mua vi*uttaa se, että mun äidissä on eräs paha puoli:
se ei KOSKAAN, EI K O S K A A N myönnä olevansa väärässä, sen pitää olla aina oikeassa hinnalla millä hyvänsä. Se valehtelee itselleen päivästä toiseen, se valehtelee itselleen itsestään. äiti on niin ehdoton, se väittää vaikka mustaa valkoiseksi, ja valehtelee itselleen, ollakseen oikeassa, ja tunteakseen kiistan voittamisesta aiheutuvan mielihyvän. jos kuvailisin äitiäni, niin kuvailisin suunnilleen näin: äiti on kuin kallio, siitä ei pääse yli eikä ali. jos kiistelen äidin kanssa, ja ymmärrän, että olemme molemmat väärässä. sitten pyydän anteeksi, ja kun kysyn, että eikö äidilläkin pitäisi olla jotain pientä sanottavaa, niin äiti sanoo ettei hänellä ole mitään anteeksi pyydettävää.
kerran huomautin hänelle tästä, ja hän sanoi, että siksi hänen ei tarvitse koskaan pyytää anteeksi, koska hän vain yksinkertaisesti tietää olevansa aina oikeassa, ja sitten äiti virnisti minulle voiton riemuisesti! onko muilla samankaltaisia kokemuksia?
mua vi*uttaa
3
576
Vastaukset
- Billeriina
Kyllähän tuo tutulta kuulostaa, aina se äippä luulee olevansa oikeessa.. Sitten sillä on muutenkin yleensä ottaen negatiivista sanottavaa kaikesta. Mutta sellanen se on, eikä tuu siitä koskaan muuttumaan, kannattaa vaan totutella, eikä menettää hermojaan.. :D Eipä kannata välittää, vaikka se tuntuuki pahalta kun toinen väittää muuta..
- Nimetön
Miun äiti on aika lailla samanlainen... Se väittelee miun ja miun siskon kanssa aina.. Yleensä se on väärässä... Sitä ei yleensä kestä... Jos me riidellään jostaki se on aina omasta mielestään oikeessa.. Varsinki jos se on ottanu huikkaa......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174336
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842489Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731627Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella251260Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641187Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42922- 113918
- 171904
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä74885Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72830