valmennuskurssille vai ei??

pitäis päättää

niin aion hakea eläinlääkettieteelliseen... joten kysyisin onko valmennuskurssit pelkkää huijausta vai onko niistä hyötyäkin? olisin menossa eximian valmennuskurssille! olkaa ystävällisiä ja kommentoikaa ja kokemuksia kans!

5

981

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lääkisläinen?

Riippuu tietysti ihmisestä. Jos ymmärrät yksinäsi kaikki kaavat, laskut ym. pääsykoekirjojen asiat, niin en pidä mitenkään pakollisena sitä valmennuskurssia. Jos taas olet kuten minä, eli uudet (ja vanhatkin) asiat vaatii selittämistä, ennenkuin ne tajuan, niin suosittelisin valmennuskurssia. Mutta ihan miten itse sen koet tietty..

• päätöstä pukkaa

mä kyllä uskoisin olevani ihan tajunnan puolella näissä hommissa... mutta esim. meidän koulun lopo sano että ehdottomasti pitää mennä ja mä olinki kovasti menosa,mutta sitte maksaja isä rupes selittään että se on huijausta.... mä ite oon vaan tuuminu että jos siel galenoksessa on jotain juttuja jokka ei oikein oo selviä ni sais niihin ainaki vastaukset ja olishan sielä valmennuskurssilla se kenraalikoe ja sitte näkis tosiaan että missä mennää. ja tosiaan alotan heti lukeen galenosta ku kirjotukset on ohi. en vain haluasi että iskä joutuu maksaan aivan kauheesti ja sit ne rahat meneeki hukkaan... olis aivan eri asia jos pystyisin ite maksaan koko roskan.

• takaisin
        päätöstä pukkaa kirjoitti:

mä kyllä uskoisin olevani ihan tajunnan puolella näissä hommissa... mutta esim. meidän koulun lopo sano että ehdottomasti pitää mennä ja mä olinki kovasti menosa,mutta sitte maksaja isä rupes selittään että se on huijausta.... mä ite oon vaan tuuminu että jos siel galenoksessa on jotain juttuja jokka ei oikein oo selviä ni sais niihin ainaki vastaukset ja olishan sielä valmennuskurssilla se kenraalikoe ja sitte näkis tosiaan että missä mennää. ja tosiaan alotan heti lukeen galenosta ku kirjotukset on ohi. en vain haluasi että iskä joutuu maksaan aivan kauheesti ja sit ne rahat meneeki hukkaan... olis aivan eri asia jos pystyisin ite maksaan koko roskan.

valmennuskeskuksella taisi olla kurssi josta sai rahat takaisin jos ei pääse lääkikseen... keppinä on toisaalta että se maksaa 5000 euroa...

• hakuun

Kurssilla opet sanoo, et kaikki riippuu itsestäsi. Pitää olla tavoite, jota tavoitella. Kaveri haki lääkikseen, muttei päässyt. Haki seuraavana keväänä käyden kurssin, ja pääsi. Ite hain kahtena keväänä (kauppakorkeaan) kurssien kautta, en päässy.

Kysy itseltäsi oletko ollut laiska koulutehtävien suhteen koulussa, silloin kunnianhimoa ei ehkä ole riittävästi. Jos yo-kirjoitukset menivät hyvin, voit olla potentiaalinen sisäänpääsijä. Kaverissani ja minussa oli myös se ero, että kaverini ilmoitti jo yläasteella haluavansa lääkäriksi. Mä taisin olla enemmän sellainen, joka vain päätti kokeilla onneansa ;)

• huijausta huijausta

pelkkää huijausta ja rahan tuhlausta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1796
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1262
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      72
      975
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      909
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      838
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      751
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      742
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      691
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      673
    Aihe