Uusimmassa lehdessään Akkry:n johtaja Jarmo Mahonen suitsuttaa maksukanavaa (omalehmä ojassa)oikein olan takaa. Rallin MM:n ja F1:sten meneminen ei ole Suomen autourheilulle eduksi ja romahduttaa formulakatsojien määrän. Pääkirjoituksessa Mahonen leimaa "äijäkanava" puheillaan moottoriurheilun tosimiesten lajiksi, ja rivien välistä voi lukea, ettei sinne naisia kaivata. No, eipä Akk tule enää tänä vuonna tarvitsemaan minunkaan lisenssirahoja. Autourheilun siirtyminen maksukanavalle saattaa penkkiurheilijat eriarvoiseen asemaan. Vaikka olisi tv- lupamaksu maksettu ei taloudellisesti tiukoilla olevan autourheilufanin ole mahdollista enää seurata suoria F1 tapahtumia ja jälkilähetyksistä ei sitä oikeaa fiilistä enää saa. Autourheilu on markkinataloudella pyörivää, mutta sovinismin siitä voisi jättää pois. Olisiko kyseisen yhdistyksen syytä ojentaa julkisesti puheenjohtajaansa, ennen kuin naiset suorittavat ulosmarssin!
AKK harrastaa sovinismia
2
469
Vastaukset
- sinnepäin
Pisti silmään kyllä sama juttu, mutta sen verran pitää olla itsetuntoa, ettei moinen hetkauta - ja kaikki me autourheilijanaisethan ollaan enemmän "hyviä jätkiä" siellä kisapaikoilla.
Formulan siirtyminen ei hetkauta pätkääkään ja rallia tulee taas MTV3 ainakin koosteita. Lisäksi Urheilukanavalta tulee ralisprinttiä ja F-cuppia.
Ja MAX mainostaa muuten ihan itse itseään miesten kanavana.... - JJJJJJKKKKKLLLLLLL
Minulla on käsitys tuosta "tosimies" termistä, että sen sisälle mahtuu myös hyvät naiskuljettajat. AKK:ssa ei ole sovinismia vaan se sovinismi tulee sellaisilta jotka seuraavat vaan lajin ympärillä vellovaa glamouria, mutta joilta itse lajien sisältö jää huomiotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389