Uratie-liite 15.2.2007 Juhana kertoo työnhakuneuvojaan. Uratie löytyy Tekniikka&Talous ja Tietoviikko lehdistä.
"Hän halusi erottautua hakijoista lähettämällä hakemuksensa viime tipassa ja lisämaksusta suoraan vastaanottajalle kannettuna"
http://www.uratie.fi/uratie/workinglifeinfo-docview.jsf?wl_id=404602
Juhana Helmenkalastaja
3
1799
Vastaukset
- naurettava pelle
SÄÄLITTÄVÄ! Sen "ura" ei saanut tulta alleen. Nyt sitten kun kaikki ovat jo hänet lopullisesti unohtaneet, koittaa tempaista jotenkin, senkin huonosti.
Tämä säälittävä mies ensin vaihtoi nimensä. Sitten meni valehtelemaan Hesarin haastattelussa vai oliko se Taloussanomat tms, että hänellä on niin paljon tuloja, ettei hänen tarvitse enää koskaan, jos ei itse halua, tehdä töitä. No ottivat selvää, tulot olivat huimat n 50 000 e v. Enpä ole koskaan kuullut, että noilla tuloilla ei enää töitä tarvi tehdä. Aviopuolisoni tienaa 84 0000e v ja itse tienaan 40 000 v ja tottamaar kummankin pakko yhä töitä tehdä. Kun sitten Seiska tai Hymy, en muista, soitti asiasta hänelle, mies kiukustui ja sanoi, en kommentoi mitään paitsi talouslehdille, ja heitti luuria korvaan. HHAHAAA! - Anonyymi
Mikä on Helmenkalastajan työkokemus?
Missään ei ole yhtään työpaikkaa mainittu missä hän olisi ollut - ei ainakaan sitä 25-vuoden työkokemusta mistä hän puhuu.
Ostaako joku noita kalliita ryhmähengen nostatus "koulutuksia", onko ihmiset niin julkisuuden henkilön pyöritettävissä?
mutta joo, jos joku tietää hänen työkokemuksestaan niin kertokaa ihmeessä, sillä Juhanan kotisivuilla ei tästä mainita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t907286- 353851
- 453460
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402582- 2192518
- 402393
- 1292309
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292209Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna191943- 451902