Siitä mazda 6:n ruosteesta

kerrottavaa

Nykyinen Mazda 6 Sport Wagon -04 on kolmas uutena ostamani Mazda. Aikaisemmin ei mitään ruoste ongelmia, mutta nyt tökkii pahasti.

Viime elokuun jälkeen auto on ollut yhteensä kolme viikkoa korjaamolla. Osia pohjasta hiottu ja maalattu sekä kaikki ovet vaihdettu (paitsi takaovi). Muitakin peltiosia maalattu uudestaan (lokaripellit).

Tekniikka pelaa kuin ajatus ja muutenkin aivan loistava auto mutta.......

45

11530

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 24EGH8

      Eipä tuossa mitään uutta ollut. Ilmeisesti osa autoista ruostuu käsiin, toiset ovat normaaleja. Outo juttu.

      • kuuluu ainakin

        Osittain Ford konserniin.Joten käyttää samoja kori-
        kittejä ja automaaleja kuin Ford.Ja kaikkihan tie-
        tää kuinka kova Ford on ruostumaan.Joten kyllä Maz-
        damiestenkin on vain totuttava ruotuneisiin oviin.


    • miten on

      ELi onko kyseessä ruostuminen vaiko se, että maali irtoaa ?

      Eli onko irronneen maalin kohdalle ilmestynyt ruostetta vai näkyykä sinkitys/pohjamaali ?

    • kerrottavaa

      Autolla on ajettu vasta 51 tkm Keski-Suomen alueella. Täällä lukemani asiat tukevat omia kokemuksiani. Vaihtoon menee tavalla tai toisella jopa Volkswageniin.

      • saanut

        vaihdettua kutoses pois, niin kerrotko rekisterinumeron ja mihinkä vaihdokki meni.

        Kävisin ihan uteliaisuuttani katsomassa minkänäköistä ongelmaa siinä on. Kun en onneksi ole omassani moisiin törmännyt. ( Toinen menossa )
        Siinä vaiheessahan siitä ei enää koidu sulle ongelmia, kun olet eroon päässyt.


      • Nimetön
        saanut kirjoitti:

        vaihdettua kutoses pois, niin kerrotko rekisterinumeron ja mihinkä vaihdokki meni.

        Kävisin ihan uteliaisuuttani katsomassa minkänäköistä ongelmaa siinä on. Kun en onneksi ole omassani moisiin törmännyt. ( Toinen menossa )
        Siinä vaiheessahan siitä ei enää koidu sulle ongelmia, kun olet eroon päässyt.

        mulla on 2004 mazda 6 farkku eikä siinä ole pienintäkään ruostetta, vähän arveluttaapi kaikki nää puheet mazdan ruostumisesta. Voipi hyvin olla pitkälle myös kuinka autosta pitää huolta.


      • mies.
        Nimetön kirjoitti:

        mulla on 2004 mazda 6 farkku eikä siinä ole pienintäkään ruostetta, vähän arveluttaapi kaikki nää puheet mazdan ruostumisesta. Voipi hyvin olla pitkälle myös kuinka autosta pitää huolta.

        Sama täällä, toinen kuutonen menossa eikä tietoakaan
        ruosteesta. Vähän oudolta tuntuu nuo ruostepuheet, kun en ole sitä muissakaan kuutosissa tavannut.

        Joillakin tuntuu vain olevan pakonomainen tarve jauhaa tuota samaa tarinaa vaikka ei itse edes omista kuutosta.


      • kerrottavaa

        Minä olen viimeinen joka tällaisia juttuja haluaisi turhaan kertoa. Viime elokuuhun saakka olin itsekin sitä mieltä että kaikki jutut ovat keksittyjä. En tähän asiaan enää palaa, mutta olkaa tarkkoina! Sijaisautokin tulee korjauksen ajaksi(kolme viikkoa),kun sitä osaa fiksusti vaatia.


      • sullekin
        Nimetön kirjoitti:

        mulla on 2004 mazda 6 farkku eikä siinä ole pienintäkään ruostetta, vähän arveluttaapi kaikki nää puheet mazdan ruostumisesta. Voipi hyvin olla pitkälle myös kuinka autosta pitää huolta.

        katoppa finikorin sivuilta karua kuvaa!!!!


      • bisnes...
        sullekin kirjoitti:

        katoppa finikorin sivuilta karua kuvaa!!!!

        Jep...taatusti puolueetonta sanomaa ja ilman minkäänlaisia kaupallisia tarkoitusperiä...


      • ja ruoste
        bisnes... kirjoitti:

        Jep...taatusti puolueetonta sanomaa ja ilman minkäänlaisia kaupallisia tarkoitusperiä...

        business ja business,miten se vaikuttaa sitten siihen että minun mazda on maalattu inchapella jo kaksi kertaa takuuseen????
        auto on vm 2004 2.0 wagon ja ajettu 47000km pääasiassa pikitietä,pestään jos ei joka viikko niin joka toinen ja vahataan 2-4kertaa vuodessa.
        Mutta kun se ruoste raiskaa niin ei mahda muuta kuin vaihtaa se pois,uusi toyota avensis wagon on jo tulossa...


      • huonoja
        ja ruoste kirjoitti:

        business ja business,miten se vaikuttaa sitten siihen että minun mazda on maalattu inchapella jo kaksi kertaa takuuseen????
        auto on vm 2004 2.0 wagon ja ajettu 47000km pääasiassa pikitietä,pestään jos ei joka viikko niin joka toinen ja vahataan 2-4kertaa vuodessa.
        Mutta kun se ruoste raiskaa niin ei mahda muuta kuin vaihtaa se pois,uusi toyota avensis wagon on jo tulossa...

        Minulla on huonoja kokemuksia Toyota Avensiksesta. Uusi Avensis saa jäädä muiden murheeksi. Avensis oli ruosteessa vaihtoon mennessään jopa ovien ulkopinnoista. Tekniikamurheita sisältyi ajamiini 75tkm myös runsaasti. Nykyinen autoni 2004 Mazda6 on toiminut moiteettomasti vain määräaikaishuollot tehtynä. Ruostetta ei ole missään maalatuissa osissa.


    • jauhaa

      Jauhaa jauhaa.. mut ei mahdeta mitään. Tällä palstalla ei näköjään enää muuta keksitä kuin ruosteesta juttua. Joka ei edes pidä paikkaansa. Liioiteltua. Itsellä oli 2003 ja nyt 2006 kutonen eikä niissä ongelmia oo ollut. Keksikää jo jotain uutta! Alkaa mielenkiinto olla vähissä. KAIKKI autot ruostuu mersusta lähtien.

      • saman ikäinen

        ei tippaakaan ruostetta ja 60 000 kilsaa mittarissa pohja kuin uusi ja lokasuojan reunat virheettömät.edes paljaat kiven iskemät ei kuki.


      • kertoa

        Oma autoni on ruostesuojattu ns. oikeilla aineilla heti uutena.

        Aluksi minulle kerrottiin että ongelmia oli alustassa, mutta korjauksen jälkeen tuli tieto, että ovet pitää myös vaihtaa. Itse en maallikkona huomannut ongelmia silloin kuin vasemmassa taka- ovessa. Mazdan ostaja 92, 98, 04. LOPPU.


      • Trollimolli
        kertoa kirjoitti:

        Oma autoni on ruostesuojattu ns. oikeilla aineilla heti uutena.

        Aluksi minulle kerrottiin että ongelmia oli alustassa, mutta korjauksen jälkeen tuli tieto, että ovet pitää myös vaihtaa. Itse en maallikkona huomannut ongelmia silloin kuin vasemmassa taka- ovessa. Mazdan ostaja 92, 98, 04. LOPPU.

        Meillä on ollut firmassa kymmeniä Mazda kutosia, eri ikäisiä, eikä niissä ole mitään ruostetta ollut. Jossain tukivarsissa ehkä, mutta korit ihan kunnossa.

        Täällä on joku paskanjauhaja, jolla on katkeruutta autoa kohtaan, joka vähän väliä tekee tämäntapaisen trollin. Toinen trollauksen aihe on suuntavakaus. Nämä kun tämä pösilö on jostain Tuulilasi-lehdestä aikoinaan keksinyt, ja niiden avulla yrittää ylläpitää "asiantuntemustaan" esillä. Muuta kun ei autosta tiedä. Paitsi että se on liian kallis moiselle tampiolle.

        Minulla ei ole Mazda kutosta, mutta arvostan autoa ja merkkiä todella korkealle. Paskanpuhuminen ärsyttää.


      • 24EGH8
        Trollimolli kirjoitti:

        Meillä on ollut firmassa kymmeniä Mazda kutosia, eri ikäisiä, eikä niissä ole mitään ruostetta ollut. Jossain tukivarsissa ehkä, mutta korit ihan kunnossa.

        Täällä on joku paskanjauhaja, jolla on katkeruutta autoa kohtaan, joka vähän väliä tekee tämäntapaisen trollin. Toinen trollauksen aihe on suuntavakaus. Nämä kun tämä pösilö on jostain Tuulilasi-lehdestä aikoinaan keksinyt, ja niiden avulla yrittää ylläpitää "asiantuntemustaan" esillä. Muuta kun ei autosta tiedä. Paitsi että se on liian kallis moiselle tampiolle.

        Minulla ei ole Mazda kutosta, mutta arvostan autoa ja merkkiä todella korkealle. Paskanpuhuminen ärsyttää.

        Että kun et jotain tiedä tai huomaa, ei asiaa ole olemassa?

        Mutta älä välitä, ajattelutapasi on ihan inhimillistä. Liikenteessä saamme päivittäin nauttia tuollaisen logiikan hedelmistä, kun vain muut ovat niitä typeryksiä, jotka tekevät virheitä, en minä.


      • Trollimolli
        24EGH8 kirjoitti:

        Että kun et jotain tiedä tai huomaa, ei asiaa ole olemassa?

        Mutta älä välitä, ajattelutapasi on ihan inhimillistä. Liikenteessä saamme päivittäin nauttia tuollaisen logiikan hedelmistä, kun vain muut ovat niitä typeryksiä, jotka tekevät virheitä, en minä.

        Pidä sinä taukki pääsi kiinni! Juurihan minä selitin, että on tuota tullut tutkituksi todella monen Mazda kutosen kohdalla, eikä mitään ruosteongelmaa ole ollut ainoassakaan firman autossa! Ymmärsitkö nyt? Eli älä sinä trollaaja hurskastele!


      • Autokaupoille
        Trollimolli kirjoitti:

        Pidä sinä taukki pääsi kiinni! Juurihan minä selitin, että on tuota tullut tutkituksi todella monen Mazda kutosen kohdalla, eikä mitään ruosteongelmaa ole ollut ainoassakaan firman autossa! Ymmärsitkö nyt? Eli älä sinä trollaaja hurskastele!

        Sain eilen autoni huollosta ja huoltoneuvojan saatesanat eivät mieltä ilahduttaneet. Auton yhdessä ovessa ruostetta ja alustassa eturenkaiden takana. Mahtavaa..... Maahantuojan ohje on vaihtaa kaikki ovet ja maalata lokarit, koska nekin tulevat ruostumaan jossain vaiheessa.

        Korjaus suoritetaan vasta parin kuukauden kuluttua, koska sopimuspeltikorjaamoilla tällä hetkellä liikaa töitä.

        Autoni arvo ei varmaan tällä remontilla nouse. Kilometrejä autossa vasta 48 000. Heti kun saan autoni maalauksesta niin menee vaihtoon.

        Olisipa tämä trolli, mutta kun ei.....


      • sulla...
        Autokaupoille kirjoitti:

        Sain eilen autoni huollosta ja huoltoneuvojan saatesanat eivät mieltä ilahduttaneet. Auton yhdessä ovessa ruostetta ja alustassa eturenkaiden takana. Mahtavaa..... Maahantuojan ohje on vaihtaa kaikki ovet ja maalata lokarit, koska nekin tulevat ruostumaan jossain vaiheessa.

        Korjaus suoritetaan vasta parin kuukauden kuluttua, koska sopimuspeltikorjaamoilla tällä hetkellä liikaa töitä.

        Autoni arvo ei varmaan tällä remontilla nouse. Kilometrejä autossa vasta 48 000. Heti kun saan autoni maalauksesta niin menee vaihtoon.

        Olisipa tämä trolli, mutta kun ei.....

        ...olisi oiva tilaisuus laittaa valokuva tänne. Olisi oikeasti mukava nähdä esimerkiksi se ovi ? Kiitos jo etukäteen!


      • M6 SW -03!
        Autokaupoille kirjoitti:

        Sain eilen autoni huollosta ja huoltoneuvojan saatesanat eivät mieltä ilahduttaneet. Auton yhdessä ovessa ruostetta ja alustassa eturenkaiden takana. Mahtavaa..... Maahantuojan ohje on vaihtaa kaikki ovet ja maalata lokarit, koska nekin tulevat ruostumaan jossain vaiheessa.

        Korjaus suoritetaan vasta parin kuukauden kuluttua, koska sopimuspeltikorjaamoilla tällä hetkellä liikaa töitä.

        Autoni arvo ei varmaan tällä remontilla nouse. Kilometrejä autossa vasta 48 000. Heti kun saan autoni maalauksesta niin menee vaihtoon.

        Olisipa tämä trolli, mutta kun ei.....

        Minkä värinen autos on? Mulla Ittellä on "sparkling silver 24E" eli joku vaaleen beige/hopea.
        Ittellä maalattiin n.vuos sitte kaikki ovet ku maali kupli. Ovet maalattiin vain sisäpinnoista eli ei ulkopintoja! Huolto ano uusia ovia mutta maahantuoja ei suostunu ku huolto ei löytäny ruostetta eli maalaus riitti!? Autolla oli sillo ajettu 48tkm. Nyt 54tkm.


      • Autokaupoille
        M6 SW -03! kirjoitti:

        Minkä värinen autos on? Mulla Ittellä on "sparkling silver 24E" eli joku vaaleen beige/hopea.
        Ittellä maalattiin n.vuos sitte kaikki ovet ku maali kupli. Ovet maalattiin vain sisäpinnoista eli ei ulkopintoja! Huolto ano uusia ovia mutta maahantuoja ei suostunu ku huolto ei löytäny ruostetta eli maalaus riitti!? Autolla oli sillo ajettu 48tkm. Nyt 54tkm.

        Tosiaan väri on metallin harmaa. Huoltoneuvoja kertoi että ovat alkaneet vaihtamaan kaikki ovet ongelmia ilmaantuessa (takaovea vaihdeta). Kuulemma yhtäkään ovienvaihto esitystä ei ole maahantuoja enää kieltänyt.

        Maahantuoja on nykyään itse halukas vaihtamaan ja maalaamaan kaikki kerralla ettei tarvitsisi moneen kertaan tehdä. Mutta lupa tulee aina kutakin tapausta varten kysyä maahantuojalta erikseen. Mazdan huolto lähetti minunkin autosta useita kuvia, jonka perusteella luvan antoivat.

        Takuu on pelannut todella hienosti, mutta ongelma on se että alkuperäisen tasoista siitä ei tule. Pariin kertaan ovat kaverin auton sovituksia yrittäneet säätää, mutta ylimääräiset suhinat ovat jatkuneet.


      • Ruosteinen Mazda
        Trollimolli kirjoitti:

        Pidä sinä taukki pääsi kiinni! Juurihan minä selitin, että on tuota tullut tutkituksi todella monen Mazda kutosen kohdalla, eikä mitään ruosteongelmaa ole ollut ainoassakaan firman autossa! Ymmärsitkö nyt? Eli älä sinä trollaaja hurskastele!

        S..tanan kakara, häivy sotkemasta aikuisten keskusteluja!!


      • Nimetön
        Ruosteinen Mazda kirjoitti:

        S..tanan kakara, häivy sotkemasta aikuisten keskusteluja!!

        Nyt tää juttu mazdojen ruostuvuudesta alkaa mennä hiukka huvittavaksi. Itselläni mulla on farkku kutonen vuosimallia 2004 missä ei ole kyllä pätkääkään ruostetta, eikä ongelmia maalin kanssa. olen hieman tuolla katsellut kaikkia kutosia mitä näkyy, eikä niissäkään kyllä näy mitään ongelmia esim helmat tai takalokarit. Neuvon nyt kaikkia oikeita mazda omistajia ja ostajia ( miksi muuten se on aina 6 joka mukamas ruostuu?:)) viittaamaan kintaalla typerille provoille, kunnes näemme täyttä faktaa esim valokuvien muodossa. itse en malta odottaa näitä. Jotkut on vaan niin kateellisia..


      • voi voi
        Nimetön kirjoitti:

        Nyt tää juttu mazdojen ruostuvuudesta alkaa mennä hiukka huvittavaksi. Itselläni mulla on farkku kutonen vuosimallia 2004 missä ei ole kyllä pätkääkään ruostetta, eikä ongelmia maalin kanssa. olen hieman tuolla katsellut kaikkia kutosia mitä näkyy, eikä niissäkään kyllä näy mitään ongelmia esim helmat tai takalokarit. Neuvon nyt kaikkia oikeita mazda omistajia ja ostajia ( miksi muuten se on aina 6 joka mukamas ruostuu?:)) viittaamaan kintaalla typerille provoille, kunnes näemme täyttä faktaa esim valokuvien muodossa. itse en malta odottaa näitä. Jotkut on vaan niin kateellisia..

        Noin minäkin ajattelin ja toivoin että kaikki on pelkkää potaskaa kunnes sain autoni huollosta ja kommentit sen mukana. EI OLLUT HUVITTAVAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ruotsin kokemukset tukevat myös tätä ongelmaa.


      • keijo k
        Nimetön kirjoitti:

        Nyt tää juttu mazdojen ruostuvuudesta alkaa mennä hiukka huvittavaksi. Itselläni mulla on farkku kutonen vuosimallia 2004 missä ei ole kyllä pätkääkään ruostetta, eikä ongelmia maalin kanssa. olen hieman tuolla katsellut kaikkia kutosia mitä näkyy, eikä niissäkään kyllä näy mitään ongelmia esim helmat tai takalokarit. Neuvon nyt kaikkia oikeita mazda omistajia ja ostajia ( miksi muuten se on aina 6 joka mukamas ruostuu?:)) viittaamaan kintaalla typerille provoille, kunnes näemme täyttä faktaa esim valokuvien muodossa. itse en malta odottaa näitä. Jotkut on vaan niin kateellisia..

        asiallista kommenttia saa katsastumiehiltä ei ollut kivaa kuultavaa. et silleen


    • OLET KAIMASENI

      Katsokaa epäilijät www.finikor.fi ja kuvat mazda6 niin tiedätte mistä minun autossa puhutaan myös!!!!

      • asentaja 15v

        kuvia pohjan palkeista jotka saakin ruostua.esin koukun raudat ja hinaus silmukka.etupalkki. ei mitään virkaa ole tuolla tiedolla.etupukkia ei edes suojata kun se on niin paksua tavaraa.


      • tiedonjanoiselle

        Ja finikorhan hyvää hyvyyttään etsii sinne sopivia kuvia, ilman minkäänlaista bisnestarkoitusta..


      • asentajalle
        asentaja 15v kirjoitti:

        kuvia pohjan palkeista jotka saakin ruostua.esin koukun raudat ja hinaus silmukka.etupalkki. ei mitään virkaa ole tuolla tiedolla.etupukkia ei edes suojata kun se on niin paksua tavaraa.

        katsoitko mazda 6 kohdalta????
        siellä on kyllä pohjaa tukovarsia takalokasuojankaaria ym. pahojakin paikkoja ja ei se SAA RUOSTUA,taitaa ammattitaito olla tosiaan viisitoistavuotiaan tasolla...


      • Tuttuakin tutumpi
        asentajalle kirjoitti:

        katsoitko mazda 6 kohdalta????
        siellä on kyllä pohjaa tukovarsia takalokasuojankaaria ym. pahojakin paikkoja ja ei se SAA RUOSTUA,taitaa ammattitaito olla tosiaan viisitoistavuotiaan tasolla...

        Onko lööppi jäänyt kuutsan sivuun, kun kupru vielä tupruaa? Heh heh, ei masalla aina kuupasta tuuleteta, mutta aina se Avensiksen röppänät jallittaa.

        Mikä on nuoren miehen hormooneissa rahvaallaan, kun suivautus ei kalahdat permannolle? Suokko avannon, vai kiksautanko varpaisiin?

        Ruostetta, ruostetta. Teräsmiehen aanusta pemmeltää. Sohvi olet, kyllikki.


      • asentaja 25vuotta
        asentaja 15v kirjoitti:

        kuvia pohjan palkeista jotka saakin ruostua.esin koukun raudat ja hinaus silmukka.etupalkki. ei mitään virkaa ole tuolla tiedolla.etupukkia ei edes suojata kun se on niin paksua tavaraa.

        Ei nykyaikana saa nämä osat ruostua,kato poika laatuautojen pohjia,niin nämäki osat on todellakin massattu.


      • massaa 15v
        asentaja 25vuotta kirjoitti:

        Ei nykyaikana saa nämä osat ruostua,kato poika laatuautojen pohjia,niin nämäki osat on todellakin massattu.

        massaa saa käyttää tietyn määrän eu direktiivin mukaan.laittaako palkkiin vai pohjaan sen.jep


    • M6 SW -03!

      Tää ruostuminen! Toisilla ruostuu ja toisilla ei!
      Ittellä on maalattu kaikki ovet, helmat, takapyörän kaaret. Alusta massattiin ku ostin auton n.1,5v sitten ku oli hyväkuntonen, ruostetta vain niissä osissa mihin kivisuihku ottaa ja niissäkin vain pintaruostetta!
      Ovissakin maali kupli (ns. keitti), mutta ruostetta en huomannu vaikka osan kuplista revin auki. Vain valkoinen mönjä tuli vastaan! Katotaan nyt miten kestää maalaus ja harkitaan sitte toimenpiteitä, vaihetaanko vai romutetaanko?

    • peiliin!!

      Auton ruostuminen on aika pitkälti kiinni kuinka autoa hoitaa. Itsellä ollut opelista mersuun nykyään mazda 6:en. Pesen talvisin aina kun lämpö nousee plussan puolelle ja kesäisin 2-3/kk. Vahaus väh. 2kertaa vuodessa! Vahaukseen ei mene kuin 2h aikaa. Tietysti senkin ajan voi istua perse homees koneen äärellä ja itkee ku oma kosla ruostuu pihalla..

    • olla

      se naapurin mies, joka katseli kateellisena, kun parkkeerasin uuden M6:n parkkialueelle. Johonkinhan se kateuden tuskan täytyy purkautua. Jospa vähän helpotti.

      • kerrottavaa

        En todellakaan halua olla kateellinen. Toivon, että uusi M6 toimii ja säilyy sinulla moitteettomana. Niin minäkin luotin vanhojen kokemusteni perusteella. Ei minuakaan huvittanut laittaa omia rahojani siihen ja sitten pettyä.

        Sain viikonloppuna hyviä tarjouksia ja yksi mahdollisuus on Kia Carens. Eli Mazdaan luotetaan vahvasti edelleen.


    • vaan...

      ..että olisi ihan oikeasti mielenkiintoista saada lisäinfoa ko.asiasta ? Eikös nykyaikana ole helppo heittää kuvia nettiin joten viitsisitkö kuvata ko.vikakohdat ja laittaa ne kaikkien katsottavaksi nettiin ? Suttaat vaikka sen rekkarin niin ei edes tunnisteta sua...;=)

      • poks...

        ..olen kanssasi samaa mieltä ! On se kumma että aina heitetään ilmaan että katsokaa Finikorin sivuilta...Miksei kukaan heitä kuvia omasta autostaan jos kerran ruostuvat käsiin ? Luulen että suurin osa on ihan huuhaa jutustelua ! Tuskin Mazda6 ruostuu sen enempää kuin muutkaan uudet autot.


      • sitten M3
        poks... kirjoitti:

        ..olen kanssasi samaa mieltä ! On se kumma että aina heitetään ilmaan että katsokaa Finikorin sivuilta...Miksei kukaan heitä kuvia omasta autostaan jos kerran ruostuvat käsiin ? Luulen että suurin osa on ihan huuhaa jutustelua ! Tuskin Mazda6 ruostuu sen enempää kuin muutkaan uudet autot.

        Itse vaihdoin tässä alkuvuotena uuteen M3 Sedaniin. Kokemusta ei ole kuin yhdestä automerkista 15 vuoden ajalta ja nyt päätin rohkeasti kokeilla jotain uutta merkkiä. Tyytyväinen olen ainkain ollut tähän asti. Ei mitään ongelmia, kulutus kohtuullista ja talviautona lämpiää nopeasti edelliseen verrattuna. Maantiellä matka-ajossa pystyy jopa keskustelemaan vieressä istuvan kanssa ilman että tarvii huutaa. Ts. myös melutaso on ihan siedettävällä asteella.
        Täältä olen nyt lukenut rivi toisensa jälkeen, kuinka muka M6 ruostuu käsiin. Miksi kellään ei ole mikään muu malli "uusista" autoista ruostunut käteen kuin M6? Onko M3:ssa sama ongelma?

        Itse aion ainakin varmasti pitää tämän auton ja katsoa sitten, kun vaihto tulee seuraavan kerran ajankohtaiseksi onko nämä nyt niin mätiä, kuin jotkut väittävät...En milään muotoa kyllä oikein jaksa uskoa moiseen..


      • minäkään
        sitten M3 kirjoitti:

        Itse vaihdoin tässä alkuvuotena uuteen M3 Sedaniin. Kokemusta ei ole kuin yhdestä automerkista 15 vuoden ajalta ja nyt päätin rohkeasti kokeilla jotain uutta merkkiä. Tyytyväinen olen ainkain ollut tähän asti. Ei mitään ongelmia, kulutus kohtuullista ja talviautona lämpiää nopeasti edelliseen verrattuna. Maantiellä matka-ajossa pystyy jopa keskustelemaan vieressä istuvan kanssa ilman että tarvii huutaa. Ts. myös melutaso on ihan siedettävällä asteella.
        Täältä olen nyt lukenut rivi toisensa jälkeen, kuinka muka M6 ruostuu käsiin. Miksi kellään ei ole mikään muu malli "uusista" autoista ruostunut käteen kuin M6? Onko M3:ssa sama ongelma?

        Itse aion ainakin varmasti pitää tämän auton ja katsoa sitten, kun vaihto tulee seuraavan kerran ajankohtaiseksi onko nämä nyt niin mätiä, kuin jotkut väittävät...En milään muotoa kyllä oikein jaksa uskoa moiseen..

        En usko minäkään, ja kun näitä aloituksia katsoo, niin haiskahtaa pahasti siltä, että suurin osa niistä on paljon myydyn, mutta ala-arvoisen ns auton markkinoijien masinoimia. Hävettää kyllä tunnustaa, mutta itse ajan viellä toistaiseksi tällä ns autolla, jonka mallin alkukirjain on A ja joka sisältää myös v:n niinkuin v......s. Lisämääreenä voi kertoa, että ko malli on yksi huonoiten saksalaisen autolehden 100tkm kestotestistä selvinneistä.


    • Anonyymi

      Vieläkös jotkut väittää ettei Mazda 6 ja 3 ole herkkiä ruostumaan..?
      Ei taida enää väittää, paalissa jo suurin osa ruostumisen takia. Heh.

      • Anonyymi

        Et sitten vanhempaa aloitusta löytänyt.


    • Anonyymi

      2003 ostettu Mazda6 WAGON on edelleen kakkosautona. Ruostuihan ne ovet ja kaaret mutta auto on edelleen kasassa ja moottorikestää. Mittarissa 450000. Voisko tällä ajella 500t? Kaikki jarrusatulat ja pyöränlaakerit on kertaalleen vaihdettu. Iskarit edelleenkin alkuperäiset - ei valitettu katsastuksess.

      Aikansa huippuauto.

      • Anonyymi

        Hyvännäköinen autohan se on. Yhdessä vaiheessa teki mieli ostaa käytettynä Mazda 6 Hatchback mutta näiden ruostejuttujen takia jäi ostamatta. Tuurillaan siinä olisi voinut olla ihan hyvä ajoauto ainakin joksikin aikaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14851
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    7. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    8. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3045
    9. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3044
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe