mua vi*uttaa

eräs tyttö

mua vi*uttaa se, että mun äidissä on eräs paha puoli:
se ei KOSKAAN, EI K O S K A A N myönnä olevansa väärässä, sen pitää olla aina oikeassa hinnalla millä hyvänsä. Se valehtelee itselleen päivästä toiseen, se valehtelee itselleen itsestään. äiti on niin ehdoton, se väittää vaikka mustaa valkoiseksi, ja valehtelee itselleen, ollakseen oikeassa, ja tunteakseen kiistan voittamisesta aiheutuvan mielihyvän. jos kuvailisin äitiäni, niin kuvailisin suunnilleen näin: äiti on kuin kallio, siitä ei pääse yli eikä ali. jos kiistelen äidin kanssa, ja ymmärrän, että olemme molemmat väärässä. sitten pyydän anteeksi, ja kun kysyn, että eikö äidilläkin pitäisi olla jotain pientä sanottavaa, niin äiti sanoo ettei hänellä ole mitään anteeksi pyydettävää.
kerran huomautin hänelle tästä, ja hän sanoi, että siksi hänen ei tarvitse koskaan pyytää anteeksi, koska hän vain yksinkertaisesti tietää olevansa aina oikeassa, ja sitten äiti virnisti minulle voiton riemuisesti! onko muilla samankaltaisia kokemuksia?

3

598

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Billeriina

Kyllähän tuo tutulta kuulostaa, aina se äippä luulee olevansa oikeessa.. Sitten sillä on muutenkin yleensä ottaen negatiivista sanottavaa kaikesta. Mutta sellanen se on, eikä tuu siitä koskaan muuttumaan, kannattaa vaan totutella, eikä menettää hermojaan.. :D Eipä kannata välittää, vaikka se tuntuuki pahalta kun toinen väittää muuta..

• Nimetön

Miun äiti on aika lailla samanlainen... Se väittelee miun ja miun siskon kanssa aina.. Yleensä se on väärässä... Sitä ei yleensä kestä... Jos me riidellään jostaki se on aina omasta mielestään oikeessa.. Varsinki jos se on ottanu huikkaa......

• Luulee tietävänsä maailmasta kaiken

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      4686
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2159
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      51
      1678
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      178
      1659
    5. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      165
      1537
    6. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      278
      1372
    7. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      198
      1219
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      87
      1142
    9. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      204
      1136
    10. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      65
      1094
    Aihe