Yki Nummen lokki-valaisin

Sannuli

Hei

Mistä löytäsin Yki-Nummen Lokki-valaisimen? Löytyykö kyseistä lamppua tavallisista kaupoista, vai ainoastaan designe-nettikaupoista?

18

14339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • häkkiläkki

      Esimerkiksi Turussa niitä myy Paalupaikalla sijaitseva valisin/sähköliike, jonka nimeä en nyt muista, vihanto ? digi world ? tai jotain. Kyllä niitä varmaan jossain muuallakin on, jos sinulla on asiat niin huonosti, että et asu Suomen vanhassa pääkaupungissa.

    • myy myös

      uudistuotantoa. Itsellä alkup. se isompi 70cm halk. suosittelen, kyllä siinä silmä lepää

      • lepää

        todella.Iso Lokki parempi ja kun laittaa vielä uutuuden eli AD-Lux lampun 32W ,vastaa ehkä 100 wattia ja kestää 5 v.niin ei voi valo siitä parantua.
        Päivänvalolamppuja ei ole vielä myynnissä joka paikassa ,Turussa ainakin on.
        Tutustuin Habitare -messuilla ja hankin heti.


    • amelica

      Mun iskän töissä tehään niitä :) ja mun joka sukulaisella on jonkunkokonen lokki.

      • Lokki kivellä

        ja yhtenä suven lokki paskansi kengälleni.


    • liitää

      http://www.finnishdesignshop.com/Yki_Nummi-m-71.html?language=fi&country=72

    • Raitta

      Meiltä löytyisi yksi ylimääräinen, halkaisija 70 cm, käytetty tosin, mutta eipä tuo ole juurikaan kulunut katossa roikkuessaan.
      Hintapyyntö 200 euroa.
      Jos kiinnostuit, laita viestiä: [email protected]

    • Raitta

      Tärkeä unohtui: lamppu on Lappeenrannassa, mutta olen menossa Helsinkiin 15/3, jos satut asumaan siellä päin...

      • fanni

        Olen kiinnostunut lampustasi. Asustelen LPR:n lä-
        histöllä. Terv. Anne


    • marko m

      moikka. kyselit lokki valaisinta ja en voi vastata löytyykö mistään kaupasta. mutta kyseinen lamppu on yhä keittiön katossani ja tietoinen olen myös ollut kyseisestä ja kaikki johtoja myöden myös on samassa. ja kysyn vaan oletko oikeasti halukas ja tietoinen lampusta josta kerrotaan oma historia. terv. mäkinen m

      • MTJY

        Keskustelu on vanha, mutta näemmä elää vielä 2010kin :-)

        Onko kyseessä iso vai pieni Lokki-valaisin?
        Jos se on isompi malli, olisin kiinnostunut.

        MTJY


      • anna_-
        MTJY kirjoitti:

        Keskustelu on vanha, mutta näemmä elää vielä 2010kin :-)

        Onko kyseessä iso vai pieni Lokki-valaisin?
        Jos se on isompi malli, olisin kiinnostunut.

        MTJY

        Lokkivalaisimia myy ainakin Sokokset! :) Isolla hintaa vähän reilu 400 euroa.


      • lokki129
        anna_- kirjoitti:

        Lokkivalaisimia myy ainakin Sokokset! :) Isolla hintaa vähän reilu 400 euroa.

        www.ostostaivas.com myy lokkia ja muita design tuotteita


    • mä vaan

      Laihian kirpparilla oli just sellainen, hyvän kuntoinen kuin uusi, hinta 35€. Meni tietenkin heti.

    • Lokkipokki

      YÖK !!!

      Kohta tota Lokkia saa S-marketista !

      Hyvä design pilattu sillä että sitä myydään kokoajan jossain tarjouksessa !

      No thanks for ME !

    • 80lv lattia valaisin

      olen etsinyt ympäri nettiä lattia lampustani tietoa olo huoneesani seisoo melkein n.2m lattia lamppu jossa noin metrin korkeudesta haarottuu ohuemmiksi 4 ulokeeksi joitten päissä lamput ja kromiset pyöreät varjostimet merkkiä ei löydy mistään arviolta n.80 lv todella jykevä lamppu isolla kivi alustalla paljonhan tälläsen hinta vois olla itsellä tälläisesta ei mitään hajua 200?-1000e jopa enemmän?

    • Designpoliisi

      Olen lukenut monelta palstalta kritiikkiä siitä että näitä Design klassikikoita myydään joka halpahallissa ja kokoajan alennuksessa.

      Yki Nummi varmaaan kääntyisi haudassaan jos tietäisi minkälainen bulkkituote siitä on tulllut....

      Noh, tyypillistä suomalaista yritysmaailman ahneutta, kääritään fyffet ja surkutellaan sitten että suomidesign ei vedä :D

      Näitä on nähty ennenkin !

    • abcdsedf

      Ei kai sillä ole väliä, jos sitä tarjouksessa saa. Määräytyykö teille oikeasti design hinnassa???

      Samanlainen se lokkivalaisin edelleen on, on siitä maksanut aikoinaan muutaman satamarkkaa vai nykyään 300-450 euroa. Ei se valaisin siitä miksikään muutu.

      Jos teille design on hinta, niin ette tiedä designista yhtään mitään muuta kuin sen, että "tää mun keittiölamppu on designia"!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1476
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1233
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe