Eli olisiko jollain hyvää konstia, millä paikata vuota tankki? Ilmeisesti vuotokohdasta lähtenyt massat joskus pois ja nyt ruostunut reikä josta tiputtaa hieman. Kiitos asiallisista vastauksista jo etukäteen.
Bensatankin paikkaus
18
20392
Vastaukset
- rekkamies58
tai pikkupuikolla ja kaasullakin saa
- hitsari.
Kun hitsaat tankkia, täytä se vedellä. Sitten se kohta ylimmäs missä on reikä. Siinä ilmataskun kohdalla voit hitsata.
Kaasuhitsaus on paras, ei jää huokosia. - cosmo30
hitsari. kirjoitti:
Kun hitsaat tankkia, täytä se vedellä. Sitten se kohta ylimmäs missä on reikä. Siinä ilmataskun kohdalla voit hitsata.
Kaasuhitsaus on paras, ei jää huokosia.kerran kailahtaa, kun höyryt styytvät, sen jälkeen voi hitsata. mutta varmista ettei tankissa ole menovettä..
- hhjj
Jos vähä vuotaa hiero mäntysuopaa siihen. Auttaa vähän aikaa
- vanha konsti
- frage
täyteen vettä ja hitsillä kiinni
- tip tip
varaosaliikkeestä jotain paikka-ainetta, tarkoitettu syyläreille, tankeille yms. Kunhan nyt kesään asti kestäisi niin hyvä on. Vaihdan ilmeisesti tankin tai koko auton.
- rtyuikoö
Liimasin tuolla. Oli dieselin tankki, joten piti ensin saada kaikki parafiini pois ja muutenkin pinta puhtaaksi ja karheaksi. On se jo 6 vuotta pysynyt.
- sitroen.
rtyuikoö kirjoitti:
Liimasin tuolla. Oli dieselin tankki, joten piti ensin saada kaikki parafiini pois ja muutenkin pinta puhtaaksi ja karheaksi. On se jo 6 vuotta pysynyt.
tankin voi ottaa pois ja korjata tinaamalla.
Reiän ympäristöön kolvilla kunnon tinakerros riittävän laajalle alueelle, Samoin sopivan kokoiselle ja -paksuiselle esim. mellapellille. Sitten vain isolla kolvilla sulattelet paikan kiinni. - tip tip
rtyuikoö kirjoitti:
oli jotain "blastik" juttua, hioin ensin hiekkapaperilla ja putsasin vielä asetonilla. Lämmitin mössön kuumailmapuhaltimella, että varmasti kuivuu, kun ulkona jouduin puuhastelemaan.
- kuumailmapuhallinta
tankissa tietenkin vesi sisällä.
- Pena ...
Mäntysuopa on tehokas ja hyvä pensatankin paikkauaine.
- vaan
Sikaflexillä tai jollain muulla vastaavalla LIIMATIIVISTEMASSALLA tulee onnistunut korjaus.
Reikä ei saa tietenkään olla iso, tankin oltava tyhjä tai ainakin bensan taso reiän alapuolella, ettei sieltä valu bensaa. Liimattava/massattava alue puhdas ruosteesta ynnä muusta köntsästä ja kuiva. Massan annettava kuivua lämpimässä 1-3 vrk riippuen tavaran laiton paksuudesta.
Itse korjasin bensiinitankin ja korjaus kesti vuosia. - äääääh
Tyhjennä tankki,avaa korkki, lämmitä kolvi-100w tai
isompi, puhdista reiänkohta hiekkapaperilla kirkkaaksi,tinaa . Massa päälle
Migillä poltat koko auton jollet sitten saa kaasuja pois täyttämällä tankin vedellä..se on hieman isompi hardcorejuttu jollei sulla oo kokemusta- huh huh huh
sen saa poltettua myös kuuman kolvin ja tinan kanssa, en suosittele kyllä kokeilemaan.
- mikä maa mikävaluutta
huh huh huh kirjoitti:
sen saa poltettua myös kuuman kolvin ja tinan kanssa, en suosittele kyllä kokeilemaan.
Eli jos autosta on jo tankki puhki ajan patinan myötä, maksaa tuskin romuttamolla tankki autoosi sen enempää kuin tökötit joilla yrität paikata tankkiasi. Kysy tai etsi varaosahaun kautta ensiksi mitä vaihtotankki maksaisi
- makke2008
kemiallisella metallilla tulee kuin uusi.. ja eikä vuoda enää samasta kohdasta uudelleen =)
- pajerokuski
Minä käytin kemiallista metallia ja kesti kokonaista 4 KK. Ja rupes vuotaa uudelleen pajeron tankki. puhdistukset ja karhennukset tein aivan ohjeen mukaan lämpimässä tallissa. Joten hitsata seuraavaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831569Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä721370Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2271351Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311291Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341029Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973- 89960
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123848