Jontikan hydr lohko

haljennut....

onko kenelläkään muulla näin käyny,minulla 6420 perä lohko halki eikä "normaalisti"pitäis haljeta.Kuitenkin niitä kuleman mukaan menny useampia.

12

2113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olin ostamassa

halkesi mistä kohtaa ja oliko perässä millainen työkone?muuten oisko hyvä peli anna rehellinen vastaus et kannattaako sotkeutua sellaiseen,voihan se olla valuvikaki ja kaikissa merkeissä on vikoja kans samalla tavalla..onko kuin vanha peli?

• Tiedän

onko haljennut ku saan painemittarin jolla mittaan paineet et tiän kuin käyny,huomenna tiän lisää.

• tässä onkin

vuosmalli puuttui on-03 valuvikaa kai on,muuten olen tyytyväinen koneeseen,tämä yllätys ja keskustelen vielä maahantuojan kanssa tästä.Tunteja vasta
        2600 eikä"revitetty" ole.

• Valumöntti

kiitää tasaisella 79,2km/h kertoivat Vermon totojonosa,mutta SINÄ: Lopeta valehtelu,John Deerestä ei hajoo mikään.Näin mulle sanoi Agrin myyjä, samalla katsoen suoraan silmiin.Joo ja polttoainekulutus on luokkaa ei mitään, päinvastoin; kateellinen massikkamies oli käynyt kusella naapurinsa jonnun tankin täyteen. Minusta siinä saattaa olla syy huhuihin jonnun polttoainepumpun ongelmista.

• menny

hydraulilohko halki John Deerestä jonnekkin oil kadonnu 100 baaria paineita että sano sille Agrin myyjälle että tuo mulle sellaisen deeren joka ei mene rikki.No uusi lohko on tilattu 560 egee.

• ss3
        menny kirjoitti:

hydraulilohko halki John Deerestä jonnekkin oil kadonnu 100 baaria paineita että sano sille Agrin myyjälle että tuo mulle sellaisen deeren joka ei mene rikki.No uusi lohko on tilattu 560 egee.

Katso että ovat paikallan.kun kokoat.muuten ihan helpo homma.mitta kasauksen jälkeen ls piirin toiminta ja paine.tärkeä asia

• mieshän sen
        ss3 kirjoitti:

Katso että ovat paikallan.kun kokoat.muuten ihan helpo homma.mitta kasauksen jälkeen ls piirin toiminta ja paine.tärkeä asia

tulee tekemään remontin se ammattilainen en ite rupea värkkäämään,pitää käyttää ammattilaisia silloin kun niitä on vielä saatavilla muuten ne loppuu kokonaan ja mistä sitten apu ku todella visainen kysymys eteen tulee....miettikääpä sitä.

• valmetmieshenkeenjavereen

kylläpä ois poikaa toi valmetin 3 vuoten takuu, olisit saanu siihen!

Hahahaaa jontikkamiehille nauraa valmet miäs henkeen ja vereen!

• ei vikaa

vaan ne kaikki ongelmat ovat ominaisuuksia. Pitää vaan ajatella positiivisesti.

• ss3

Saa sen JD merkkiin huoltosopimuksen muodossa
        PS. kattaa kaiken toisin kuin valmetissa;-)
        PSS. Valmetin takuussa kannatta lukea pienellä kirjoitettu.

• on vaan

ruokottoman lujia ja hyviä vehkeitä! Näissä kaikissa valtrois, jonnuis, nyyteis ja ferguis kun tuntuu olevan kaikenlaisia kalliita vikoja!

• ...

6410 jontikan lohko halkesi sisältä päin,kanavassa pieni murtuma ja sisäistä vuotoa. Pumppasi vähän väliä etujousitukselle painetta ja kuumensi öljyjä.

Syynä lohkon murtumiseen ylipaineventtiilin jumiutuminen ja ehkä myös valuvika. Oiskohan puolet mennyt maksuun osista,uusi "viipale" eli lohko ja hieman muutakin. Ajettu oli sillähetkellä reilu 4000tuntia,ikää nelisen vuotta.

Nyt 6000 tuntia ohitettu ja tuossa on suurin vika mitä koneessa on ollut,eikä tuokaan loppujen lopuksi suuren suuri kun lohkot irti perästä,suht helppo homma huoltomiehelle joka tietää mitä tekee. Etuakselin kestävyys mietityttää eniten,em. tunnit ek.työssä enimmäkseen. Kuormaaja on ollut kerran pois keulalta,pari päivää:-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2480
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      196
      1167
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1081
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      930
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      298
      901
    6. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      868
    7. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      90