Asevelvollisuus muistuttaa ilmiönä raiskausta. Molemmat perustuvat väkivaltaiseen alistamiseen, pakottamiseen ja nöyryyttämisen haluun.
Asevelvollisuus = suomalaisten nuorten miesten vuosittainen joukkoraiskaus.
Asevelvollisuus ja raiskaus
8
3705
Vastaukset
- joka hetki
Näin tapahtuu myös muuallakin kuin armeijassa
- töissä
- koulussa
- siviilipalveluksessa
- vankilassa
ja kaikissa muissakin paikoissa, jotka on tehty palvelemaan yksilön tai yhteiskunnan parasta.
Kotonakin on joskus pakko käydä...tämä maa riistää kansalaisiaan ihan uskomattomalla kädellä. Pelkkää raiskaustahan tämä vain todellakin on. Mutta ehkä siihen turtuu kun perse puutuu...
- Ongelmiin
Tässä teille ratkaisu ongelmiinne:
Vetäkää päänne ulos perseistänne niin voisitte nähdä elämän muunakin kuin jatkuvana raiskauksena!!!! - raiskattu
Suorittiko sinun raiskauksen homo börjän vaiko håkan?
- dddL
joku saa sinusta vielä hyvän tyttöystävän.
- väkivaltaa?
Itse kävin armeijan enkä nähnyt kertaakaa väkivaltaista alistamista, pakottamista tai nöyryyttämistä.
Näin kyllä monipuolista aselajikoulutusta niin fyysistä kuin henkistäkin.
Hävettää kuunnella uutisia varusmiehistä, jotka nostivat "äläkän" kun JOUTUIVAT yöpymään teltassa varuskunnan PIHALLA tai puhuvat joukkoraiskauksesta tai alistamisesta.
Kyllä on käynyt pehmeäksi isänmaan toivot. Vähän asennetta ja luonnetta peliin, prkl.
Armeijasta selviää jokainen normaali/terve ihminen huumorilla ja asenteella. Se vie elämästä 6 tai 11 kuukautta, mutta antaa paljon, hyviä kavereita ja kokemuksia joita voi muistella kun on ikää tullut lisää.- niinikkään..
"Itse kävin armeijan enkä nähnyt kertaakaa väkivaltaista alistamista, pakottamista tai nöyryyttämistä."
Se on ihan ymmärrettävä sivuvaikutus siitä että kulkee koko elämänsä läpi laput silmillä. - väkivaltaa?
niinikkään.. kirjoitti:
"Itse kävin armeijan enkä nähnyt kertaakaa väkivaltaista alistamista, pakottamista tai nöyryyttämistä."
Se on ihan ymmärrettävä sivuvaikutus siitä että kulkee koko elämänsä läpi laput silmillä.Minä kuljen silmät auki ja aistit valppaina.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1456783Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142488Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk471700Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141391Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna891252- 711097
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481055Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631053Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271049- 63966