Onko muilla tullut etulasin alareunaan halkeama.
Tosin se on alkanut pienen pienestä kiven iskusta.
Tiedän oman ja toisenkin auton josta lasi halkesi suurinpiirtein samasta kohdin.Ei muissa autoissa ainakaan ennen lasi haljennut noin vähästä.
Kia Ceraton tuulilasi
8
1507
Vastaukset
- ihmeellistä
On todella ihmeellistä ,että kiven iskemästä lähtee tuulilasi säröilemään. Mene toki tekemään heti valitus ja vaadi takuuseen . Eihän tollaista pidä sattua ,että kivet tollei lentelee.Olen kuullu eräältä tutulta ,että sillä lensi kivi tuulilasiin ,mutta se lasi lensi kokonaan huus helvettiin, eikä se alkanut tollei säröileen. Kaikenlaisia lasinpuhtajia on tuulilaseja värkkäämässä.
- sad but true
Pösöissä oli samanlaista joskus 15 vuotta sitten
- hajoo
tyttärellani on uusi toyota yaris .tuli pieni kiven särö n30 cm alareunasta kuukauden sisällä siitä pienestä pisteestä lasi halkesi 4ään eri suuntaan uusi lasi maksaa 800 e
Kiveniskemä tuulilasi pitäisi heti viedä paikattavaksi. Varsinkin talvella, jos kolo on alareunassa alueella, minne lämmitin puhaltaa kuumaa ilmaa. Ei siinä auton korissa tarvitse mitään vikaa olla. Lämpötilaerot lasin eri osien välillä aiheuttavat jännitteitä.
- vaihtelu
Lämpötilan vaihtelu ja pintajännitys lisäävät tuulilasin halekamisriskiä.
Autoissa joita ei ole testattu Kovissa lämpötilavaihteluissa tuulilasit hajoaa helposti. - pöntöt
jo usko et piia vai mikä *itun kiia EI ole auto.Kaikkee sontaa tänne pohjolaan tuodaankin.Ja hölmöt ostaa ja otta kurtus ajelee muka autolla...Mitäs ostit lelun jossa ikkunatkin hajoo...hih hih hih
- pönttö.,.,
nyt tais tulla taas se tojopoju linjoille elvistelemään pappaliisinki tojollaan. Pysysit vaan siellä suletulla etkä sotkeutus aikuisten keskusteluun.Osta rauhottavia se saattaa auttaa.
- välittömästi
Itte olen ajanut Ceratolla lokakuun lopusta lähtien kymppitonnin verran ja kaksi pahaa kiveniskua on tuulilasi saanut. Molemmilla kerroilla korjautin tuulilasin seuraavana päivänä, alle 50 kilometrin ajon jälkeen, eikä halkeamia ole tullut. Kiveniskut tulisi korjata HETI sen syntymisen jälkeen, muutoin lasi tulee halkeamaan, oli sitten auto Kia, Toyota Bemari, Mersu tai mikään muukaan. Halkeamatonta lasia ei ole vielä keksitty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212277- 701156
- 1151046
- 491045
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72999Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57967KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.15950Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31910Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53886