Kysymyksiä matkustamisesta E-Afrikkaan

lääilöoåiöliåöl

Mistä halvimmat lentoliput Jo'burgiin? Hinta?

Paljon maksaa auton vuokraus? Saako suoraan lentokentältä?

Missä kannattaa käydä Johannesburgissa? Entä Kapkaupungissa? Entä muita kaupunkeja?

Paljon maksaa hotellissa pvä/viikko?

3

1217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tswana

Lennoista voit aloittaa vaikka http://www.vertaa.fi/p/flights.html .Taitaa olla jotain 800-900 eur nyt.Joku voi tietää halvempiakin vaihtoehtoja,mutta vaatii kai kikkailuja.

Auton vuokrahintoja saat esim http://www.europcar.co.za/ Kyseinen firma on edustettuna myös Johannesburgin Int kentällä (OR Tambo).Halvin hinta pikkuautosta per/day noin 200 Randia.Luovutus ym vakuutus kuluja tulee vielä lisäksi.Viikon vuokra helppo laskea siintä.Itse en kyllä lähtisi pikku Golfilla ajelemaan high way:lle (kokemusta on...)Vaan ottaisin vähän isomman pelin jollain 3.0 V6 koneella.Polttoaine on halpaa ja hyvin saatavilla.Ne suorat on pirun pitkiä ja ylämäet uuvuttavia....

Itse johannesburgia en ole kolunnut,mutta ostoskeskukset on jo nähtävyys erinomaisine ravintoloineen.Kullttuuri nähtävyyksistä yksi on must.Voort Trekker monumentti Pretoriassa.http://www.voortrekkermon.org.za/Structure/S01.00_frameeng.htm.Minuun se teki suuren vaikutuksen ja avarti valkoisten historiaa S-A :ssa.Cape Town on tuntementon kaupunki mulle.Joskus voi olla tekemättä mitään..!!

Hotellit tietysti riippuu missä ja milloin....mutta sanotaan vaikka 300 R on melkein minimi hyvä lahtökohta yöstä.Mitään murjua ei kannatta ottaa..(just for your safety..)

Aika hyvä sivusto E-A:ta
      http://www.wheretostay.co.za/general/welcome.php

• Kinshasa

Halvimmat lennot Johannesburgiin löytynee air francelta. Itse olen menossa sinne huhtikuun lopussa ja lennot (menopaluu pariisin kautta) HKI-Johannesburg ovat tasan 810 euroa. south african airwaysilla on myös suht edulliset, mutta kuitenkin Air Francesta kalliimmat lentoliput.

• trav

Olen itse matkustanut Etelä-Afrikassa ja asunut edullisissa hostelleissa. Olin aluksi hiukan ennakkoluuloinen hostelleja kohtaan, mutta loppujen lopuksi siellä olikin paljon rennompaa ja tunnelmallisempaa kuin hienoissa hotelleissa. Asuin itse dormissa, jossa on muitakin matkaajia. Hinta oli keskimäärin 70 randia/yö.Itse koin oloni aivan turvalliseksi, sillä hostelleissa pyörii aika yhteisöllistä porukkaa. Tietysti ei kannata jättää arvokkaita tavaroita päiväksi huoneeseen, jossa on muitakin asukkaita. Hostellista voi vähän kalliimmalla hinnalla ottaa myös oman huoneen.

Pöytävuori, Cape point, Hyväntoivonniemi ja Robben island ovat näkemisen arvoisia Kap kaupungissa. Hostellit, hotellit ja matkatoimistot tarjoavat hyviä paketteja nähtävyyksille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      108
      12166
    2. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      208
      11570
    3. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      68
      8580
    4. Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta

Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t
      Maailman menoa
      136
      8452
    5. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      71
      8095
    6. Se oli Orpo joka rynni Eagle S -alukselle

Vastoin kaikkia kansainvälisen merenkäynnin sääntöjä. Kunpa olisi ollut purjehtija Harkimo Suomen johdossa silloin. ht
      Maailman menoa
      16
      7505
    7. Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee

– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k
      Maailman menoa
      10
      6669
    8. Giorgia Meloni vs Riikka Purra

Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk
      Maailman menoa
      22
      6170
    9. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      91
      5882
    10. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      60
      5350
    Aihe