kuristaminen ja seksi

mieees

Elikkäst tää koskee "kuristamista" seksin aikana. Ku mun pitkäaikainen tyttöystäväni ilmoitti joku kuukausi sitten, että haluis kokeilla sitä et kuristaisin sitä seksin aikana silleen kuitenki että sillä happi kulkis vielä. Olin aluks vähän sitä vastaan että en haluu satuttaa ja pelkäsin että vahingossa sitten satuttaisin pahasti. No sitä on nyt muutamia kertoja kokeiltu ja ite en varsinaisesti saa siitä yhtään sen enempää irti ku normaalista seksistä mutta tyttöystäväni tuntuu nauttivan siitä suunnattomasti. Onko teitä naisia enemmänkin? ja pystyttekö sanomaan että mikä siinä on sitten niin kiihottavaa? Eipä tuo mua haittaa mutta vain vähän ihmetyttää :D

9

3221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miäs

      pitele vaan mutta hellästi.
      jotkut naiset tykkää.. iso osa ei.

      tuo on vähän vaikea fetissi koska happea
      tarvitsee seksin aikana ;)
      se on urheilusuoritus.

      itse olen sitä dominoivaa puolta joten
      minulla ei varsin ole ongelmaa pidellä partneriani
      kaulasta.. (en tosin purista.. koskaan)

      • nohh

        siin on vaan se ku se just haluu sitä että puristan.. silleen et happi kulkee mutta hengittäminen vaikeutuu.. saa ihan jumalattomat kiksit siitä


      • miäs
        nohh kirjoitti:

        siin on vaan se ku se just haluu sitä että puristan.. silleen et happi kulkee mutta hengittäminen vaikeutuu.. saa ihan jumalattomat kiksit siitä

        tuon kanssa kannattaa olla vähän varuillaan juu..
        parempi on että teette selväksi pelin säännöt.


    • JoonasK

      Entinen vaimoni kertoi monia vuosia sitten erään silloisen miesystävänsä kuristaneen häntä. Omasta pyynnöstään, en silloin tajunnut asiaa enkä kyllä jälkeenkään päin.
      Olisi voinut olla piristävä lisä seksiin eli kyllä jotkut naiset siitä taitavat oikeasti pitää.

    • tykkään

      siitä tosi paljon. siis laukean vaan paremmin. Jos se susta on outoa niin koittakaa vaikka jotain muuta tapaa jolloin happea saa vähemmän. Esim peitto pään päälle tai vaikka tyyny ja painat sitä hieman...

    • AAA31v

      Enää ei ole tullut touhuiltua tuollaisia mutta aiemmin enempikin. Lapsen tulo rauhoitti mua. En halunnut sitä pientäkään riskiä että jotain sattuisi ja lapsi jäisi...sillä mulla on jo muutenkin rytmihäiriöitä ja se yhdistettynä kuristamiseen= ei hyvä.

      Mua on aina kiihottanut fantasiat seksistä jossa jokin vaara, miehestä jota tarvii pelätä :P ja huom, se nyt on vaan fantasiaa(esim raiskausfantasiat todella rankasta päästä).

      No, olen onnellisesti naimisissa turvallisen ja hellän miehen kanssa joten tehtiin sellanen välimallin ratkasu että hän toisinaan kuristi mua seksin aikana. Siinä sai sen turvan että luottaa omaan hellään ja turvalliseen mieheen(toki aina vahinkoriski) mutta saa sitä säpinää mukaan.
      Kuoleman läheisyys myös kiihotti.
      Että näin :D

      • kiitossss

        Kiitos paljon noista viesteist :) muijan halu tuli vaan ku salama kirkkaalt taivaalt vaikka tiesin et se tykkää rajummasta :D mutta jos tännekki jo muutamat on vastannu näin nopeasti ni ei nähtävästikään oo ainut joka siitä tykkää. Ja siis tuonne aiempiin että ollaan kyllä sovittu pelisäännöt, vaikka tosiaan aina se vahingon riski on.. "terveellä" maalaisjärjellä ni kaikki hoituu :D


    • Tuo on aika "yleistä". Kts. Breath Play-hakusanoilla

      Maski

      • mäsk

        no kyllä nyt on uskottava että hulluja ei tarvitse kyntää ei kylvää niitä näköjään on olemassa ei muuta kuin kuula kalloon teille kaheleille


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2625
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1947
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1675
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1626
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1606
    8. 91
      1553
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      120
      1415
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe