Sairaalassa

tuoksuu

tai siis haisee myäs desifiointiaineet ja siivouskemikaliot.

Ko. tuotteet ovat ilmeisesti ns. hajusteettomia, mutta on niissä kaikissa jokin ominaistuoksu/haju, samoin kuin kaikissa muissakin hajusteettomissa tuotteissa.

Ja niistä sairastuu ihan samallatavalla kuin lemuavistakin , tuotteet joista puuttuu ns. varsinainen kielon tms. tuoksu ovat vielä hankalampia, niitä kun ei heti huomaa, sitten vasta kun jalat suurinpiirtein menee alta.

Olin viimeviikolla pakotettu menemään asioille ja yhdessä paikassa oli maajusseja , vissiin suoraan AIV-navetasta, toisena päivänä piti jonottaa paikassa missä oli herroja ja rouvia lemuineen, (jollakin oli hometalossa säilytetty turkki, teki mieli kysyä tietääkö hän asuvansa hometalossa, en uskaltanut) ja yhtenä päivänä olin sairaalalla lääkärissä , ja muuta ei sitten tarvittukaan.

Nyt on poskiontelon tulehdus ja päähän koskee , kurkkua kaivaa ja suututtaa , taas sairastuin ja kotikonstit ei auta mitään , tiedossa taa antibioottikuuri , tosin vasta kolmas joulun jälkeen.

16

1063

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mmma

      Kauanko aiot kestää tuota ?
      Mitä aiot tehdä asian hyväksi ?

      • Mitä teen asialle??

        Kestän niin kauan , kun kuolen, ei kai siinä kovin monta vaihtoehtoa ole!

        Yksityisenä ihmisenä en kovinkaan paljon pysty tekemään, yritän suojata itseäni ja olla mahdollisimman vähän kenenkään tai minkään kanssa tekemisissä.

        Mihinkään ihmepillereihin tai Niilo Ylivainion manttelin perijiin en usko.

        En myöskään voi poistaa maatalon isäntiä jotka tulvat esim. apteekkiin suoraan navetasta.

        Vaikea on myös kellekkään sanoa hometalosta, vaikka se todennäköisesti saattaisi olla hänelle/heille vain hyväksi.

        Hienoja Rouvia ja Herroja on ihan turha pyytää lopettamaan toisten kaasuttaminen , eihän sairaalaväkikään suostu ymmärtämään , että heidän vapaapäivinään käyttämistä hajuista on jäämät tallella seuraavassa vuorossa.

        Kun saisi edes lääkärintodistuksen tästä sairaudesta , niin voisi hakea kuntoutusta, koulutusta tai eläkkeelle.

        Viikonloppu meni kuumeessa ja räkiessä , voi olla keuhkoputkentulehdus, en vielä jaksa mennä lääkäriin.


      • hengityssuojain
        Mitä teen asialle?? kirjoitti:

        Kestän niin kauan , kun kuolen, ei kai siinä kovin monta vaihtoehtoa ole!

        Yksityisenä ihmisenä en kovinkaan paljon pysty tekemään, yritän suojata itseäni ja olla mahdollisimman vähän kenenkään tai minkään kanssa tekemisissä.

        Mihinkään ihmepillereihin tai Niilo Ylivainion manttelin perijiin en usko.

        En myöskään voi poistaa maatalon isäntiä jotka tulvat esim. apteekkiin suoraan navetasta.

        Vaikea on myös kellekkään sanoa hometalosta, vaikka se todennäköisesti saattaisi olla hänelle/heille vain hyväksi.

        Hienoja Rouvia ja Herroja on ihan turha pyytää lopettamaan toisten kaasuttaminen , eihän sairaalaväkikään suostu ymmärtämään , että heidän vapaapäivinään käyttämistä hajuista on jäämät tallella seuraavassa vuorossa.

        Kun saisi edes lääkärintodistuksen tästä sairaudesta , niin voisi hakea kuntoutusta, koulutusta tai eläkkeelle.

        Viikonloppu meni kuumeessa ja räkiessä , voi olla keuhkoputkentulehdus, en vielä jaksa mennä lääkäriin.

        Osa joutuu käyttämään hengityssuojainta liikkuessaan kodin ulkopuolella.
        Itselläni on 3M:n 9913 muovipussissa laukussa, aina mukana.

        Edullinen ja pieni:

        3M 9913

        Suun ja nenän peittävä maski. Pieni suodatusteho. Ei suojaa silmiä. Maksaa n. 5 euroa. Saatavana mm. rautakaupoista. Myydään 20 kappaleen pakkauksissa. Säilytettävä muovipussissa, kun ei käytetä. Suodattava hiilikerros kerää hiukkasia itseensä, teho heikkenee. Muistettava vaihtaa uuteen riittävän usein. Ei sisällä nikkeliä.
        -----------------
        Kalliin puoleinen, mutta tehokas:

        http://www.scotthealthsafety.com/proflow2sc.htm

        http://www.scottsafety.com/PDF/SUOMI_PDF/ProflowA4.pdf

        P R O F L O W 2
        P U H A L L I N S U O J A I M E T

        ----------------------
        Kaasunaamari-tyyppinen. Hinta ei paha.

        Silner 12
        http://www.scottsafety.com/fin/fsilner.htm


    • Yhä useammin

      Antibiootit tuhoavat normaali bakteeriflooran, ja kierre on valmis.

    • Hoitoon

      Mene hyvä ihminen saamaan ravintohoitoa antioksidanttiklinikalle. Kun kroppa ei toimi, siellä on jokin häiriömekanismi.
      Tarvitset lisäravinteita.
      Minäkin olen ennen käyttänyt alla olevassa linkissä olevaan suojainta nro 8 se vihreä huppu. Sitten hakeuduin antioksidanttiklinnikan hoitoon, ja enää en kärsi moisesta haju- ja pölyherkkyydestä ollenkaan. Helsingissäkin käydessä piti olla hengitystiet suojattuna, kun neää pakotti, silmät vuoti, päätä särki ja tuli paha olo niistä käryistä.

      Nyt ei tee yhtään häijyä, mutta tarvitsen käyttää lisäravinteita koko ajan.

      http://www.scottsafety.com/PDF/SUOMI_PDF/ProflowA4.pdf

      • niin niin

        Vai, että tuollaista suojainta olet sitten joskus muinoin joutunut käyttämään?
        Eihän siinä sitten mitään... vaikka se sattuukin olemaan ihan uusia malleja...


      • Hoitoon
        niin niin kirjoitti:

        Vai, että tuollaista suojainta olet sitten joskus muinoin joutunut käyttämään?
        Eihän siinä sitten mitään... vaikka se sattuukin olemaan ihan uusia malleja...

        Höpö höpö, tuota mallia, mut valkeana on ollut jo ainakin 17 vuotta. Heti kun se tuli, sain sen. Sitä ennen oli kolho ja raskas suojaintyyppi. Jos jotain leikkausta vähän muutetaan, mihin se siitä prusasia muuttuu, entisen pohjalle jotain leikkausta ja materiaalia on vähän muutettu sekä väri. Älä unta näe, että noi niin uusia juttuja olisivat. Materiaalit vaihtuvat, mut perusjuttu on ollut jo tosi pitkään. Silloinen materiaali oli hengittämätön, mutta tuuletushan pelasi hupun alla, puhalluksen voimasta.

        Etpä paljon suojaimista ymmärrä. Etkä siitä, mitä tarkoittaa malli ?


      • Kummia
        niin niin kirjoitti:

        Vai, että tuollaista suojainta olet sitten joskus muinoin joutunut käyttämään?
        Eihän siinä sitten mitään... vaikka se sattuukin olemaan ihan uusia malleja...

        Olette te kyl kummia hapannaamoja, suu lätällään halveksiva suhtautumistapa. Mikä vialla ?


      • epäilen vain joskus joitain...
        Kummia kirjoitti:

        Olette te kyl kummia hapannaamoja, suu lätällään halveksiva suhtautumistapa. Mikä vialla ?

        Pyydän nöyrimmästi anteeksi, sillä tarkoitukseni ei ole missään nimessä ollut halveksua ketään. Olen vain joskus hyvinkin epäilevällä mielellä.


      • Kummia
        epäilen vain joskus joitain... kirjoitti:

        Pyydän nöyrimmästi anteeksi, sillä tarkoitukseni ei ole missään nimessä ollut halveksua ketään. Olen vain joskus hyvinkin epäilevällä mielellä.

        Mutta miksi se epäily pitää pukea ylimielisen halveksuvaan muotoon ?
        Eikö siihen riitä ihan tavallinen ilmaisu, ja kysymys, että mallin väitetään olevan uusi, mitä mallia oikeastaan tarkoitat, jotain ihan tavalliseen keskustelutyyliin ?

        Kyllä kait itsekkin tajuat, että jos omasta asiastasi joku tuohon tyyliin kommentoi, antaahan se ylimielisen keljulevan vaikutelman.

        Onko niin, että näillä palstoilla ikäänkuin tuo halveksiva sävy tarttuu ? Eikö uskalleta keskustella normaalisti kysymällä ?


      • kiinnostavat

        Kertoisitko mitä lisäravinteita kannattaisi käyttää?

        Nimittäin minulla ei ikävä kyllä ole varaa mennä tuonne antioksidanttiklinikalle hoitoon, sillä heidän hinnat niin korkeita eikä minulla tuloja tällä hetkellä, koska en hajusteyliherkkyyden vuoksi pysty tekemään töitä.

        Olisin siis todella kiitollinen neuvoista, joiden avulla voisi palata normaaliin elämään ja töihin. Jos voisit kertoa, mistä valmisteista olet saanut apua, niin kokeilisin niitä omatoimisesti.


      • kotimyyjää
        kiinnostavat kirjoitti:

        Kertoisitko mitä lisäravinteita kannattaisi käyttää?

        Nimittäin minulla ei ikävä kyllä ole varaa mennä tuonne antioksidanttiklinikalle hoitoon, sillä heidän hinnat niin korkeita eikä minulla tuloja tällä hetkellä, koska en hajusteyliherkkyyden vuoksi pysty tekemään töitä.

        Olisin siis todella kiitollinen neuvoista, joiden avulla voisi palata normaaliin elämään ja töihin. Jos voisit kertoa, mistä valmisteista olet saanut apua, niin kokeilisin niitä omatoimisesti.

        ja ostin GNd...(tms. pyramidilafka ) karoteeni-antioksidanttivalmistetta ja sain munuaiseni niin kipeäksi että en viikkoon kävellyt , kipu oli niin hirveä.

        Mutta jos jokin tuote ei sovi minulle, niin se voi sopia sinulle.

        Maksoi yli 50€ purkki , yritän palauttaa, lupaavat rahat takas, en vielä tiedä pitääkö mennä lääkäriin!!!

        En ikinä enää sorru puoskarointiin, vaikka ei luottamus ole korkealla koululääketieteeseenkään.


      • kirja
        kiinnostavat kirjoitti:

        Kertoisitko mitä lisäravinteita kannattaisi käyttää?

        Nimittäin minulla ei ikävä kyllä ole varaa mennä tuonne antioksidanttiklinikalle hoitoon, sillä heidän hinnat niin korkeita eikä minulla tuloja tällä hetkellä, koska en hajusteyliherkkyyden vuoksi pysty tekemään töitä.

        Olisin siis todella kiitollinen neuvoista, joiden avulla voisi palata normaaliin elämään ja töihin. Jos voisit kertoa, mistä valmisteista olet saanut apua, niin kokeilisin niitä omatoimisesti.

        Kaarlo Jaakkola:Amalgaamisairaudet .Sieltä saat tietoa vitamiineista.Minulla ainakin vitamiinihoito on tepsinyt


      • varoituksen sana
        kotimyyjää kirjoitti:

        ja ostin GNd...(tms. pyramidilafka ) karoteeni-antioksidanttivalmistetta ja sain munuaiseni niin kipeäksi että en viikkoon kävellyt , kipu oli niin hirveä.

        Mutta jos jokin tuote ei sovi minulle, niin se voi sopia sinulle.

        Maksoi yli 50€ purkki , yritän palauttaa, lupaavat rahat takas, en vielä tiedä pitääkö mennä lääkäriin!!!

        En ikinä enää sorru puoskarointiin, vaikka ei luottamus ole korkealla koululääketieteeseenkään.

        Tutkimusta on englanniksi. Monet ovat tuhlanneet 'omaisuuden' hoitoihin, mistä ei ole ollut apua.

        Tämänhetkisen tiedon mukaan VÄLTTÄMINEN on AINUT tehoava hoito.

        Sekä Ruotsi että Tanska tutkivat. Kun ja jos selviää sairauden ns. patofysiologia, sitten olemme viisaampia.
        Jos ajatellaan herkistymistä/allergiaa, siinäkin välttäminen tehoaa. On olemassa ns. siedätyshoitoja (ns. proteiiniallergeeneille), mutta niistäkään ei kaikille ole apua.

        Olen itse käyttänyt mm. allergia- ja astmalääkitystä (avaavasta ei apua mutta Pulmicort auttoi jo syntyneeseen hengitystietulehdukseen - auttoi, kun hajustealtistus loppui). Mikään lääkitys ei kuitenkaan auta, jos altistus jatkuu.


      • nämä...
        kiinnostavat kirjoitti:

        Kertoisitko mitä lisäravinteita kannattaisi käyttää?

        Nimittäin minulla ei ikävä kyllä ole varaa mennä tuonne antioksidanttiklinikalle hoitoon, sillä heidän hinnat niin korkeita eikä minulla tuloja tällä hetkellä, koska en hajusteyliherkkyyden vuoksi pysty tekemään töitä.

        Olisin siis todella kiitollinen neuvoista, joiden avulla voisi palata normaaliin elämään ja töihin. Jos voisit kertoa, mistä valmisteista olet saanut apua, niin kokeilisin niitä omatoimisesti.

        E-Epa, Karnosiini, C-vitam. B-vitam. Lesitiini ja maitohappobakteerit/probiootit.


      • taakse jäi
        kirja kirjoitti:

        Kaarlo Jaakkola:Amalgaamisairaudet .Sieltä saat tietoa vitamiineista.Minulla ainakin vitamiinihoito on tepsinyt

        Taakse jäivät nuo ajat, jolloin suu oli aina rikki, silmät olivat aina tulehtuneet, nenää pakotti, ja se tihkui verta, kun ei sietänyt hajuja, tuoksuja, käryjä, pakokaasuja.... päänsärkyä hajuista ja tuoksuista, pahoinvointia...
        Iho ruvella, ainaista kortisoonivoiteita, ainaista antihistamiinihoitoa, kortisonia yms..

        Nyt ne ovat taakse jäänyttä elämää, mutta vain yhdellä ehdolla, että keho saa riittävästi ravintoa, eikä siihen riitä pelkästään suomalainen ruoka.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6033
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3665
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1945
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1939
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1758
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      75
      1611
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1532
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      12
      1430
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1428
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      25
      1341
    Aihe