5vuotta. Mietippäs sanojasi!

        Anteeksi kaikille kun vaihdoin puheen kaloihin. tästä etiäpäin kirjoitankin kauriista!

        tuli mieleen, että en ole pitkään aikaan tehnyt kalamureketta. Sitä siis sunnuntailounaalla, mutta mitäs huomenna?
        t. kaurisn.


      • skorpioninainen-66
        kauriswoman kirjoitti:

        Minun miesystäväni on horoskoopiltaan kalat: hän ON herkkä ja hyväntahtoinen.. mistäs olet saanut tuollaista päähäsi. tutustuttu on kunnolla että ei hän esittääkkään voi 9,5vuotta. Mietippäs sanojasi!

        Anteeksi kaikille kun vaihdoin puheen kaloihin. tästä etiäpäin kirjoitankin kauriista!

        Minun kalat mieheni oli 10 vuotta aivan ihana ja suloinen, mutta alkoi hiljalleen muuttua...ero olikin sitten yhtä helvettiä!poliisineen, asianajajineen...mies yritti kostaa minulle, kun hain hänestä eroa, pitämällä lapsia itsellään ja uhkailemalla minua, niin ettei päästänytkään lähelle lapsia. Kertoi lapsille että "äiti on teidät hylännyt eikä välitä teistä"...JULMAA ja todella SAIRASTA !


      • Kauris, joka on pettynyt ka...
        skorpioninainen-66 kirjoitti:

        Minun kalat mieheni oli 10 vuotta aivan ihana ja suloinen, mutta alkoi hiljalleen muuttua...ero olikin sitten yhtä helvettiä!poliisineen, asianajajineen...mies yritti kostaa minulle, kun hain hänestä eroa, pitämällä lapsia itsellään ja uhkailemalla minua, niin ettei päästänytkään lähelle lapsia. Kertoi lapsille että "äiti on teidät hylännyt eikä välitä teistä"...JULMAA ja todella SAIRASTA !

        Tiedän kaksi vastaavaa tapausta. Ei onneksi minulle sattunut, mutta kavereilleni.

        Olivat pitkässä suhteessa kalan kanssa, mutta suhde ei toiminut. Suhteen päätyttyä kalat muuttui sadistiseksi, kostonhimoiseksi ja katkeriksi. Valheita, uhkauksia, kiristystä, loukkauksia.

        Kalat on empaattinen niin kauan kuin muut tekevät mitä hän haluaa.


    • jos väitän,

      että muut merkit ahnehtivat ensin ja nappasivat kaikki positiivisimmat adjektiivit pönkittämään
      itseään. meille jäi "nössöt ja tylsät ja puurtajat".

      no nyt ne pitää meitä niin ylenpalttisen, mahdottoman vaikeina, kun emme aina osoittaudukaan ihan simppeleiksi mamiskoiksi.

    • Toinen kauris

      Mitähän olet lukenut tollaista ettet olisi tyypillinen kauris.Olet ihan perus luonne kauriille ne on just tommosia kun sanot olevasi.Räväköitä eikä mitään hissuttelijoita,jatka vaan samaan tahtiin.

    • dulcinea10

      .. tilaa silloin syntymähoroskooppi! Tulet hämmästymään! Kauriita on yhtä montaa lajia, kuin tähdillä eri asentoja. Voit olla nousevalta merkiltäsi vaikka leijona ja omata näitä piirteitä. Ja sitten on vielä kuuhoroskooppi, joka kertoo tunne-elämästäsi. Tosi hyvän luonnehoroskoopin saat Liz Greeniltä. Tarvitset vain syntymäsi tarkan kellonajan ja paikan, jossa syntymäsi on tapahtunut. Ja sitten vain nettiin ja jonkin ajan kuluttua saat postissa parikymmentä sivua sinua koskevaa kuvausta.. Onnea tutkimusmatkalle sisimpääsi!

    • Iloinen ja hilpeä kauris

      Ricky Martin, Jim Carrey ja Elvis Presley ovat/olivat kauriita.

      Kauris on sosiaalinen, taiteellinen, mutta riippuen mm kuumerkistä puuttuu useilta kauriilta tarvittava rohkeus toteuttaa itseään.

      On sanottu, että kauriita on kahdenlaisia. Kuten virallisessa kauriin logossa, on kauriilla kalan pyrstö. Toisia kauriita kalanpyrstö hidastaa ja tekee heistä melankolisia. Toiset "pääsevät irti" kalan vaikutuksesta ja he ovat hilpeitä ja iloisia kauriita, joita ei pysäytä mikään. Sen takia kauriita on kahdenlaisia.

      • capricornicus

        kalanpyrstöllä ja ilman sekä coctail;)


    • Mies, Sinisilmäinen.

      Mihin asettuu Vesimies/metallisika :-)

    • j k

      niinkö

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      97
      1822
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      123
      1377
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1307
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1226
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1114
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      903
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      47
      878
    8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      401
      864
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      832
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      134
      806
    Aihe