sinkki

:testattu:

Pari viikkoa on takana 30mg/pv annoksella, tällä tuntuu jotain vaikutusta olevan oikeesti, menikin pari kuukautta ilman aamuerektiota. Miten muilla ootteko huomannu muutosta sinkkiä syömällä?

11

12153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---Tietäjä

Mulla oli pitkään niin, ettei millään meinannut seisoa. Nyt olen pari kuukautta nappaillut sinkki- ja magnesiumtabuja ja erektio on nyt vahvempi ja tulee helpommin.

Sinkki imeytyy paremmin, jos kaverina on magnesiumia. Sen vuoksi huolehdin kummankin mömmön saannista.

• :ap:

Unohtu kertoa että otan kans sitä magnesiumia (friggs poretabletti) tosin sitä oon juonu vasta viikon. Kiitos tiedosta ;D)

• apuatarv.
        :ap: kirjoitti:

Unohtu kertoa että otan kans sitä magnesiumia (friggs poretabletti) tosin sitä oon juonu vasta viikon. Kiitos tiedosta ;D)

Miehet kerrotte kädestä pitäen, tarinanne? Eli mitä? Mistä? Minkänimisiä? Tuotteet ovat? Nyt mulukku kohti 45asteenkulmaa!

• ............
        apuatarv. kirjoitti:

Miehet kerrotte kädestä pitäen, tarinanne? Eli mitä? Mistä? Minkänimisiä? Tuotteet ovat? Nyt mulukku kohti 45asteenkulmaa!

Jep!

• ---Tietäjä
        apuatarv. kirjoitti:

Eli sinkkivalmisteena käytän Kelasin Zn-sinkkiä. Saa apteekista, hinta 6.48 euroa/100 tablettia.

Magnesiumia saa monista monivitamiinivalmisteista ja juuri edellä mainituista poretableteista. Itse käytän vuoropäivin poretta ja MultiVita plussaa. Vuoropäivin siksi, että MultiVitassa magnesiumia on vain 40% päivän tarpeesta (mutta sinkistä 67%) ja poreessa taas ei ole kaikkia muita tarpeellisia hivenaineita.

Kysy kuitenkin vielä farmaseutilta ohjeita, kuinka kauan sinkkiä voi syödä enemmän, kuin 15mg päivässä ja mikä on turvallinen päiväannos. Olen itse isokokoinen ja farmaseutin mukaan 25-30mg päivässä ei vielä ole minulle vaarallista kuurinomaisesti syötynä.

• ---Tietäjä
        apuatarv. kirjoitti:

Vaiukutusten näkyminen vei minulla noin kuukauden, mutta sen jälkeen muutokset ovat olleet radikaaleja. Heikot erektiot ovat nyt jääneet lähes kokonaan unholaan ja aamustondiksiakin esiintyy.

Joku myös suositteli sinkin ja magnesiumin rinnalle apteekin rautatabletteja, jos hemoglobiini on alle 142. En ole itse kokeillut, mutta voisi ottaa harkinnan alle.

• apuatarv.
        ---Tietäjä kirjoitti:

Eli sinkkivalmisteena käytän Kelasin Zn-sinkkiä. Saa apteekista, hinta 6.48 euroa/100 tablettia.

Magnesiumia saa monista monivitamiinivalmisteista ja juuri edellä mainituista poretableteista. Itse käytän vuoropäivin poretta ja MultiVita plussaa. Vuoropäivin siksi, että MultiVitassa magnesiumia on vain 40% päivän tarpeesta (mutta sinkistä 67%) ja poreessa taas ei ole kaikkia muita tarpeellisia hivenaineita.

Kysy kuitenkin vielä farmaseutilta ohjeita, kuinka kauan sinkkiä voi syödä enemmän, kuin 15mg päivässä ja mikä on turvallinen päiväannos. Olen itse isokokoinen ja farmaseutin mukaan 25-30mg päivässä ei vielä ole minulle vaarallista kuurinomaisesti syötynä.

kerrankin selkeät ohjeet kiitos. Tietysti voi itsekkin käyttää kuukkelia (google) asioiden hakemiseen, löytyy: Mutta tässä tuli ihan asianomaisen omakokemus ja tarvittavat lääkkeet.

• Anonyymi

• Nimetön

Sinkki nostaa testosteronitasoja, mikäli sinkistä on ollut puutetta.

• .tämäkin

• e+zn+mg

E vitamiiniä myös kannattaa syödä. Ite syön zinkkiä ja e vitaminiä mutta kokeilenpa ottaa tohan vielä ton magnesiumin. Sikkki muuten auttaa limakalvoja ja antaa hiukan paremman vastustuskyvyn flunssiin sitä kautta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      66
      2281
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      22
      1925
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      248
      1454
    4. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      58
      1375
    5. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      253
      1145
    6. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      120
      1044
    7. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      23
      1030
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1010
    9. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      96
      939
    10. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      65
      932
    Aihe