Kysymyksiä matkustamisesta E-Afrikkaan

lääilöoåiöliåöl

Mistä halvimmat lentoliput Jo'burgiin? Hinta?

Paljon maksaa auton vuokraus? Saako suoraan lentokentältä?

Missä kannattaa käydä Johannesburgissa? Entä Kapkaupungissa? Entä muita kaupunkeja?

Paljon maksaa hotellissa pvä/viikko?

3

1135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tswana

      Lennoista voit aloittaa vaikka http://www.vertaa.fi/p/flights.html .Taitaa olla jotain 800-900 eur nyt.Joku voi tietää halvempiakin vaihtoehtoja,mutta vaatii kai kikkailuja.

      Auton vuokrahintoja saat esim http://www.europcar.co.za/ Kyseinen firma on edustettuna myös Johannesburgin Int kentällä (OR Tambo).Halvin hinta pikkuautosta per/day noin 200 Randia.Luovutus ym vakuutus kuluja tulee vielä lisäksi.Viikon vuokra helppo laskea siintä.Itse en kyllä lähtisi pikku Golfilla ajelemaan high way:lle (kokemusta on...)Vaan ottaisin vähän isomman pelin jollain 3.0 V6 koneella.Polttoaine on halpaa ja hyvin saatavilla.Ne suorat on pirun pitkiä ja ylämäet uuvuttavia....

      Itse johannesburgia en ole kolunnut,mutta ostoskeskukset on jo nähtävyys erinomaisine ravintoloineen.Kullttuuri nähtävyyksistä yksi on must.Voort Trekker monumentti Pretoriassa.http://www.voortrekkermon.org.za/Structure/S01.00_frameeng.htm.Minuun se teki suuren vaikutuksen ja avarti valkoisten historiaa S-A :ssa.Cape Town on tuntementon kaupunki mulle.Joskus voi olla tekemättä mitään..!!

      Hotellit tietysti riippuu missä ja milloin....mutta sanotaan vaikka 300 R on melkein minimi hyvä lahtökohta yöstä.Mitään murjua ei kannatta ottaa..(just for your safety..)

      Aika hyvä sivusto E-A:ta
      http://www.wheretostay.co.za/general/welcome.php

    • Kinshasa

      Halvimmat lennot Johannesburgiin löytynee air francelta. Itse olen menossa sinne huhtikuun lopussa ja lennot (menopaluu pariisin kautta) HKI-Johannesburg ovat tasan 810 euroa. south african airwaysilla on myös suht edulliset, mutta kuitenkin Air Francesta kalliimmat lentoliput.

    • trav

      Olen itse matkustanut Etelä-Afrikassa ja asunut edullisissa hostelleissa. Olin aluksi hiukan ennakkoluuloinen hostelleja kohtaan, mutta loppujen lopuksi siellä olikin paljon rennompaa ja tunnelmallisempaa kuin hienoissa hotelleissa. Asuin itse dormissa, jossa on muitakin matkaajia. Hinta oli keskimäärin 70 randia/yö.Itse koin oloni aivan turvalliseksi, sillä hostelleissa pyörii aika yhteisöllistä porukkaa. Tietysti ei kannata jättää arvokkaita tavaroita päiväksi huoneeseen, jossa on muitakin asukkaita. Hostellista voi vähän kalliimmalla hinnalla ottaa myös oman huoneen.

      Pöytävuori, Cape point, Hyväntoivonniemi ja Robben island ovat näkemisen arvoisia Kap kaupungissa. Hostellit, hotellit ja matkatoimistot tarjoavat hyviä paketteja nähtävyyksille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1022
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      745
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe