Tuhoonko tuomittu?

Suhteemme?

Olen syntynyt 21.6 ja ex-mieheni 25.5 Olemme kait molemmat kaksosia?Minä siinnä rajalla.Mieheni mieli muuttuu kuin tuuliviiri.Olen aivan loppu.Joka toinen päivä olen hänen kaikkensa ja rakkaimpansa maailmassa.Joka toinen päivä olen huora ym........Olen aivan ymmällä tästä käytöksestä.Ex-mieheni on luvannut eliminoida uuden mieheni jos sellaisen otan.Itsetuntoni on nollassa.Saan kuulla mikä vanha lihapulla olen.Seuraavana päivänä sanoo että oli vain suuttunut kun sanoi niin.Muutin jo pois yhteisestä asunnosta.Asumme aivan vierekkäin.Tätä on jatkunut jo vuosia.Emme kumpikaan juo joten kaikki tapahtuu selvinpäin.Olen aivan LOPPU!!!!!Mitä minä teen?Jatkanko tätä kuolemaani asti?En ole mikään nuori ihminen eikä ex-miehenikään.En jaksa enään kauaa.Olemme erillään ja yhdessä jne..........Koko ajan kauhea jännitys ja epävarmuus?????Onko jollain kokemusta tällaisesta hullunmyllystä?

5

1338

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja on helppo antaa

      viisaita neuvoja. Eli unohda koko juttu. Mutta enpä pysty itsekään viisaita neuvojani noudattamaan...

    • ex ex

      >kaksoset on pelottavia ne on kuin tuli ja leimaus.Tuuliviiri juu ei kyllä tiedä että mitä ne ajattelee huomenna.Ja niin itserakkaita muut
      ei mitään.KaksosM käy kyllä päälle ja on myös pilkallinen tosi kaksijakoinen.Lähde vain pois että kokisit ihanemman elämän jatkossa.

    • Gem-86

      Miksi keksit tuollaisen jutun?

    • MinäpäN

      Älä katsele enää miehesi käytöstä, ei hän siitä muutu ellei ihmettä tapahdu. Repäise itsesi irti, muuta vaikka osoite- ja puhelintiedot ja aloita uusi elämä itseksesi. Sekin on parempi kuin olla tuolaisessa suhteessa missä vain kärsii. Alku voi olla hankalaa, mutta kyllä ihminen toipuu ajan kanssa yleensä. Olet tärkeä ihminen, ainakin itsellesi ja elämä on ainutkertainen asia josta tulisi nauttia eikä elää piinassa. Siis toimi pian!

    • -aurinko-

      Irroita otteesi tuosta suhteesta. Lähde pois. Joskus auttaa vain muutama kilometri jotta voitte jatkaa elämää ilman toista.

      Hyvää toivon sulle!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe