Onko kukaan lihava tyytyväinen itseensä? kantaa itsensä sellaisena kuin on ja kantaa ne kilot tyylillä?
kysely
20
1217
Vastaukset
- tolp
En osaa varmaksi sanoa siitä tyylillä kantamisesta, mutta olen tässä viimeisen puolen vuoden aikana oppinut hyväksymään itseni ja kiloni. Toki muutos terveellisempiin lukemiin on tavoitteena, mutta olen sitä mieltä, että ei ole mitään järkeä vihata itseään painon takia ja hävetä kilojaan pukeutumalla jätesäkkiin pipo silmille vedettynä. Elämä on paljon mukavampaa, kun uskaltaa olla oma itsensä ja uskaltaa kantaa kilonsa pää pystyssä häpeilemättä ja välittämättä mahdollisista arvostelijoista.
- tyytyväinen..
...koska koitan koko ajan pienentyä! Syön terveellisesti, jumppaan ja ulkoilen, siinä minun konstini. Koitan samalla elää suht normaalia elämää, mutta välillä kuljen kokoni takia siipi maassa. Kauniiksi en muutu laihtumallakaan, mutta saan ainakin joitakin terveysriskejä pienemmiksi.
Oliko tämä jokin kompakysymys. Tottahan toki olen tyytyväinen itseeni ja kannan kiloni tyylillä ja näkyvästi :) Miksipä en ?
- ihan kyssärinä
Näkyvästi varmaan juu, mutta eikö niin moni asia elämässä olisi helpompaa vähemmillä kiloilla ja pienemmällä ympärysmitalla? Paljonko todella joudut miettimään missä istut, minne jaksat mennä ja minne mahdut jne.
- kysyn vaan
Oot kertonut et syöt tuplasti muihin nähden ja kuinka leveä olet. En tiedä kuinka pitkä ruokis sulla on mutta mulla nafti puol tuntia. Ehditkö syödä sen tupla annoksen samassa ajassa kun muut syö normaali annoksen?
Entäs kun istut vaikka nojatuolissa ja kattelet esim telkkaa onko sun kädet käsinojilla vai ristissä mahan ympärillä vai puuskassa mahan päällä? Vai onko sulla syötävää koko ajan käsissä? ihan kyssärinä kirjoitti:
Näkyvästi varmaan juu, mutta eikö niin moni asia elämässä olisi helpompaa vähemmillä kiloilla ja pienemmällä ympärysmitalla? Paljonko todella joudut miettimään missä istut, minne jaksat mennä ja minne mahdut jne.
No viimeksi ihan hiljattain Siljan buffetissa kyllä pikkaisen hirvitti istua niille kapeille tuoleille jossa oli vielä käsinojatkin. Käsinojat eivät kuitenkaan hajonneet, hyvä niin :) Eipähän nyt ole edeltäkäsin tullut murehdittua menoja, jaksamisia ja mahtumisia.
- syöpöttelyä
kotleetti kirjoitti:
No viimeksi ihan hiljattain Siljan buffetissa kyllä pikkaisen hirvitti istua niille kapeille tuoleille jossa oli vielä käsinojatkin. Käsinojat eivät kuitenkaan hajonneet, hyvä niin :) Eipähän nyt ole edeltäkäsin tullut murehdittua menoja, jaksamisia ja mahtumisia.
Ja tuoli kesti vielä ruokailun jälkeenkin? Mahduitko hyttiin ja suihkuun? Yläpunkkaan sun ei kuitenkaan varmaankaan tarvi kiivetä.
Voitko muuten ihan rehellisesti sanoa että vatsasi ei koskaan, missään tilanteessa ole ollut tiellä? syöpöttelyä kirjoitti:
Ja tuoli kesti vielä ruokailun jälkeenkin? Mahduitko hyttiin ja suihkuun? Yläpunkkaan sun ei kuitenkaan varmaankaan tarvi kiivetä.
Voitko muuten ihan rehellisesti sanoa että vatsasi ei koskaan, missään tilanteessa ole ollut tiellä?Tuoli kesti ihan hyvin ja mahduin hyvin hytin ovesta sisälle. Ei tarvinnut olla kansipaikoilla :) Suihkussa ei tullut käytyä, mutta vessankin ovesta mahduin juuri ja juuri vaikka se kapea olikin. Yläpunkkaa en kokeillut kun ei ollut siihen tarvetta. Tikkaat olisivat varmaan olleet kovilla. :)
Kyllä nasu on ollut tiellä huvipuistojen laitteissa, kun oikein muistelemalla muistelen.kysyn vaan kirjoitti:
Oot kertonut et syöt tuplasti muihin nähden ja kuinka leveä olet. En tiedä kuinka pitkä ruokis sulla on mutta mulla nafti puol tuntia. Ehditkö syödä sen tupla annoksen samassa ajassa kun muut syö normaali annoksen?
Entäs kun istut vaikka nojatuolissa ja kattelet esim telkkaa onko sun kädet käsinojilla vai ristissä mahan ympärillä vai puuskassa mahan päällä? Vai onko sulla syötävää koko ajan käsissä?Luonaspaussi on sellaset kolme varttia ja kyllä alle puolessakin tunnissa sen "tupla-annoksen" kerkeää ihan hyvin syömään. Kiireisimmät vetävät annoksensa naamariin 15-20 minuutissa. En nyt ihan samassa ajassa syö kollegoiden kanssa eikä ole tarpeenkaan. Monesti lisäksi juttelemme yhdessä myös ruokailun jälkeen vaikka kaikki olisivatkin syöneet. Voihan siinä samalla selailla myös päivän lehden jos jää yksin syömään pöytään.
Pidän käsiä käsinojilla, jos sillä nyt jotain merkitystä on. Ruoka syödään ruokapöydässä eikä ole tarvetta pitää käsissä koko ajan syötävää. Juotavaahan nyt voi olla käsissä kyllä jos alkoholipitoinen sattuu maistumaan.- ???????????????????????????...
kotleetti kirjoitti:
Tuoli kesti ihan hyvin ja mahduin hyvin hytin ovesta sisälle. Ei tarvinnut olla kansipaikoilla :) Suihkussa ei tullut käytyä, mutta vessankin ovesta mahduin juuri ja juuri vaikka se kapea olikin. Yläpunkkaa en kokeillut kun ei ollut siihen tarvetta. Tikkaat olisivat varmaan olleet kovilla. :)
Kyllä nasu on ollut tiellä huvipuistojen laitteissa, kun oikein muistelemalla muistelen.Nyt mun kysymys varmaan sensuroidaan mutta eikö tuollanen maha ole tiellä rakastelussa? Tai yleensäkin esteenä tyttöihin tutustuessa.
- vieno ja kaino
???????????????????????????... kirjoitti:
Nyt mun kysymys varmaan sensuroidaan mutta eikö tuollanen maha ole tiellä rakastelussa? Tai yleensäkin esteenä tyttöihin tutustuessa.
kappas vain. Tähän ei kotleetti kommetoi. No hyvä että viihtyy ittensä kanssa.
???????????????????????????... kirjoitti:
Nyt mun kysymys varmaan sensuroidaan mutta eikö tuollanen maha ole tiellä rakastelussa? Tai yleensäkin esteenä tyttöihin tutustuessa.
Onhan se toki tiellä, ei sitä mihinkään piiloon saa siksi aikaa :) LOL
Mutta jos se esteeksi tulee niin sitten pitää sanoa, että "Ota mitä saat" kuten joku oli todennut.
Ei se maha ole esteenä tyttöihin tutustuessa ja jos se tytön mielestä on esteenä, niin kyllä se käy hyvin nopeasti ilmi.vieno ja kaino kirjoitti:
kappas vain. Tähän ei kotleetti kommetoi. No hyvä että viihtyy ittensä kanssa.
Onhan se hyvä viihtyä myös itsensä kanssa :) Eikä näitä kaikkia kyselyjä välttämättä tule huomatuksi tai kommentoineeksi. Monesti tuo vastausskripti ei meinaa toimia ja sen takia voi myös jäädä kommentoimatta myöhemminkin. En minä täällä kuitenkaan päivystä :)
- läski
oo tyytyväinen, no koitan päästä läskeistä eroon. Ja pääsenkin, enää en syö kuten ennen, nykyään vain pari broilerii, kottikärryllinen makkaraa ja kori olutta menee päivässä.
- Lihavahihava
Nooh, tuohon on vaikea vastata.
Olen ja en ole. En ole tyytyväinen kroppaani. Olen tässä yrittänyt lsihduttaa ja kuinkas on käynyt, lihakset on kasvanut (no okei, hienot ovat ja voimaa riittää) mutta rasva ei ole palanut pahemmin ANTAKEE VINKKEJÄ :) Yläkroppa pn suht kondiksessa, yläkroppakuvista ei esim. huomaa että painoa on 20 kg yli (jo 15 lähtenyt...) mutta lantiosta alaspäin kunnon möhkäle!
Tuo on siinä mielessä vähän vaikea kysymys että sitten kun laihdun, saan jonkin muun ongelman niskaan, kuten huono iho tms. enkä ole tyytyväinen yhäkään!!! - kovin
tyytyväinen koska olen yksin.
yritän laihduttaa että saisin rakkautta.
olen mies.- -----------
Sinä ainakin uskallat sanoa totuuden etkä väittää että olet onnellinen lihavana.
- ei lihava eikä laiha
Tulen toimeen itseni kanssa mutta silti: en ole lihava enkä laiha mutta muotoja on sen verran että vaatteiden kanssa on hankaluuksia.
38 ei tangolta mahdu, 40 mahtuu joskus, sitten jos otan 42 niin hihat on liian pitkät, lahkeet on liian pitkät, hameet tulee polviin kun tarkoitus olisi polvien yläpuolelle. Ja mekoissa vyötärö putoaa liian alas. Jos menen isojen tyttöjen osastolle niin ne kaikki on liian suuria ja telttamaisia. Se harmittaa kun hoikat kollegat kävelee kauppaan ja ostaa tuosta vaan sopivan vaatteen ja minä sen kun kierrän kauppoja. - "namis"
Olen erittäin onnellinen kiloistani huolimatta. Elämään on mahtunut niin paljon hyvää ja mukavaa vaikka olen ollut lihava lapsuudesta asti. Mitä ilmeisimmin olen onnellisempi kuin moni kevyempi koska täällä kiukkuavista suurin osa on kai hoikkia. Paljon pitää olla paha olo että koko ajan tekee mieli riidellä. Siis hoikkuus ei takaa onnea.
- edes kauppaan,bussiin,enkä ...
koska ihmiset tuijottivat,kun sain laihdutettua olen voinut kulkea missä vain sulaudun massaan,eikä ihmiset tuijottele.Sekä on helpompi olla, saa kengän nauhat vaivatta kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924627
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?843822Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1433378Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152615Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1292544- 432141
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282057Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261830Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91707- 881689