Asevelvollisuus muistuttaa ilmiönä raiskausta. Molemmat perustuvat väkivaltaiseen alistamiseen, pakottamiseen ja nöyryyttämisen haluun.
Asevelvollisuus = suomalaisten nuorten miesten vuosittainen joukkoraiskaus.
Asevelvollisuus ja raiskaus
8
3674
Vastaukset
- joka hetki
Näin tapahtuu myös muuallakin kuin armeijassa
- töissä
- koulussa
- siviilipalveluksessa
- vankilassa
ja kaikissa muissakin paikoissa, jotka on tehty palvelemaan yksilön tai yhteiskunnan parasta.
Kotonakin on joskus pakko käydä...tämä maa riistää kansalaisiaan ihan uskomattomalla kädellä. Pelkkää raiskaustahan tämä vain todellakin on. Mutta ehkä siihen turtuu kun perse puutuu...
- Ongelmiin
Tässä teille ratkaisu ongelmiinne:
Vetäkää päänne ulos perseistänne niin voisitte nähdä elämän muunakin kuin jatkuvana raiskauksena!!!! - raiskattu
Suorittiko sinun raiskauksen homo börjän vaiko håkan?
- dddL
joku saa sinusta vielä hyvän tyttöystävän.
- väkivaltaa?
Itse kävin armeijan enkä nähnyt kertaakaa väkivaltaista alistamista, pakottamista tai nöyryyttämistä.
Näin kyllä monipuolista aselajikoulutusta niin fyysistä kuin henkistäkin.
Hävettää kuunnella uutisia varusmiehistä, jotka nostivat "äläkän" kun JOUTUIVAT yöpymään teltassa varuskunnan PIHALLA tai puhuvat joukkoraiskauksesta tai alistamisesta.
Kyllä on käynyt pehmeäksi isänmaan toivot. Vähän asennetta ja luonnetta peliin, prkl.
Armeijasta selviää jokainen normaali/terve ihminen huumorilla ja asenteella. Se vie elämästä 6 tai 11 kuukautta, mutta antaa paljon, hyviä kavereita ja kokemuksia joita voi muistella kun on ikää tullut lisää.- niinikkään..
"Itse kävin armeijan enkä nähnyt kertaakaa väkivaltaista alistamista, pakottamista tai nöyryyttämistä."
Se on ihan ymmärrettävä sivuvaikutus siitä että kulkee koko elämänsä läpi laput silmillä. - väkivaltaa?
niinikkään.. kirjoitti:
"Itse kävin armeijan enkä nähnyt kertaakaa väkivaltaista alistamista, pakottamista tai nöyryyttämistä."
Se on ihan ymmärrettävä sivuvaikutus siitä että kulkee koko elämänsä läpi laput silmillä.Minä kuljen silmät auki ja aistit valppaina.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000538890824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?112267Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1771368Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja171026- 61857
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41837Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57772Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72764En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.37682Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä75612