Elikkäs kysyisin vain että mikä painoindeksi on teistä paras? Minusta 18.6 - 19, joka on ihan normaali. Entä missä BMI:ssä olette tällähetkellä? Mä oon 18.6.
BMI Galluppi
26
3645
Vastaukset
- onn
18. en tiä mikä sen pitäis mulla olla, tiiän vaan etten ole tyytyväinen itteeni.
- Jekaterína
on 18,5-24,9 TAI 20-25. Riippuu vähän iästä, muutenkin siitä onko lihasta vai jotain ihan muuta. Luulisi miltei jokaisen täälläkin palstalla asioivan tietävän nuo indeksit!
Itse olen 19,8. Jekaterína kirjoitti:
on 18,5-24,9 TAI 20-25. Riippuu vähän iästä, muutenkin siitä onko lihasta vai jotain ihan muuta. Luulisi miltei jokaisen täälläkin palstalla asioivan tietävän nuo indeksit!
Itse olen 19,8.kauneimmilaan nainen on n.22-25. kuka nyt tykkäis liian laihoista yök..
- on mulla
Tyra kirjoitti:
kauneimmilaan nainen on n.22-25. kuka nyt tykkäis liian laihoista yök..
minulla on 18.3 hyi. pitäisi vielä saada vähän alemmas.
on mulla kirjoitti:
minulla on 18.3 hyi. pitäisi vielä saada vähän alemmas.
toivottavasti onnistut yrityksessäsi ja olet sitten tyytyväinen :)
- SIIS MITÄ
Tyra kirjoitti:
toivottavasti onnistut yrityksessäsi ja olet sitten tyytyväinen :)
mitä BMI tarkottaa? onko se sama ku painoindeksi? mulla on painoindeksi 19.7
- CocaColis
SIIS MITÄ kirjoitti:
mitä BMI tarkottaa? onko se sama ku painoindeksi? mulla on painoindeksi 19.7
BMI on sama ku painoindeksi. Mun BMI on 18.7.
- bulina
mun oli ennen kaikkea sairastumista 35 nyt se on 17.5 ja alemmas olis ihan ok saada. eipä ainakaan läskiksi sanota enää.
- bmi
Mun on nyt 15.2. Koko elämäni se on varmaan ollut jotain 18. Outoa, että mulle tulee vielä kuukautiset. Onko muita joilla ois näin alhanen ja silti tulee? Vai mikäköhän se raja on. Taitaa olla yksilöllistä kyllä.
- -Mary-
Mulla on 21 eli en ole anorektikko vaikka tällä foorumilla olenkin...
- joku tyttö vaan..
Mun painoindeksi on 20 tai jtn. ja se on kuulemma normaali paino. Alle 18 on tieääkseni alipaino. Mut oon tällä hetkellä tyytyväinen itteeni,mutta olen kyllä käynyt läpi epätavallisen anoreksian.:/ Mutta jos olisin ehkä laihempi missä mun muodot sitten olis? Koulussa semmosia sairaanlaihoja haukutaan laudoiksi eli samalla tavalla niitä haukutaan,ku lihaviakin. Mutta siis semmosilla normaalipainoisilla ihmisillä on varmasti paljon iloisempi elämä ja ne osaa nauttia siitä,kun taas anorektikoilla...
- Lumikko
...on n. 16,5.. vähä vaihtelee eri punnitus kerroilla. Liikaa mulle, musta 20 on jo pullukan indeksi, Laihuus kaunistaa...
- Joku jolla on mielipide
16 vittu lautojen MBI. Sä et varmasti oo kaunis vaan joku vitun lauta! Mee kysyyn jätkiltä tota ;)
- pumppu
20 ois hyvä painoindeksi. Itelläni bmi on tällä hetkellä 17. Pari vuotta sitten se oli 14,4 ja ihmiset, niin alas te ette sitä halua!!!!!!
- tootsie
Olen itse pyöritellyt 14.5-15.5 välissä jo pitkään.. Pakokauhu tulee kun paino nousee mut järki yrittää samalla huutaa että anna nousta! Pitkään jatkuneena tää on vieny multa hiukset yms. ja saan niin pahoja rytmäreitä että olin viimeks v.loppuna ensiavussa jossa betasalpaajilla rauhotettiin sydän. En tiä mikä hyvä olis mut ei ainakaan tää! haluun eroon tästä paskasta, ei vaan tiedä miten!
- Joku jolla on kunnon mielipide
16 vittu lautojen MBI. Sä et varmasti oo kaunis vaan joku vitun lauta! Mee kysyyn jätkiltä tota ;)
- joku jolla on mielipide
Sori en tarkottanu tota viestii sulle,jaksele! :)
joku jolla on mielipide kirjoitti:
Sori en tarkottanu tota viestii sulle,jaksele! :)
Vaikka et kauniisti ja asiallisesti itseäsi ilmaise ni ASIAA! Pidä toi!
- Joku jolla on mielipide.
Tyra kirjoitti:
Vaikka et kauniisti ja asiallisesti itseäsi ilmaise ni ASIAA! Pidä toi!
Jeah! ;D Hyvä,että on kannattajia! ;P
- lyr
Olisko tossa 16;sta kieppeillä. Itellä nyt 18.6
Shitz.. - Hippula
Mielestäni paras on 18-19.
Tällä hetkellä olen paksu kuin mikä, indeksi n. 22. Enimmillään se oli 31, joten olen aika tavalla pudottanut painoa parin viime vuoden aikana. Tavoite olisi päästä alle 20:n, muttei kuitenkaan paljon sen alle.
Alimmillaan BMI:ni on ollut 14.7. - gus
Hmn.. Paras bmi; Jaa`a.. kaippa se olisi jtk alimmillaan 17 kieppeillä. Näin ajattelisin. Oma siinä 15.
- Seilori.
"pahimpaan" aikaan 14 ja nyt hoitojen jälkeen 17.3 :( Musta sellanen 13-14 ois hyvä, itselleni siis. Vaikka tiedänkin että se on ylivähän, en voi ajatusmaailmalleni mitään.
- oona
hei.. eihän nuo painoindeksit sitä kerro, että millon on kaunis!! Toi parhaan ettiminen on aika "turhaa". Jokainen meistähän on erilainen. Ja erilaisen rakenteen omaava. Itelläni oli pahimpaan aikaan 11,6. Nyt oon ONNEKS(!!) päässy tuosta eroon.. ikinä en enää haluu olla samanlainen. Edellen on hirveetä panostamista siihen että menis hyvin. Painoindeksi sairaala-ajan jälkeen on n.16.. tavotteena nostaa vielä ainakin 5kiloa!! Sitten vois ehkä alkaa jo muistuttaa naista. Nyt on lähinnä 12vuotiaan pikkutytön näköinen:(
- DeathSoSweet
sehän riippuu iästäkin mitä sen pitäisi olla. Jollain alle 16-vuotiaalla esim. BMI 17 ei ole edes paha.
Riippuu tietenkin tapauksesta.. Mutta jos se on luonnostaan vaikka 16, ja on joku 15-vuotias, niin ei ole paha juttu..
Plääh.
Oma BMI 18,4 elikkäs normaali on.
Tai siis kun 18,5 on kerta se ala-raja, niin tämän voinee laskea normaalipainoon vielä.
Ja ikää on 20 v.
Mutta hyi, että joku täällä oli sitä mieltä, että BMI 22-25 on vasta nainen kauneimmillaan. Sairasta läskien palvontaa?! Tai ehkei läskien, mutta sellaistan pulleroiden..- Oon eri mieltä
Vai läskien palvontaa? Normipainoisiahan nuo 22-25 BMIt on. Miksi tällä palstalla pitää olla tällästa laihojen palvontaa?! Se on PALJON sairaampaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006494
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303883törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283280Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3781783- 331408
- 271350
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi471033Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11986Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11910- 42879