Uusimmassa lehdessään Akkry:n johtaja Jarmo Mahonen suitsuttaa maksukanavaa (omalehmä ojassa)oikein olan takaa. Rallin MM:n ja F1:sten meneminen ei ole Suomen autourheilulle eduksi ja romahduttaa formulakatsojien määrän. Pääkirjoituksessa Mahonen leimaa "äijäkanava" puheillaan moottoriurheilun tosimiesten lajiksi, ja rivien välistä voi lukea, ettei sinne naisia kaivata. No, eipä Akk tule enää tänä vuonna tarvitsemaan minunkaan lisenssirahoja. Autourheilun siirtyminen maksukanavalle saattaa penkkiurheilijat eriarvoiseen asemaan. Vaikka olisi tv- lupamaksu maksettu ei taloudellisesti tiukoilla olevan autourheilufanin ole mahdollista enää seurata suoria F1 tapahtumia ja jälkilähetyksistä ei sitä oikeaa fiilistä enää saa. Autourheilu on markkinataloudella pyörivää, mutta sovinismin siitä voisi jättää pois. Olisiko kyseisen yhdistyksen syytä ojentaa julkisesti puheenjohtajaansa, ennen kuin naiset suorittavat ulosmarssin!
AKK harrastaa sovinismia
2
475
Vastaukset
- sinnepäin
Pisti silmään kyllä sama juttu, mutta sen verran pitää olla itsetuntoa, ettei moinen hetkauta - ja kaikki me autourheilijanaisethan ollaan enemmän "hyviä jätkiä" siellä kisapaikoilla.
Formulan siirtyminen ei hetkauta pätkääkään ja rallia tulee taas MTV3 ainakin koosteita. Lisäksi Urheilukanavalta tulee ralisprinttiä ja F-cuppia.
Ja MAX mainostaa muuten ihan itse itseään miesten kanavana.... - JJJJJJKKKKKLLLLLLL
Minulla on käsitys tuosta "tosimies" termistä, että sen sisälle mahtuu myös hyvät naiskuljettajat. AKK:ssa ei ole sovinismia vaan se sovinismi tulee sellaisilta jotka seuraavat vaan lajin ympärillä vellovaa glamouria, mutta joilta itse lajien sisältö jää huomiotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12691Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1541290Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491145- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206979Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15939- 42879
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297875- 72865