OinasN ja kaurisM ???

Tintu

Onko täällä tiedossa yhtään onnistunutta parisuhdetta näiden kahden välillä vai onko onnistuminen näillä luonteilla suorastaan ajanhaaskausta? Molemmat olemme tyypillisiä horoskooppimme edustajia.

8

1403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oinas neiti

      olen seurustellut 3 kertaa kauris miehen kanssa.
      Ensimmäinen suhde lakkasi sen takia, että kaurismies oli aivan liian lapsellinen minulle, mutta olemme todella hyviä ystäviä vielä ja tulemme erittäin hyvin toimeen, mutta emme romanttisessa mielessä. :)
      Toinen suhde meni karille, koska kyllästyin kaurismieheen, joka selitti koko ajan itsestään ja siitä mitä hän teki.. hän ei myöskään ollut tarpeeksi "tulinen" minun kiihkeälle luonteelleni.
      Kolmas suhde meni karille koska tämä kauris olikin sitten liian kiihkeä. hän painosti ja valehteli ja sain vielä jälkeenpäin kuulla että petti.
      että en suosittele... toisaalta kauris ja oinas ajautuu hyvin helposti suhteeseen, mutta mielummin olen näiden hurmureiden ystävä kuin tyttöystävä, sen sanon. hyviä ystäviä he oinas neidille kyllä ovatkin, varo vain ettei se ajaudu eteenpäin, muuten saat toden näköisesti katua..

    • oinasrouva ja kaurisherra

      Avioliitossa jo vuosikymmeniä.
      Oinaan äkkinäiset innostumiset saavat tasapainoitusta kauriin harkitsevuudesta ja päinvastoin.
      Hyvin menee, mutta menköön. Suosittelen.

    • siinä

      10v kesti, että ihan hyvin. Loppupelissä kuitenkin oinasnaista (siis minua) alkoi kyllästyttämään kauriin ainainen kiltteys ja periksiantaminen ja se, ettei osannut päättää mistään!

    • Jiti

      Neljä ja puoli vuotta on kaurismiehen kanssa tullu seurusteltua. Ylä ja alamäkeä on ollu ja sarvet välistä yhdessä, lähinnä minun oinaan puolesta. Niin kuin aikaiseminkin mainittiin et kauris tasapainoittaa ja rauhoittaa äkisti innostuvaa oinasta harkitsevuudellaan. En toiseen vaihtaisi. Turvallinen, rauhallinen ja luotettava mies kun on löytynyt.

    • jane4

      kesti meillä suhde mutta meni liian vaikeaksi.Tietynlainen sukulaissieluisuus on olemassa ja syviä tunteita mutta itse oinaana kyllästyin kauriin urakeskeisyyteen.Aina oli mielessä vain työ ja raha ja materia ja ainainen huolien ja murheiden vatvominen ja voivottelu otti hermoille.Minun kauriini ei osannut oikein pitää hauskaa ja heittäytyä.

      Uskon kuitenkin että varmasti löytyy myös toimivia suhteita näistä merkeistä :)

    • Oinas n ja kauris m

      Yhdessä ollaan oltu yli 30 v, vuoristorataa on ollut, mutta uskollisesti ollaan oltu yhdessä.
      Välillä kauriin tosikkomaisuus ottaa päähän oinasnaista. Kauris on tunteellinen, luotettava ja ahkera puurtaja. Kauriin pikkutarkkuus ottaa suurpiirteistä oinasta pattiin. Mutta kaiken kaikkiaan suhde on toiminut mukavasti, kauris osaa vetää oikeasta narusta, että saa oinaan leppymään, vaikka on päättänyt, että nyt se on loppu :-)Näin meillä.

    • lepakkoleino

      Kaurismies on mukavan rauhallinen, ja toppuuttelee oinaan äkkinäisiä innostuksia.

      • Kauriin perässä kirmaaja

        Moi!

        Kiva kuulla että joillain oinasnaisilla suhteet kauriisiin ovat onnistuneet - itsellä ei ole sellaisia kokemuksia. Kaurismies on paremminkin tykännyt yleensä kuoria kermat päältä mutta varoa mitään vastuuta tai odotuksia...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5454
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2416
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1947
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1658
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe