eli onko tietoa jollakin onko mahdollista kouluttautua mp korjaajaksi jossakin hd kiinnostaa kun tuli itsekin hankittua vastaava peli.pyörien customointi ja muu kiinnostaa myös..jos sais kerrankin tehdä mitä itse haluaa kun on kakarasta asti tehnyt kaikki paska hommat.kiitos jo etukäteen asiallisista vastauksista ja hyvää kevättä ja lämmintä kättä.
mp korjaaja koulutus
19
3675
Vastaukset
- hd_
ei ole suomessa mp puolen kouluja. luulen kaikkien olevan itseoppineita.
- HDFatboy
Yritä olla itse aktiivinen ja soittele suurempii
alan yrityksiin ja myy itsesi oppisopimukseen.
- Perustus on essentiaalia ol...
Pohjalle on "must" olla jokin ammattikoulutus kuten vaikka autoasentaja, jotta ajoneuvotekniikan perustermit ovat hallussa. Hyvän pohjan päälle sitten osaamista voi rakentaa oman innon mukaan. Kuten kaikki ammatit myös tämäkin vaatii määrätietoisuutta sekä lujaa tahtoa mikäli haluaa tulla tosi ammattilaiseksi.
- HD-puolella
HD:n korjaustoiminta on kasvanut paljon nopeammin kuin pyörien myynti. Hommia sillä puolella ainakin riittää.
- helppoja
korjata Harrikat. 1 tahti ei ongelmaa sytytyksen kanssa, kaikki osat pyörii samaan suuntaan. Sähköjohtoja 3 kpl 6v, jakoa ei saa sekaisen yksitahtisuuden vuoksi yms. Jos pyörät olisivat vaikeita korjata ei nämä risupartaiset tollot saisi niitä toimimaan, eikä ne toki aina toimikkaan.
- .............
helppoja kirjoitti:
korjata Harrikat. 1 tahti ei ongelmaa sytytyksen kanssa, kaikki osat pyörii samaan suuntaan. Sähköjohtoja 3 kpl 6v, jakoa ei saa sekaisen yksitahtisuuden vuoksi yms. Jos pyörät olisivat vaikeita korjata ei nämä risupartaiset tollot saisi niitä toimimaan, eikä ne toki aina toimikkaan.
täytyy otta huomioon että japsipyöriä ei pysty korjaamaan edes alan insinööri,pitää ostaa uusi kun tulee pienikin vika.
- :::::::::::
............. kirjoitti:
täytyy otta huomioon että japsipyöriä ei pysty korjaamaan edes alan insinööri,pitää ostaa uusi kun tulee pienikin vika.
Täytyy ottaa huomioon, ettei vastaavaa japsicustomia tarvitse edes korjata, se kun vaan pelaa. Äläkä muuta yritä väittää! Pyörän kun käyttää määräaikaishuollossa ja tankkaa sen, niin ei tarvii muuta kuin ajaa. Kesä on sen verran lyhyt, ettei viitsi uhrata aikaa pyörän korjaamiseen. H-D:ssä on aina korjattavaa. Yksi H-D on ollut, ja se riitti mulle!
- millään
::::::::::: kirjoitti:
Täytyy ottaa huomioon, ettei vastaavaa japsicustomia tarvitse edes korjata, se kun vaan pelaa. Äläkä muuta yritä väittää! Pyörän kun käyttää määräaikaishuollossa ja tankkaa sen, niin ei tarvii muuta kuin ajaa. Kesä on sen verran lyhyt, ettei viitsi uhrata aikaa pyörän korjaamiseen. H-D:ssä on aina korjattavaa. Yksi H-D on ollut, ja se riitti mulle!
pysty oleen aloittamatta? Jäbä kysyi aivan asiallisen kysymyksen ja heti on paskakärpäset paikalla.
- joopa joo
eipä oo tarvinnu ku oljyt vaihtaa keväällä hyvin on pelannu ja hdllä ajan.
- .............
mulla oli intikka eikä onnistunu nokkaketjun vaihto jollei purannu koko konetta ja piti ottaa pois rungolta koko kone,eikä tullu japsipojat apuun eikä kukaan muukaan tai jos olisin vieny japsikorjaamoon,niin viiskybää tunnilta ei olis riittäny.hankin H-D:een,vaihdoin pyörään ohjaustangon,sain heti asiantuntevaa apua.niin eipä niitä vanhempia japseja paljonkaan näy liikenteessä,ymmärrettävästä syystä.
- olisi*
............. kirjoitti:
mulla oli intikka eikä onnistunu nokkaketjun vaihto jollei purannu koko konetta ja piti ottaa pois rungolta koko kone,eikä tullu japsipojat apuun eikä kukaan muukaan tai jos olisin vieny japsikorjaamoon,niin viiskybää tunnilta ei olis riittäny.hankin H-D:een,vaihdoin pyörään ohjaustangon,sain heti asiantuntevaa apua.niin eipä niitä vanhempia japseja paljonkaan näy liikenteessä,ymmärrettävästä syystä.
HD miesten järki edes riittänyt nokkaketjun vaihtoon, toi sarvien vaihto ei juuri aivoja tarvitse.
- !!!!
............. kirjoitti:
Eikö saanut nokkaketjua vaihdettua konetta purkamatta! Surkeita vehkeitä japsit! Kyllä ketjujen pitäis olla näkyvillä. Onhan niitä jo hankala rasvatakin, jos ne on jossain piilossa.
Stongan vaihto meni siis putkeen? Ei jäänyt keltään edes parta väliin? Hieno juttu. - Olen HD-MIES !!!
olisi* kirjoitti:
HD miesten järki edes riittänyt nokkaketjun vaihtoon, toi sarvien vaihto ei juuri aivoja tarvitse.
Nokkaketjun vaihto HD-kopteriin on helppo nakki. Samoin sarvien vaihto. Aivoja ei tarvita kunhan vain pokataan lisää nussittavaa. Lujaääniset pakoputket kertovat paukkellaan, että kyrpää tullooo!
Naiset ovat silloin liukaana odottamassa satulaa.
Kovakyrpä kopterillaan korjaa potin... - heijsan.
Olen HD-MIES !!! kirjoitti:
Nokkaketjun vaihto HD-kopteriin on helppo nakki. Samoin sarvien vaihto. Aivoja ei tarvita kunhan vain pokataan lisää nussittavaa. Lujaääniset pakoputket kertovat paukkellaan, että kyrpää tullooo!
Naiset ovat silloin liukaana odottamassa satulaa.
Kovakyrpä kopterillaan korjaa potin...Kuuluu taas sinustakin jotain. Mites sporapoikien kanssa sujuu?
- Mekaanikkomikko
!!!! kirjoitti:
Eikö saanut nokkaketjua vaihdettua konetta purkamatta! Surkeita vehkeitä japsit! Kyllä ketjujen pitäis olla näkyvillä. Onhan niitä jo hankala rasvatakin, jos ne on jossain piilossa.
Stongan vaihto meni siis putkeen? Ei jäänyt keltään edes parta väliin? Hieno juttu.Joo-o...No,en puutu tohon enempää.Mp-asentajan koulutusta ei Suomessa jostain syystä oel vieläkään,vaikka pyöräkanta kasvaa vuosi vuodelta.Pienkonekorjaajan koulutus lähin.Itse suosittelen oppisopimuskoulutusta,tai kantapään kautta.Kysele prätkähuolloista,sesonki alkaa pian!Onnea työnhakuun!
- aina!
Mekaanikkomikko kirjoitti:
Joo-o...No,en puutu tohon enempää.Mp-asentajan koulutusta ei Suomessa jostain syystä oel vieläkään,vaikka pyöräkanta kasvaa vuosi vuodelta.Pienkonekorjaajan koulutus lähin.Itse suosittelen oppisopimuskoulutusta,tai kantapään kautta.Kysele prätkähuolloista,sesonki alkaa pian!Onnea työnhakuun!
kun sytyttää niin mutteri putoaa.
- ryhtyy
Se leikin kestäköön...
- Ralex
Työtehoseuran aikuiskoulutuskeskus Rajamäellä järjestää mm pienkone asntajan koulutusta keso noin 1v,jossa mmmoottoripyörä osio.Kelkka,mönkkäri,perämoottorit yms.Siihen kuuluu
teorijaksot korjaamotyö ko aiheista sekä työssäoppimis jaksot jossain korjaamossa.Itse kuljen ko tietä parhaillaan.- entäs
Opettaako ne siellä kirjoittamaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733644Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91981Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261323- 1341196
- 1001063
- 1091045
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701010- 60974
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6965- 35876