Kymco Mxu 50

Neitonen 74

Mukava peli tosiaankin,kun vertaa esim. Tgb Hornetiin. Ajovakautta,kokoa,näköä riittää. Se on todellakin, "Suomen suurin mopomönkkäri", missä riittää puhtia kuin isommassakin pelissä. Aika korkeista ja lumisista nousuista menee, vaikka ei ikinä uskoisi!

88

31309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaari'

      Tästä minäkin olen haaveillut, kun petyin kahteen aikaisempaan mönkijään. Onnekkaita kilometrejä sinulle!

      • KYLLÄ LÄHTEE

        Joo itsekin omistan tämän.
        Ihan mukava peli tosiaan,jos ei ole mihinkän kiire.
        Jos ostaa mökkimopoksi,niin kyllä se menee aika hyvin metsässä,kuoppaisella tiellä nitisee.
        Jos ajaa asfaltilla niin kova vauhti voi jäädä vain sellaiseksi "ihanaksi päiväuneksi".
        Mutta kyllä se kulkee todellakin suoralla tätä maagista 45 km/h.alamäessä yli 50.
        kannattaa ostaa!
        kyllä se vauhti riittää vallan hyvin.
        vääntöä löytyy todella paljon.
        It's the best MÖNKIJÄ IN THE WORLD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JA TALVELLA SE ON JEEEHHHHHHH


      • SMC!
        KYLLÄ LÄHTEE kirjoitti:

        Joo itsekin omistan tämän.
        Ihan mukava peli tosiaan,jos ei ole mihinkän kiire.
        Jos ostaa mökkimopoksi,niin kyllä se menee aika hyvin metsässä,kuoppaisella tiellä nitisee.
        Jos ajaa asfaltilla niin kova vauhti voi jäädä vain sellaiseksi "ihanaksi päiväuneksi".
        Mutta kyllä se kulkee todellakin suoralla tätä maagista 45 km/h.alamäessä yli 50.
        kannattaa ostaa!
        kyllä se vauhti riittää vallan hyvin.
        vääntöä löytyy todella paljon.
        It's the best MÖNKIJÄ IN THE WORLD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JA TALVELLA SE ON JEEEHHHHHHH

        smc 50cc mönkijä,kattokaa lamoksen sivuilta sieltä netti kauppaan olin suomen eka joku sai tollasen 50cc uutta mallia se on yamahan koneella varustettu ja toi merkkiitseasiasssa tekee yammun koneet:)se menee tasasel täll hetkel vakion 59 gps mukaan;)että jättäkää kymcönnepuskaan:D olin ite kattos mut se vehje on iha helveti ruma ei pahal:D
        http://www.nettimoto.com/smc/cbw/898849#yritys=lamos tollane mulla mustana.


      • 3niko
        SMC! kirjoitti:

        smc 50cc mönkijä,kattokaa lamoksen sivuilta sieltä netti kauppaan olin suomen eka joku sai tollasen 50cc uutta mallia se on yamahan koneella varustettu ja toi merkkiitseasiasssa tekee yammun koneet:)se menee tasasel täll hetkel vakion 59 gps mukaan;)että jättäkää kymcönnepuskaan:D olin ite kattos mut se vehje on iha helveti ruma ei pahal:D
        http://www.nettimoto.com/smc/cbw/898849#yritys=lamos tollane mulla mustana.

        tost laitteest enemmän ku huomaan et muilla sivuilla puhuttu et mull on kokemuksia :) juu tollane crossi mönkkärin tyylinen mulla viriä siinä 70cc pytty ja tehari kulkee sellane 65-70 keulii mukavasti:) ostakaa ihmeessä einoisssa muksuissa mitää järke ole :P täyspaskoja kiihtyy huonosti hyytyy ja muutenkin ruma:)


      • Cbw vai muksu
        3niko kirjoitti:

        tost laitteest enemmän ku huomaan et muilla sivuilla puhuttu et mull on kokemuksia :) juu tollane crossi mönkkärin tyylinen mulla viriä siinä 70cc pytty ja tehari kulkee sellane 65-70 keulii mukavasti:) ostakaa ihmeessä einoisssa muksuissa mitää järke ole :P täyspaskoja kiihtyy huonosti hyytyy ja muutenkin ruma:)

        Jos sulla on tommone Cbw niin voisitko laittaa vaikka videoo youtubeen että näkis minkä kokone se on,kun ei youtubessa ole tosta yhtään videoo!!


      • haaah
        SMC! kirjoitti:

        smc 50cc mönkijä,kattokaa lamoksen sivuilta sieltä netti kauppaan olin suomen eka joku sai tollasen 50cc uutta mallia se on yamahan koneella varustettu ja toi merkkiitseasiasssa tekee yammun koneet:)se menee tasasel täll hetkel vakion 59 gps mukaan;)että jättäkää kymcönnepuskaan:D olin ite kattos mut se vehje on iha helveti ruma ei pahal:D
        http://www.nettimoto.com/smc/cbw/898849#yritys=lamos tollane mulla mustana.

        unissas


      • Aleksi_lehtimäki
        3niko kirjoitti:

        tost laitteest enemmän ku huomaan et muilla sivuilla puhuttu et mull on kokemuksia :) juu tollane crossi mönkkärin tyylinen mulla viriä siinä 70cc pytty ja tehari kulkee sellane 65-70 keulii mukavasti:) ostakaa ihmeessä einoisssa muksuissa mitää järke ole :P täyspaskoja kiihtyy huonosti hyytyy ja muutenkin ruma:)

        Tiiätkö että hyytyykö vakio miten pahasti mäkeen? Lamos OY väittää ettei hyydy. Ite ostin talvella kymcon. talvella se oli ihan kiva mut ku lumet suli nii sit iha perseestä. Hyytyy todella loivaan mäkeen. Niin ja sit pitääkö SMC:n variaattori kovaa ininää (se ei ole tärkeintä kuhan kulkee) kun kymco pitää ihan hirveetä ininää. Siksi se onkin saanut lempinimensä "nikkoauto". koska yks hemmotellulla on polaris sportman 500cc ottanu siitä yhe jutun irti nii menee 76 ja se kiihtyy sinne huippuunsa 4 sek.


    • vaari'

      Sen haluaisin vielä tietää, käynnistyykö se helposti kovalla pakkasella?

      • isi

        kyllä se hyvin on koulun pihalta käynnistynyt kovillakin pakkasella...meillä ostettu lokakuussa ja 2500km takana ilman mitään ongelmaa...ainii toi automaatti ryyppy on vähän kankee kylmällä mut toimii silti ...


      • vaari'
        isi kirjoitti:

        kyllä se hyvin on koulun pihalta käynnistynyt kovillakin pakkasella...meillä ostettu lokakuussa ja 2500km takana ilman mitään ongelmaa...ainii toi automaatti ryyppy on vähän kankee kylmällä mut toimii silti ...

        Se automaattiryyppy vähän arvelutti, kun ostin sen eilen! Nimittäin ensimmäinen mönkijä ei käynnistynyt kovemmassa pakkasessa, kun ei ollut kuristinta. Toisessa oli kyllä kuristin, mutta automaattihana, joka saattoi aiheuttaa metkuja? Sitäpaitsi se oli laiska pienillä kierroksilla.

        Joskus jäin tielle ilman näkyvää syytä. Maanantaina lähetin sen 800 km:n päähän, pois silmistä! Jokohan kolmas kerta toden sanoo?

        Kohta menen hakemaan postin maantien varresta. Pakkasta saattaa olla tuolloin vielä -17
        Kiitos vastauksesta!


      • vaari'
        vaari' kirjoitti:

        Se automaattiryyppy vähän arvelutti, kun ostin sen eilen! Nimittäin ensimmäinen mönkijä ei käynnistynyt kovemmassa pakkasessa, kun ei ollut kuristinta. Toisessa oli kyllä kuristin, mutta automaattihana, joka saattoi aiheuttaa metkuja? Sitäpaitsi se oli laiska pienillä kierroksilla.

        Joskus jäin tielle ilman näkyvää syytä. Maanantaina lähetin sen 800 km:n päähän, pois silmistä! Jokohan kolmas kerta toden sanoo?

        Kohta menen hakemaan postin maantien varresta. Pakkasta saattaa olla tuolloin vielä -17
        Kiitos vastauksesta!

        En saanut käyntiin. Pyöri kyllä hyvin, mutta ei sytyttänyt. Myöhemmin poika kokeili poljinta ja se lähti käyntiin!

        Olen poljinta väheksynyt, kun ensimmäisessä se oli simppeli, eikä toiminut. Toisessa ei sellaista ollutkaan. Meidän Rally 250:sä on vetonaru, joka kyllä toimii, mutta sitä ei ole tarvittu.

        Tämä tämänpäiväinen oli tärkeä kokemus! Poljin on yhtä tärkeä kuin Mossen veivi Siperian talvessa...

        Käytättekö siellä koulun pihalla myös poljinkäynnistystä?


      • vaari'
        vaari' kirjoitti:

        En saanut käyntiin. Pyöri kyllä hyvin, mutta ei sytyttänyt. Myöhemmin poika kokeili poljinta ja se lähti käyntiin!

        Olen poljinta väheksynyt, kun ensimmäisessä se oli simppeli, eikä toiminut. Toisessa ei sellaista ollutkaan. Meidän Rally 250:sä on vetonaru, joka kyllä toimii, mutta sitä ei ole tarvittu.

        Tämä tämänpäiväinen oli tärkeä kokemus! Poljin on yhtä tärkeä kuin Mossen veivi Siperian talvessa...

        Käytättekö siellä koulun pihalla myös poljinkäynnistystä?

        Piti lähteä kaupungille. Mutta pääsin muutaman sata metriä kun MXU hiljensi ja sammui! Lähti kyllä käyntiin, mutta ei ottanut kierroksia. Kun vivun käänsi eteen, sammui.

        Poika tuli Rallylla apuun. Nyt kokeilussa MXU otti kierroksia ja kulki muutaman metrin, kun sammui, ja sitten taas ne pienet ierrokset...,jne.

        Teillähän ei ole tällaista ollut? Onneksi myyjäliike on samassa kaupungissa.


      • isi
        vaari' kirjoitti:

        Piti lähteä kaupungille. Mutta pääsin muutaman sata metriä kun MXU hiljensi ja sammui! Lähti kyllä käyntiin, mutta ei ottanut kierroksia. Kun vivun käänsi eteen, sammui.

        Poika tuli Rallylla apuun. Nyt kokeilussa MXU otti kierroksia ja kulki muutaman metrin, kun sammui, ja sitten taas ne pienet ierrokset...,jne.

        Teillähän ei ole tällaista ollut? Onneksi myyjäliike on samassa kaupungissa.

        no meillä sammuili kans alussa ...oli bensaletku lytyssä , vaiva loppui kun 500km huollossa kerroin asiasta...sanoivat kyllä huollossa et tankinkorkki on liian tiivis ei saa ilmaa siitä pienestä reijästä tarpeeksi..sekin voi olla syynä jos on vaikka mennyt ilmareikä tukkoon...poljin käynnistystä ei olla koskaan tarvittu ..mönkkäri on kyllä yöt lämpimässä tallissa...en tiedä onko siitä kyllä mitään apua koulun pihalla käynnistymiseen...


      • vaari'
        isi kirjoitti:

        no meillä sammuili kans alussa ...oli bensaletku lytyssä , vaiva loppui kun 500km huollossa kerroin asiasta...sanoivat kyllä huollossa et tankinkorkki on liian tiivis ei saa ilmaa siitä pienestä reijästä tarpeeksi..sekin voi olla syynä jos on vaikka mennyt ilmareikä tukkoon...poljin käynnistystä ei olla koskaan tarvittu ..mönkkäri on kyllä yöt lämpimässä tallissa...en tiedä onko siitä kyllä mitään apua koulun pihalla käynnistymiseen...

        Myyjä selosti asiantuntevasti automaattikuristimen toimintaa. Ehdotti kaasuttajan säätämistä. Siinä on kaksi ruuvia.
        Kun tulee lauhempaa, täytyy kokeilla. Ellei onnistu hinaamme sen 250 Rallylla huoltoon.
        Meillä ei ole lämmintä tallia. Kotiinajo 15 km sujui kyllä hyvin, mutta enempää en ole voinut ajaa.


      • vaari'
        isi kirjoitti:

        no meillä sammuili kans alussa ...oli bensaletku lytyssä , vaiva loppui kun 500km huollossa kerroin asiasta...sanoivat kyllä huollossa et tankinkorkki on liian tiivis ei saa ilmaa siitä pienestä reijästä tarpeeksi..sekin voi olla syynä jos on vaikka mennyt ilmareikä tukkoon...poljin käynnistystä ei olla koskaan tarvittu ..mönkkäri on kyllä yöt lämpimässä tallissa...en tiedä onko siitä kyllä mitään apua koulun pihalla käynnistymiseen...

        Onko se digitaalinen monitoimimittari pysynyt kunnossa? Meidän Rallyssa se on alkanut näyttämään mitä tahansa, tai sitten ei mitään.

        Tänään tuli kierroksia, mutta kun laitan valitsimen päälle, se sammuu...


      • Neitonen 74
        vaari' kirjoitti:

        Onko se digitaalinen monitoimimittari pysynyt kunnossa? Meidän Rallyssa se on alkanut näyttämään mitä tahansa, tai sitten ei mitään.

        Tänään tuli kierroksia, mutta kun laitan valitsimen päälle, se sammuu...

        Nyt on mittarissa n.250km täynnä.Hyvin on pelittänyt ja mukavaa on :)
        Hieman oli aluksi käynnistyksen kanssa ongelmia,mutta tyhjäkäynti säädettiin,niin alko toimimaan myös 20 asteen pakkasilla.
        Digitaalinäyttö on toiminut moitteettomasti.Kertokaa kokemuksia lisää?!


      • vaari'
        Neitonen 74 kirjoitti:

        Nyt on mittarissa n.250km täynnä.Hyvin on pelittänyt ja mukavaa on :)
        Hieman oli aluksi käynnistyksen kanssa ongelmia,mutta tyhjäkäynti säädettiin,niin alko toimimaan myös 20 asteen pakkasilla.
        Digitaalinäyttö on toiminut moitteettomasti.Kertokaa kokemuksia lisää?!

        Kysyisin siitä vaintavivusta. Sehän ei ole vaihdevipu. Tiedän että se kytketään pienillä kierroksilla. Entäpä jos kytkee sen isommilla kierroksilla? Onko se ehkä synkronisoitu, että kierrokset putoavat ennen kytkentää? Vai mitä voisi tapahtua?


      • Neitonen 74
        vaari' kirjoitti:

        Kysyisin siitä vaintavivusta. Sehän ei ole vaihdevipu. Tiedän että se kytketään pienillä kierroksilla. Entäpä jos kytkee sen isommilla kierroksilla? Onko se ehkä synkronisoitu, että kierrokset putoavat ennen kytkentää? Vai mitä voisi tapahtua?

        Hmm....en tiedä mitä tapahtuu. Meille suositeltiin, että paikallaan ollessa tekee ne vaihdot.


      • vaari'
        Neitonen 74 kirjoitti:

        Hmm....en tiedä mitä tapahtuu. Meille suositeltiin, että paikallaan ollessa tekee ne vaihdot.

        tiedämme enemmän. Hinaamme sen isommalla mönkijällä kaupunkiin 15 km. En soita myyjälle etukäteen. Hyvään palveluun kuuluisi kyllä noutaa se ja tuoda takaisin. Viikon se on seissyt, mutta onhan ollut kylmääkin.

        Edellisen, puolet halvemman mönkijän myyjä olisi tullut Hesasta hakemaan sen huoltoon, kun epäilin sytytysvikaa, jota ei sitten ollutkaan.

        Paikallaan se veto kytketään, mitäpä sitä ajaessa tarvitseekaan kytkeä.


      • isi
        vaari' kirjoitti:

        Kysyisin siitä vaintavivusta. Sehän ei ole vaihdevipu. Tiedän että se kytketään pienillä kierroksilla. Entäpä jos kytkee sen isommilla kierroksilla? Onko se ehkä synkronisoitu, että kierrokset putoavat ennen kytkentää? Vai mitä voisi tapahtua?

        on se vaihde ..eteen, taakse ja vapaa ...loksahtaa kova äänisesti paikalleen kun on kierroksia...eipä siinä oikein muuta tapahdu..en oo muuta huomannut....


      • vaari'
        isi kirjoitti:

        on se vaihde ..eteen, taakse ja vapaa ...loksahtaa kova äänisesti paikalleen kun on kierroksia...eipä siinä oikein muuta tapahdu..en oo muuta huomannut....

        Helpostihan se hinattiin. Perillä selvisi että en ollut painanut jarrua, kun laitoin "vaihteen" päälle! Ainakaan suomalaisessa käsikirjassa ei ole tästä mainintaa. Epätavallinen ratkaisu kun jarru toimii samalla kytkimenä. Ei kuulu rusahdusta kun näin toimitaan.


      • |mxu rider|
        vaari' kirjoitti:

        En saanut käyntiin. Pyöri kyllä hyvin, mutta ei sytyttänyt. Myöhemmin poika kokeili poljinta ja se lähti käyntiin!

        Olen poljinta väheksynyt, kun ensimmäisessä se oli simppeli, eikä toiminut. Toisessa ei sellaista ollutkaan. Meidän Rally 250:sä on vetonaru, joka kyllä toimii, mutta sitä ei ole tarvittu.

        Tämä tämänpäiväinen oli tärkeä kokemus! Poljin on yhtä tärkeä kuin Mossen veivi Siperian talvessa...

        Käytättekö siellä koulun pihalla myös poljinkäynnistystä?

        kuules painapas sitä kaasua kun käynnistät sähköllä niin kyllä se hörähtää käymään...


      • |mxu rider|
        vaari' kirjoitti:

        Piti lähteä kaupungille. Mutta pääsin muutaman sata metriä kun MXU hiljensi ja sammui! Lähti kyllä käyntiin, mutta ei ottanut kierroksia. Kun vivun käänsi eteen, sammui.

        Poika tuli Rallylla apuun. Nyt kokeilussa MXU otti kierroksia ja kulki muutaman metrin, kun sammui, ja sitten taas ne pienet ierrokset...,jne.

        Teillähän ei ole tällaista ollut? Onneksi myyjäliike on samassa kaupungissa.

        Kuules avaapas ensi kerralla se pensahana niin kyllä se käynnissä pyäyy. Ja kun sammui kun laitoit vaihteen silmään niin mahtoikohan olla jarru päällä?


      • |mxu rider|
        vaari' kirjoitti:

        Onko se digitaalinen monitoimimittari pysynyt kunnossa? Meidän Rallyssa se on alkanut näyttämään mitä tahansa, tai sitten ei mitään.

        Tänään tuli kierroksia, mutta kun laitan valitsimen päälle, se sammuu...

        Kuules painapa sitä jarrua kun laitat vaihteen silmään, niin kyllä se käynnissä pysyy...


      • |mxu rider|
        Neitonen 74 kirjoitti:

        Nyt on mittarissa n.250km täynnä.Hyvin on pelittänyt ja mukavaa on :)
        Hieman oli aluksi käynnistyksen kanssa ongelmia,mutta tyhjäkäynti säädettiin,niin alko toimimaan myös 20 asteen pakkasilla.
        Digitaalinäyttö on toiminut moitteettomasti.Kertokaa kokemuksia lisää?!

        kyllähän tuo digitaalinäyttö toimii, mutta kun siitä kädellä tai liinalla pyyhkäsee, niin nesteet näytön sisällä tulee siihen näkyviin sen näköisesti kuin halki olisi koko näyttö... tiedän, että on hiukan turhan pitkä lause, mutta nyt kävi näin...


      • |mxu rider|
        vaari' kirjoitti:

        Kysyisin siitä vaintavivusta. Sehän ei ole vaihdevipu. Tiedän että se kytketään pienillä kierroksilla. Entäpä jos kytkee sen isommilla kierroksilla? Onko se ehkä synkronisoitu, että kierrokset putoavat ennen kytkentää? Vai mitä voisi tapahtua?

        kyllä se valitsee vaihteen ihan sanan mukaisesti. eli siis jos laitat isoilla kierroksilla vaihteen silmään niin kuukuu kronxx! eli vaihde rysähtää päälle. (Ei kannata koittaa)!todennäköisesti jotain hajoaisi... no juu ja sitten kannattaa pitää jarrua päällä kun sitä vipua vaihtelee, koska muuten sammuu. en tiedä onko muilla niin käynyt, mutta itsellä ainakin on takajarrun kahvan vierestä ne jarruvalon piuhat irronnu ja silloin ei kone osaa pistää jarruttaessa jarruvaloa eikä käynnisty -ainakaan sisään ajon aikana-pelkkää takajarrua painettaessa. myös vaihteen päälle laittaminen vaatii jarrua ja ilman niiden johtijen kiinni oloa ei vaihdetta saa päälle niin ettei sammuisi...


      • |mxu rider|
        vaari' kirjoitti:

        Helpostihan se hinattiin. Perillä selvisi että en ollut painanut jarrua, kun laitoin "vaihteen" päälle! Ainakaan suomalaisessa käsikirjassa ei ole tästä mainintaa. Epätavallinen ratkaisu kun jarru toimii samalla kytkimenä. Ei kuulu rusahdusta kun näin toimitaan.

        vitut se minään kytkimenä toimi! kuule, asia on nyt niin että sun on parempi ajaa se kone sinne osto paikkaan ja suosiolla jättää se sinne, sillä muuten saamme lukea lehdestä kuinka joku on taas jäänyt kurvissa kaatuneen mönkijän alle ja kuollut... jos et tajuu että sen jarrun on siksi oltava painettuna, että elektroniikka huomaa sen.(siis niiden kahden johdon avulla jotka tulevat siihen kahven viereen...)


      • smc cbw
        |mxu rider| kirjoitti:

        vitut se minään kytkimenä toimi! kuule, asia on nyt niin että sun on parempi ajaa se kone sinne osto paikkaan ja suosiolla jättää se sinne, sillä muuten saamme lukea lehdestä kuinka joku on taas jäänyt kurvissa kaatuneen mönkijän alle ja kuollut... jos et tajuu että sen jarrun on siksi oltava painettuna, että elektroniikka huomaa sen.(siis niiden kahden johdon avulla jotka tulevat siihen kahven viereen...)

        jarru toimii samalla kytkimenä.


      • Vaihdelootan avannut
        vaari' kirjoitti:

        Kysyisin siitä vaintavivusta. Sehän ei ole vaihdevipu. Tiedän että se kytketään pienillä kierroksilla. Entäpä jos kytkee sen isommilla kierroksilla? Onko se ehkä synkronisoitu, että kierrokset putoavat ennen kytkentää? Vai mitä voisi tapahtua?

        Ei olekaan vaihdevipu vaan suunnanvaihdin. Jos kytkee isommilla kierroksilla kuuluu KRAKS koska lukitsin uppoaa jomman kumman suuntarattaan loviin. Jos tätä tekee pidemmän päälle, saa varmasti tämän 'vaihdelootan' paskaksi, koska lukitsija tai rattaat eivät kestä sitä.


    • vaari'

      Nyt alkukömähdysten jälkeen olen Neitonen 74 kanssa samaa mieltä.

    • vaari'

      Eilen totesin että "Muksu" kulkee painavassa suojalumessakin vai hiukan kiemurrellen. Pallukkarenkaat pitävät yllättävän hyvin.

      2-tahtisuusessa on etunsakin. Käy tasaisesti kuin turbiini. Ei tarvitse huolehtia venttiileistä, ei öljynvaihdoista. Käynnistin pyörii paremmin pakkasessa, kun kylmä öljy ei hidasta. Variaattori toimii pitkään huoltamatta, jne.

    • Arska 93

      Moi vaan!

      Oon 14v ja oon katellu tätä mökkärii ensvuodeks kun täytän 15v. Onks se hyvä menijä tiellä, maastossa, sateella ja lumessa? Ois kiva tietää niin tiiän minkä ostan...

      • |mxu rider|

        osta kymco en jaksaa kaikki 100 ja yhtä syytä selittää mutta se on hyvä. menee metässä erityisen hyvin! maantiellä pieni jopa vain 2,3 l/100km kulutus... et pety jos muksun valitset


      • tapola

        Ei se kule kun 35 km/h mutta se on h*lvetin kiva lelu talvella. Pientä viriä nii kulkee hyvin.


      • SMC!!

        et helvetissä osta mitään kymcö paskaa, täytin ittekki just 15 ja ostin smc cbw 50, ja hyvä on tehoa ja vääntöä on paljon enemmän ku muksussa, ja pysyy paremmin mukana kaupunki liikenteessä, huippunopeus on gps mukaan suunnilleen 54 km/h, vaihdoin mittariston hienompaan digitaaliseen, ja laitoin xenon muunnos sarjan ja polttimon (pitkät ja lyhyet) näistä irtoaa 8000k, nyt näyttää hienolta vehje :)


      • smc hoodrats
        SMC!! kirjoitti:

        et helvetissä osta mitään kymcö paskaa, täytin ittekki just 15 ja ostin smc cbw 50, ja hyvä on tehoa ja vääntöä on paljon enemmän ku muksussa, ja pysyy paremmin mukana kaupunki liikenteessä, huippunopeus on gps mukaan suunnilleen 54 km/h, vaihdoin mittariston hienompaan digitaaliseen, ja laitoin xenon muunnos sarjan ja polttimon (pitkät ja lyhyet) näistä irtoaa 8000k, nyt näyttää hienolta vehje :)

        Mikä tehari menee smc cbweehe? Ja kuluttaako paljon bensaa? Onko kahdelle rekisteröity?


      • Anonyymi

        Voisko joku vastata, en ole vieläkään ostanut.


    • mxu

      Niin siitä kulku puolesta millä lailla se kulkee kulkee jo yli 45km tunnissa tikniset tiedot viittaavat siihen että kulkisi kun on tuota yli paino akin vähän kertynyt ???????

      • kivaon

        Kymgo Mxu 50 on toiminut meillä moitteettomasti ja pienessä ajassa on mittariin kertynyt 2500 km.
        Värkki hankittiin pojalle "mökkimopoksi" ja iskälle työkoneeksi lehtijakoon. Mitään ongelmia ei ole ollut. Mikään ohjushan se ei ole ja jos joku etsiit kuristuksia, vielä ei ole vastaan tullut. Koska putki "räjäytetty", variaattorissa rajoittamaton holkki (joissain "prikka") ja kaasuttimen vaihto ei auttanut, täytyy rajoitus olla ruokintapuolen tukkiminen, eli läpät rajoitettu. Eli ei auta ruokinnan lisäys! Tälläisen 100 km sedän alla kulkee varmasti 40 ja hyvissä oloissa, jos vielä aurinko paistaa selkään, 48, normaali tasamaa asfaltilla 45. Lisäksi olen toiminnassa jossa kuljemme maastossa, voin kertoa että yllätys oli melkoinen maasto-ominaisuuksista. Eihän tuo puuhun nouse ja kanto pysäyttää varmasti, mutta jos ison mönkkärin kuskilla ei pää tai kokemus riitä, "muksulla" menee ohi niin että rytisee! Ylämäet ja lähdöt pehmeässä tai esim. kanervikkoisessa tai soisessa maastossa hankalia, koska variaattori ei ota kiinni paikalta lähdettäessä kovin helposti, eli luistaa. Pikkuisen treeniä ja muistaa pitää saavutetun vauhdin, pikkuvehkeeksi aivan uskomaton kone. Kokemusta myös isoista mönkijöistä "muutama" tunti joten en turhaan kehu, koska kyseessä kuitenkin vain 50:nen värkki. Joskus aiemmin näytösluontoisesti mukana kun uusia kuskeja opastettiin ajamaan nelivedoilla (eivät siis koskaan ajaneet ennemmin mönkijää, joka selittää tilanteen) ja ajoin "muksulla" ryhmän edellä ja ainut jota ei vinssattu. Saatoi olla, että koska tiesin reitin, niin tiesin myös minne ei kannattanut etupyörää upottaa, mutta silti! Kallis, mutta luokassaan ehdoton peli. Jos haluaa elvisellä, kahdellapyörällä ajoon kuin tehty!


      • kivaon
        kivaon kirjoitti:

        Kymgo Mxu 50 on toiminut meillä moitteettomasti ja pienessä ajassa on mittariin kertynyt 2500 km.
        Värkki hankittiin pojalle "mökkimopoksi" ja iskälle työkoneeksi lehtijakoon. Mitään ongelmia ei ole ollut. Mikään ohjushan se ei ole ja jos joku etsiit kuristuksia, vielä ei ole vastaan tullut. Koska putki "räjäytetty", variaattorissa rajoittamaton holkki (joissain "prikka") ja kaasuttimen vaihto ei auttanut, täytyy rajoitus olla ruokintapuolen tukkiminen, eli läpät rajoitettu. Eli ei auta ruokinnan lisäys! Tälläisen 100 km sedän alla kulkee varmasti 40 ja hyvissä oloissa, jos vielä aurinko paistaa selkään, 48, normaali tasamaa asfaltilla 45. Lisäksi olen toiminnassa jossa kuljemme maastossa, voin kertoa että yllätys oli melkoinen maasto-ominaisuuksista. Eihän tuo puuhun nouse ja kanto pysäyttää varmasti, mutta jos ison mönkkärin kuskilla ei pää tai kokemus riitä, "muksulla" menee ohi niin että rytisee! Ylämäet ja lähdöt pehmeässä tai esim. kanervikkoisessa tai soisessa maastossa hankalia, koska variaattori ei ota kiinni paikalta lähdettäessä kovin helposti, eli luistaa. Pikkuisen treeniä ja muistaa pitää saavutetun vauhdin, pikkuvehkeeksi aivan uskomaton kone. Kokemusta myös isoista mönkijöistä "muutama" tunti joten en turhaan kehu, koska kyseessä kuitenkin vain 50:nen värkki. Joskus aiemmin näytösluontoisesti mukana kun uusia kuskeja opastettiin ajamaan nelivedoilla (eivät siis koskaan ajaneet ennemmin mönkijää, joka selittää tilanteen) ja ajoin "muksulla" ryhmän edellä ja ainut jota ei vinssattu. Saatoi olla, että koska tiesin reitin, niin tiesin myös minne ei kannattanut etupyörää upottaa, mutta silti! Kallis, mutta luokassaan ehdoton peli. Jos haluaa elvisellä, kahdellapyörällä ajoon kuin tehty!

        Kappas kun 100 kg oli vaihtunut pituudeksi! No, kiva kun tälläinen pätkä venyttää itse itsensä. Liika on kuitenkin liikaa!


      • sergelozge
        kivaon kirjoitti:

        Kappas kun 100 kg oli vaihtunut pituudeksi! No, kiva kun tälläinen pätkä venyttää itse itsensä. Liika on kuitenkin liikaa!

        siellä ilman putsarissa on holkki siinä mistä ilman ottaletku menee sisään. semmonen kuminen letkun pätkä missä on semmonen neliskanttinen osa... eli suomeks ohut neliö minkä läpi menee lyhyt letku. sen kun ottaa pois ja poraa sielä pohjassa olevan reijän 10mm ja vaihtaa 10 kokoo isomman suuttimen pitäs mennä ainakin 50km/h ja tähän kun lisää 15 piikkisen etu rattaan menee 55km/h.


      • |mxu rider|
        kivaon kirjoitti:

        Kymgo Mxu 50 on toiminut meillä moitteettomasti ja pienessä ajassa on mittariin kertynyt 2500 km.
        Värkki hankittiin pojalle "mökkimopoksi" ja iskälle työkoneeksi lehtijakoon. Mitään ongelmia ei ole ollut. Mikään ohjushan se ei ole ja jos joku etsiit kuristuksia, vielä ei ole vastaan tullut. Koska putki "räjäytetty", variaattorissa rajoittamaton holkki (joissain "prikka") ja kaasuttimen vaihto ei auttanut, täytyy rajoitus olla ruokintapuolen tukkiminen, eli läpät rajoitettu. Eli ei auta ruokinnan lisäys! Tälläisen 100 km sedän alla kulkee varmasti 40 ja hyvissä oloissa, jos vielä aurinko paistaa selkään, 48, normaali tasamaa asfaltilla 45. Lisäksi olen toiminnassa jossa kuljemme maastossa, voin kertoa että yllätys oli melkoinen maasto-ominaisuuksista. Eihän tuo puuhun nouse ja kanto pysäyttää varmasti, mutta jos ison mönkkärin kuskilla ei pää tai kokemus riitä, "muksulla" menee ohi niin että rytisee! Ylämäet ja lähdöt pehmeässä tai esim. kanervikkoisessa tai soisessa maastossa hankalia, koska variaattori ei ota kiinni paikalta lähdettäessä kovin helposti, eli luistaa. Pikkuisen treeniä ja muistaa pitää saavutetun vauhdin, pikkuvehkeeksi aivan uskomaton kone. Kokemusta myös isoista mönkijöistä "muutama" tunti joten en turhaan kehu, koska kyseessä kuitenkin vain 50:nen värkki. Joskus aiemmin näytösluontoisesti mukana kun uusia kuskeja opastettiin ajamaan nelivedoilla (eivät siis koskaan ajaneet ennemmin mönkijää, joka selittää tilanteen) ja ajoin "muksulla" ryhmän edellä ja ainut jota ei vinssattu. Saatoi olla, että koska tiesin reitin, niin tiesin myös minne ei kannattanut etupyörää upottaa, mutta silti! Kallis, mutta luokassaan ehdoton peli. Jos haluaa elvisellä, kahdellapyörällä ajoon kuin tehty!

        nyt täällä puhutaan asiaa! tosi on!


      • |mxu rider|
        sergelozge kirjoitti:

        siellä ilman putsarissa on holkki siinä mistä ilman ottaletku menee sisään. semmonen kuminen letkun pätkä missä on semmonen neliskanttinen osa... eli suomeks ohut neliö minkä läpi menee lyhyt letku. sen kun ottaa pois ja poraa sielä pohjassa olevan reijän 10mm ja vaihtaa 10 kokoo isomman suuttimen pitäs mennä ainakin 50km/h ja tähän kun lisää 15 piikkisen etu rattaan menee 55km/h.

        en oo koittanu mut pitäis toimii. ilmeisesti kaveri on ositteessa http://keskustelu.sammysatv.com/viewtopic.php?t=3326&postdays=0&postorder=asc&start=420
        Sammy´s ATV :: Näytä viesti - MXU 50 vieraillut. tonne vaan kaikki lukemaan.


      • jep jep

      • matilainen
        kivaon kirjoitti:

        Kymgo Mxu 50 on toiminut meillä moitteettomasti ja pienessä ajassa on mittariin kertynyt 2500 km.
        Värkki hankittiin pojalle "mökkimopoksi" ja iskälle työkoneeksi lehtijakoon. Mitään ongelmia ei ole ollut. Mikään ohjushan se ei ole ja jos joku etsiit kuristuksia, vielä ei ole vastaan tullut. Koska putki "räjäytetty", variaattorissa rajoittamaton holkki (joissain "prikka") ja kaasuttimen vaihto ei auttanut, täytyy rajoitus olla ruokintapuolen tukkiminen, eli läpät rajoitettu. Eli ei auta ruokinnan lisäys! Tälläisen 100 km sedän alla kulkee varmasti 40 ja hyvissä oloissa, jos vielä aurinko paistaa selkään, 48, normaali tasamaa asfaltilla 45. Lisäksi olen toiminnassa jossa kuljemme maastossa, voin kertoa että yllätys oli melkoinen maasto-ominaisuuksista. Eihän tuo puuhun nouse ja kanto pysäyttää varmasti, mutta jos ison mönkkärin kuskilla ei pää tai kokemus riitä, "muksulla" menee ohi niin että rytisee! Ylämäet ja lähdöt pehmeässä tai esim. kanervikkoisessa tai soisessa maastossa hankalia, koska variaattori ei ota kiinni paikalta lähdettäessä kovin helposti, eli luistaa. Pikkuisen treeniä ja muistaa pitää saavutetun vauhdin, pikkuvehkeeksi aivan uskomaton kone. Kokemusta myös isoista mönkijöistä "muutama" tunti joten en turhaan kehu, koska kyseessä kuitenkin vain 50:nen värkki. Joskus aiemmin näytösluontoisesti mukana kun uusia kuskeja opastettiin ajamaan nelivedoilla (eivät siis koskaan ajaneet ennemmin mönkijää, joka selittää tilanteen) ja ajoin "muksulla" ryhmän edellä ja ainut jota ei vinssattu. Saatoi olla, että koska tiesin reitin, niin tiesin myös minne ei kannattanut etupyörää upottaa, mutta silti! Kallis, mutta luokassaan ehdoton peli. Jos haluaa elvisellä, kahdellapyörällä ajoon kuin tehty!

        kyllä MUKSULLA paremmin pääsee kuin esim hondan 680 rincon teloilla se on niin leveä että ottaa jokaiseen puuhun kiinni ja kääntösäde on todella julman kokoinen, mxu kääntyy melkein paikallaan ja liikkuu siinä missä hondakin (maastossa)


      • osadkdmsa
        matilainen kirjoitti:

        kyllä MUKSULLA paremmin pääsee kuin esim hondan 680 rincon teloilla se on niin leveä että ottaa jokaiseen puuhun kiinni ja kääntösäde on todella julman kokoinen, mxu kääntyy melkein paikallaan ja liikkuu siinä missä hondakin (maastossa)

        se on kyllä paska vehe!!1 mulla on tollanen ja leikkas kii kuolin ajanu vaan 1000km... ja en sitä ollu mitenkään rääkännyt,,, ja sitä viel et se kyl kiihtyy niin helekkarin hitaasti ku vaa voi


      • mönkäröijä
        osadkdmsa kirjoitti:

        se on kyllä paska vehe!!1 mulla on tollanen ja leikkas kii kuolin ajanu vaan 1000km... ja en sitä ollu mitenkään rääkännyt,,, ja sitä viel et se kyl kiihtyy niin helekkarin hitaasti ku vaa voi

        No jopas. olen ajanut muksukka jo 9000 ja rahaa varaosiin on mennyt alle satanen. on kestänyt loistavasti ja menee kuin tukki.

        viriäkin on:tehari ja torbedo turbo.
        ajattelis ettei tuo turbo käy mönkkäriin muttei ole ollut mitään probleemia.
        turbon asennettua bensan kulutus laski 0,8 litraa.


      • mönkijästä kiinnostunut
        mönkäröijä kirjoitti:

        No jopas. olen ajanut muksukka jo 9000 ja rahaa varaosiin on mennyt alle satanen. on kestänyt loistavasti ja menee kuin tukki.

        viriäkin on:tehari ja torbedo turbo.
        ajattelis ettei tuo turbo käy mönkkäriin muttei ole ollut mitään probleemia.
        turbon asennettua bensan kulutus laski 0,8 litraa.

        paljonko suunnilleen kulkee, kuv se ei ole viritetty? osaatko sanoa? entä ylämäet?


      • onnellinen muksun omistaja
        mönkijästä kiinnostunut kirjoitti:

        paljonko suunnilleen kulkee, kuv se ei ole viritetty? osaatko sanoa? entä ylämäet?

        Kulkee 45 km/h ja vääntöä löytyy todella hyvin. Tällä pystyy oikeasti ajamaan metsässäkin ja aika vaikeassa maastossa muutenkin


      • KrisseMan
        sergelozge kirjoitti:

        siellä ilman putsarissa on holkki siinä mistä ilman ottaletku menee sisään. semmonen kuminen letkun pätkä missä on semmonen neliskanttinen osa... eli suomeks ohut neliö minkä läpi menee lyhyt letku. sen kun ottaa pois ja poraa sielä pohjassa olevan reijän 10mm ja vaihtaa 10 kokoo isomman suuttimen pitäs mennä ainakin 50km/h ja tähän kun lisää 15 piikkisen etu rattaan menee 55km/h.

        Terve! Luin Suomi 24 että tohon mxu 50 saa lisää nopeutta tolla sun tavalla ja haluun varmistaa pari asiaa: Kuinka helppo toi on tehä että osaako hiukan amatööria etevämpi seppä tehä ton ja onko siinä mitää riskejä et uskallanko tehä ku porauksen jälkee ei enää oo paluuta...? Ja mistä sen 10 kokoo isomman suuttimen sais? Kiitos paljon jos osaat auttaa!!

        Kristian


      • et vaa ymmärrä
        osadkdmsa kirjoitti:

        se on kyllä paska vehe!!1 mulla on tollanen ja leikkas kii kuolin ajanu vaan 1000km... ja en sitä ollu mitenkään rääkännyt,,, ja sitä viel et se kyl kiihtyy niin helekkarin hitaasti ku vaa voi

        olit tainnu unohtaa sisäänajon ...


      • Muksu
        mönkäröijä kirjoitti:

        No jopas. olen ajanut muksukka jo 9000 ja rahaa varaosiin on mennyt alle satanen. on kestänyt loistavasti ja menee kuin tukki.

        viriäkin on:tehari ja torbedo turbo.
        ajattelis ettei tuo turbo käy mönkkäriin muttei ole ollut mitään probleemia.
        turbon asennettua bensan kulutus laski 0,8 litraa.

        Kuinka kovaa kulkee ja mikä putki?


    • onnellinen muksun omistaja

      Itse kävin tänään ostamassa tämän kyseisen Muksu 50 skootterin. Olen aikauinen ja ihan reilunkokoinen ja lukemani perusteella soveltuu hyvin myös aikuiselle. Olisin kiinnostunut tästä viritys asiasta. Haluaisin saada muksuni kulkemaan sen 60 km/h tunnissa. Mitä pitäisi asialle tehdä. En kuitenkaan haluaisi että kiihtyvyys kärsii joten tämmöiset "ratastukset" eivät tule kysymuykseen.

    • tosiaankin

      Akku tyhjenee 4 päivässä kokonaan, sekä vehje hajottaa syystä tai toisesta akun aina kuukauden välein. Joka paikka kolisee, klonksuu ja kitisee. Lähin huolto on helvetin kaukana sekä mikään näistä vioistakaan ei kuulemma takuuseen mene, kun kerran siellä käytettiin. Toimi se kuukauden oston jälkeen ihan hyvin, kunnes alko ongelmat. Lisää vikoja ovat jarruanturin hajoaminen(ei anna vaihtaa vaihdetta silmään kun se on rikki), nopeusmittari toimii kuinka sattuu, bensamittari näyttää kokoajan tyhjää ja öljyvalo vilkkuu noin 10 min välein. Täyttä paskaa sanon minä! Ostakaa vaikka manki, niin pääsette helpommalla. Kymco on paskin laitos mitä on tullu vastaan.

      • jo0na

        Hei!

        Mun speedfight2:kkosessa ei oikeen toimi tuon mopon sisäinen laturi.. Se ei lataa mopoo ollenkaan ja vilkutkaa eivät toimi.. Akku ei ole rikki, eikä laturikaan.

        Mikä voisi olla syynä??


      • Ehjä

        Miten vitussa sä oot saanu Kymco MXU 50:n paskaks? Se ei hajoa vaikka ajais kalliolta alas.


    • ASdherkko

      Sanokaas joku nero, minkänäönen tulis jos ottais nuo raudat tuosta pois. Onko kukaan kokeillu?

      • sdkfjhjhg

        komiahan siitä tulee! mutta sitten ei paljoa kannata 2 päällä ajella kun toisella ei ole mistä pitää kiinni ellei roiku toisessa . ja jos joku ajattelematon istuu siihen taakse katteen päälle niin todennäköisesti se kate on entinen (ellei käy säkä). jos meinaat ne pois ottaa niin kannattaa tukea se takakate!!!!


    • 13v

      olen ostamassa kymcon mxu 50 mopomönkijää ja kokeiltuani sitä totesin sen olevan lussu ei kulje ei kiihdy. joten päätin kysyä teiltä ,että tiedättekö mitään helppoja virityksiä mitä 14v osaisi tehdä ensinmäiseen mopoajoneuvoonsa???:D kiitps

      • LÄÄH JA PUUH (45)

        TIEDÄN: ÄLÄ OSTA TÄTÄ!
        SE EI KESTÄ YLI 45KM/H MIKÄ SILLE ON TARKOITETTU.
        EI MITÄÄN VIRIÄ!


      • erewrew

        Ota vaihtokasari pois ja kyllä kulkee.


      • Vilperi_
        erewrew kirjoitti:

        Ota vaihtokasari pois ja kyllä kulkee.

        Miten se talvella sitten menee? kääntyykö helposti? jos tulee jäisellä asfaltilla äkkikäännös niin jääkö se puskemaan vai kääntyykö se? kertokaa omia kokemuksia muksusta talvella!! ;D Kiitos jo etukäteen.


      • hax

        Suosittelen Malossi 70cc sylinteriä. Vääntöä tulee reilusti lisää.
        Nopeutta varten vielä isompaa kaasaria, Tecnigas Quad-tehari (pitää muokata) ja viritysvariaattori (esim Malossi Multivar)


      • olander.joonas
        erewrew kirjoitti:

        Ota vaihtokasari pois ja kyllä kulkee.

        Mistä tollasen vaihtokasarin löytää ku just sain ton MXU 50 ja haluis et kulkis hiukan kovempaa tai jotain :S.
        Ku en oo pahemmin perehtynyt noihin mönkijöitten osista nii en tiedä mist sellasen osan löytää...

        Apuja


    • kesät talvet

      Itsellä tuollainen muksu on, viime talvena lähti hyvin kylmästä polkemalla käyntiin. Ja käynnissä ei ongelmaa. Lisäksi mukavampi ajaa un ns. "crossi - mönkijät". Tämä tosin vain minun mielipiteeni.

      • fläng

        Kulkeeko se umpisella mitenkää?


    • romutane

      pystyykö sellanen 190 senttinen ajaan tällä

    • mmm...

      pystyy hyvinki jos et oo liian painava

    • atvman

      noh, mulla on tommonen kymco MXU 50 hyvin toimii kiinni malossi 70cc pytty tecnigasin putki isompi suttin ja kaasari, tosi hyvin kiihtyy ja kulkeen sen 60, mutta miten saisin sen kulkemaan 5-10km/h nopeampaa?

      • luxormuxu

        Hanki multivari ja isompi kaasutin sillä se lähtee pelittää


    • äm äx uu

      Mun muxus on 70cc pytty ja tecnin tehari ja kulkee sen 66. kestää vähä aikaa kiihtyä mut kyllä lähtee.

    • Jesley

      Mulla myös tommonen peli... Kolme vuotta vanha vehje, parina ekana vuotena oli kyllä todella haluton tekemään yhteistyötä. Vauhtia 40km/h, ei käynnistynyt, piti ihmeellistä rusketta ja pauketta... Vaikka vietiin merkkihuoltoon niin ei mitään. Nyt kun on ollut käytössä jo pitemmän aikaa niin alkaa vakautua.

    • Nimetön96

      Kaverini ajoi kymco mönkijällä 2 päällä 160kg/henkilö=320kg ja hajos ylämäkeen. Kaasari meni paskaks ja kaveri lensi mönkijän kyydistä ja vieri mäen alas. Sitä ennen koetettiin 8 pääl meni iha hyvi mut renkaat iha vinos ja akseli melkee paskaks. Kymco kiihtyy vitun hitaasti. Mut hyvät ajovalot kirkkaat vilkut eikä kaadu niin helpolla mut tehoa monta kertaa lisää nii hyvin menee.

      • HOMOVITTU69

        EIKÄ?! Kiihtyykö se oikeesti hitaasti 8 pääl??? VOI EI! MITÄ PITÄISI TEHDÄ!
        vitun urpo, ei ihmekä jos sun kymco on raiskattu jos 8 pääl ängerrät vittu ylämäkee. Tai millanen vitun idiootti pitää olla et 2 läskiä 160kg painosta jätkää istuu päälle?


    • kysyndfghjk

      mist ton voi tilata

    • Hikileaks

      Tuollainen ilmestyi pihalle eilen. Ehdottomasti en haluaisi laitteen kulkevan nopeammin, mutta maastossa jos löytyisi vääntöä paljon ja moottorin möykkää hiljennettyä.
      Löytyisikö asiaan vihkiintyneiltä tahoilta vinkkejä.

      Kiitos
      (emmää tosin ole vielä metsässä kokeillut )

    • auttakee

      mites ton mxu 50 sais kulkemaan helpoiten pikkasen hiljempaan? 70cc ja tehari kiinni ja pääsuutin isompi. mittari on paskana mutta pitäs saada jonkun 15km/h kulkee hitaammin, eli siihen 50km/h tienoille...pitäs katsastaa aika nopeesti. vakioputkea en viittis ostaa ku on niin kallis...

    • onnellinen omistaja

      nyt on itsellänikin muxu. sanoiskos joku viisas että miten tuon kytkimen luiston sais pois, ku tuntuu että se tuppaa luistamaan kylmällä koneella. vaihdoin tohon just 70cc pytyn.

    • nikotiini30

      Minäkin 2 kuukautta sitten osatin kymco mxu 50 mutta valoissa on häikkää polttimot eivät saa virtaa tietääkö kukaan miksi

    • Muxun kärry

      Saako muxuun mitenkään kiinni kärryä?

      • kyllä

        osta vetokoukku :)


    • kymco MXU

      tietäisikö joku mitä tehdä jos muksu käy hetken ja sammuu sitten kun painaa kaasua

    • omistajan kaveri

      vaikka on 5v banha juttu sanon ei se pääse n. 20cm lumipenkan yli kaverin jäi sutiin!

      • Mopokuume

        Moi!
        Voisko joku järkevä ihminen kertoa kaikki Kymco mxu 50:sen hyvät JA huonot puolet. Itse olen 14v 2kk päästä. :) Kiitos!!!


    • muksutin1

      Moro, olen ajatellut tehdä oman foorumin pelkästään mopomönkijöille.

    • Muksutin17

      Oon aika noviisi tälläsis jutuis ku en enne oo omistanu minkäänlaist moottoriajoneuvoo joten saatan vaikuttaa aika tyhmältä.

      Mut nyt ois tarkotuksena ostaa tää mxu 50, mut nytte ku selailee näit foorumeja nii muksulle satelee ruusuja ja risuja.
      Nyt oon vähä epävarmas tilas et pitäiskö tällänen ostaa? Onko muuten vuosimalleil eroo (-08, -11)?

      Löytyykö muuten keltään kuvia näist kiristyksist? Sekä onko järkevää muuttaa noitten rattaitten kokoa? Ja mitä "melkein ilmaisia viritystapoja" on?

      Ja muutenkin kaiken näköiset neuvot ja vinkit ovat tervetulleita!:)

    • Jokd

      itellä ollu ja ollu unelma kesät ja talvet 70cc virityksenä on mukava päästellä missä vaa ku ei teho lopu heti, nyt tulos tehari,multivari ja dellorto 19mm phbg as kaasari nii eiköhä jtn 90 päästä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe