Jousimies (n) + Kalat (m)?

tyttövain(:

Oon korviani myöten ihastunut kalat-poikaan, joka on myös ilmaissut oman kiinnostuksensa (ollaan kavereita, tunnettu vasta vähän aikaa). Oon kuitenkin kuullut aika paljon negatiivista juttua tästä yhtälöstä, ja varsinkin jouskareita on haukuttu... vähän ihmetyttää, että miksi. Mikä meissä jousimiehissä on se ehdottomin turn-off?

Ite oon tällänen ristiriitaisuus, välillä levoton välillä rauhallinen. Pettänyt en oo koskaan aikaisemmissa suhteissa, enkä aio tulevaisuudessakaan pettää. (Vaikka oonkin toisinaan aika flirtti...) Osaan olla hellä yms., mutta tuo romanttisuus on ehkä vielä vähän hakusessa. Jätkän kanssa meillä on paljon puhuttavaa ja yhteistäkin on löytynyt, vaikka välillä ei olla ihan täysin samalla taajuudella.

Mitäs sanotte, onko tähdet täysin meitä vastaan? Omista kokemuksista saa kertoa.

7

1252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jouskarinainen-69

      Kunhan muistat ottaa hoitaaksesi perheen taluden, niin kaikki sujuu kuin itsestään! Ollaan oltu jo 15v yhdessä ja meillä kolme ihanaa lasta=)

      • juttu..

        tässä yhdistelmässä taitaa aina olla joutskari se onnellinen osapuoli.. vaikka egonsa perusteella on kovasti parempi kun se toinen.


      • eiummarra
        juttu.. kirjoitti:

        tässä yhdistelmässä taitaa aina olla joutskari se onnellinen osapuoli.. vaikka egonsa perusteella on kovasti parempi kun se toinen.

        "vaikka egonsa perusteella on kovasti parempi kun se toinen."

        Mitä tällä sitten tarkoitetaan? (En ainakaan pidä itseäni mitenkään ylimielisenä...) Miksei kalat voisi olla onnellisia jousimiehen kanssa?


      • Christina84
        juttu.. kirjoitti:

        tässä yhdistelmässä taitaa aina olla joutskari se onnellinen osapuoli.. vaikka egonsa perusteella on kovasti parempi kun se toinen.

        Poikaystävä kalat ja meillä on menny ainakin todella loistavasti...Meillä on justiin samanlainen huumorintaju ja muutenkin ollaan samankaltasia. Että eipä nää horoskoopit kaikkea tiedä!


      • fisuN
        Christina84 kirjoitti:

        Poikaystävä kalat ja meillä on menny ainakin todella loistavasti...Meillä on justiin samanlainen huumorintaju ja muutenkin ollaan samankaltasia. Että eipä nää horoskoopit kaikkea tiedä!

        2 kertaa jousimiehen kanssa olleena sanon sen verran, etten itse ainakaan enää sekaannu, he (jouskarit) olivat aivan eri planeetalta, eikä meillä ollut mitään yhteistä. enkä vaan kestä sitä kun loukkaavat jatkuvasti tahallaan liiallisella suorasukaisuudellaan, ja luulevat aina olevansa oikeassa, argh.


      • Vierailija
        fisuN kirjoitti:

        2 kertaa jousimiehen kanssa olleena sanon sen verran, etten itse ainakaan enää sekaannu, he (jouskarit) olivat aivan eri planeetalta, eikä meillä ollut mitään yhteistä. enkä vaan kestä sitä kun loukkaavat jatkuvasti tahallaan liiallisella suorasukaisuudellaan, ja luulevat aina olevansa oikeassa, argh.

        Kalat-Jousimies, kuin eri planeetoilta.Jätä kiireesti.!


      • jupiter
        Vierailija kirjoitti:

        Kalat-Jousimies, kuin eri planeetoilta.Jätä kiireesti.!

        kun nainen jouskari ja mies kalat niin sopii, toistepäin ehkä harvemmin, en tiedä...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2926
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      106
      2490
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2250
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2082
    5. 177
      1886
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1883
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1817
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe