Hän ei ole koskaan paikalla prkle!
Madhavasta valitus!
7
791
Vastaukset
- jotain---
Olisiko jotin tarvettaa? Tämä palstahan toimii erinomaisesti ilman häntäkin.
- Nyt ei toimi
Hähhähhäää et osaa kirjoittaa!!!
ps. nyt on syytä olla paikalla kun vittuilen henkilökohtaisesti sinulle törkeällä kielenkäytöllä. - Vihanen munkki
Nyt ei toimi kirjoitti:
ps. nyt on syytä olla paikalla kun vittuilen henkilökohtaisesti sinulle törkeällä kielenkäytöllä.Törkeetä tuollainen loukkaaminen!
- sulla noin
Nyt ei toimi kirjoitti:
ps. nyt on syytä olla paikalla kun vittuilen henkilökohtaisesti sinulle törkeällä kielenkäytöllä.Miten sulla noin on päässä pimahtanut. Kirjoitusvirheet on pientä tuon sinun meuhkaamisesi keskellä Mene hyvä mies rauhoittumaan.
- ja herää todellisuuteen.
sulla noin kirjoitti:
Miten sulla noin on päässä pimahtanut. Kirjoitusvirheet on pientä tuon sinun meuhkaamisesi keskellä Mene hyvä mies rauhoittumaan.
Mitä sitten jos kirjoittaja ei osannut kirjoittaa aivan korrektisti?
Poitti tällä linjalla tuntuu olevan se että kuka uskaltaa sanoa rumimman sanan toisesta. Kukaan ei nähtävästi valvo linjaa.
Joten vetäkää kaikki se turbaanin peittämä päänne pois perseestänne ja vetäkää ne vaipat jalkaan. Lisäksi jumalanne ja varsinkin Kali saa imeä minun ryppyistä pientä kikkeliäni. - lääkkeesi
ja herää todellisuuteen. kirjoitti:
Mitä sitten jos kirjoittaja ei osannut kirjoittaa aivan korrektisti?
Poitti tällä linjalla tuntuu olevan se että kuka uskaltaa sanoa rumimman sanan toisesta. Kukaan ei nähtävästi valvo linjaa.
Joten vetäkää kaikki se turbaanin peittämä päänne pois perseestänne ja vetäkää ne vaipat jalkaan. Lisäksi jumalanne ja varsinkin Kali saa imeä minun ryppyistä pientä kikkeliäni.tai mene joogaamaan
- lailla päätä.
lääkkeesi kirjoitti:
tai mene joogaamaan
Mina ainakin lähden nyt joogaamaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741