hello kitty

mist' löytää

mistä löytää suomessa hello kitty tavaroita?? voi olla ihan mikä vain tavara..ei tilattavia vaan joku kauppa??löytyykö esim. tavarataloista, prismasta, euro tai citymarketeista??

43

48408

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainakin, ja

      kukunorista, europehousesta, blipposta...

      • little kitty

        ..niitä saa.


      • sanriogirl

        AITOJA sanrion Hello Kitty-tuotteita saa Suomesta vain harvoista paikoista, kannattaa tsekata sanrio.com. Henkkamaukan sukat ovat mielestäni aitoja, mutta muut figuurit tms ei monessakaan paikassa ole. Esimerkiksi Europehouse myy feikkejä, kuten olettaa voi.


      • kiidu

        joo tykkäätkö Hello Kittystä?


    • karkkeja

      Tokyokanista löytää Hello Kitty -karkkeja

    • mää ite

      HUUTO.NET pursuaa sekä uutta että vanhaa Hello Kitty kamaa...

    • :DD

      BLIPPOSTA saa hello kitty tavaroja.!! tosin ne maksaa aika paljo.. !!

    • hellokitty chan

      niitä löytyy

    • Hello Kitty kello

      Katso www.huuto.net ja sieltä HAKU ja sieltä YKSITYISKOHTAINEN HAKU ja sinne MYYJÄN tunnus kohtaan kirjoitat Enkelin kuvatus.

      Siellä on jos jonkinlaista Hello Kitty kamaa. Kuten Hello Kitty kello.

    • unelma

      Keravan keskustassa on pieni lelukauppa, jossa valtava valikoima kaikenlaisia leluja, myös HELLO KITTYjä.

      • Hello Kitty

        No löytyykö mistään suomesta hello kitty tapetteja? ;)


    • nyannjaa

      Jokasest kaupasta melkeen. Tiimarista ja euroihmeestä ainakin. MUT HEI! Älä osta euroihmeestä hello kitty puhallettavaa 'kännykkätelinettä', ilman et oot tarkastanu sen. meinaa mun siinä oli reikä >:l

      • Lavigna

        Eli Hello kitty tavaraisia kauppoja ovat mm. Seppälä, H&M, Lindex, Kappahl, Blippo, Kukunor, Jummi Jammista...


      • Hello kitty
        Lavigna kirjoitti:

        Eli Hello kitty tavaraisia kauppoja ovat mm. Seppälä, H&M, Lindex, Kappahl, Blippo, Kukunor, Jummi Jammista...

        Löytyykö mistään hello kitty tapetteja haluisin niin paljon semmoset pliis kertokaa jos tiiätte! ;>


      • Roosa

        Ostin tänään AIVAN ihanan paidan Hello Kitty tietty


    • kitty_fani

      lahden tiimareista

    • -H-

      Edellä mainittujen paikkojen lisäksi mm. europehouse :)

    • Hello Kitty---

      Ainaki Henkkamaukasta ja Blippo nimisestä kaupasta.. Blippo löytyy Kampin kauppakeskuksesta..

    • polecare95

      Hello kittyä löytyy ainakin h ja ämmästä ,seppälästä,cittarista ja on ollu sellanen kauppa jossa myydään pelkkää hello kittyä.mut se siirtyi ruotsiin.Ittekkin oon hello
      kitty fani,mut jos jotain hello kittyä ostan niin H & M saa paljon sitä. Hyvä kauppa. :)

      • Hello kitty fani

        No löytyykös mistään hello kitty tapetteja haluaisin tietää?! ;)


    • minni.k17

      Aitoja sanrion hello kittyjä on enkelin eväspussissa, sielä liikkeessä on ainakin paitoja ja laukkuja ja jotain muutakin. Tuolta nettikaupasta oon tilannu sellasen kangaslaukun :)

      http://www.enkelinevaspussitampere.com

      • tuotteita

        myy Turun keskustassa kauppakeskus Forumissa pieni liike, olikohan Top Zone, todella paljon erilaisia, aivan IHANIA kukkaroita ja laukkuja ja kelloja ja koruja ja muita tavaroita!


      • Kitty cat
        tuotteita kirjoitti:

        myy Turun keskustassa kauppakeskus Forumissa pieni liike, olikohan Top Zone, todella paljon erilaisia, aivan IHANIA kukkaroita ja laukkuja ja kelloja ja koruja ja muita tavaroita!

        Hei,Joo, se on Top Zone. Haluaisin kysyä,oletko itsekin ostanut kyseisestä putiikista tuotteita? Onko aitoa Hello Kittyä ja mitä mieltä olet hinnoista? Ruotsissa kuulemma tuotteet maksaa vielä enemmän kuin Foorumin putiikissa? Myyjä on aasialainen eikä puhu suomea, vaan englantia.


    • Hello11

      Helsingistä Forumin Roostime nimisestä liikkeestä löytyy. Katsellut kun päivittäin ohi kävelen.

    • Rantarane

      Kyseinen tuotemerkki on pilannut suhteeni avovaimoon. Ennen pukeutui seksikkäästi nyt hello kitty yöhousut koko ajan jalassa aivan hirveät.Voin postittaa haluavalle ilmatteeksi niin pääsen niistä eroon.

      • ghbjn

        Älää selitäää :P


    • Janika<3<3<3<3...

      Seppälästä , laivalta netistä ja .. öö .. TIIMARISTA !!! Jtn . Mulla on ittelläni aika paljon hello kittyä.

      • katye

        http://katye.vuodatus.net/blog/archive?&y=2008&m=03

        Tuolla mun hk-kamaa, maaliskuun teksteistä löytyy...jos jotain kiinnostaa katsoa...


      • katye

    • vierailija
    • kitty-fani

      se on lelukauppa loimaalla. kandee vilkaista jos sattuu maisemiin.

    • yyjed

      ainakin kampissa on sellai vaaleanpunainen kauppa, nimeä en kuollaksenikaan muista, joka täynnä kitty ym kamaa..

    • Milly--

      H&M:mmällä on aika paljon, sitten mytös Seppälä myy ihan kivasti, marketeista (Euromarket, Citymarket ja Prisma) myyvät joitakin yksittäisiä tuotteita ;D

      • netistä.

        Paras valikoima Hello Kittyä taitaa löytyä verkkomarketti.com:sta. Tilasin itse sieltä tyttärelleni Hello Kitty rullaluistimet ensi kesäksi.


      • avril
        netistä. kirjoitti:

        Paras valikoima Hello Kittyä taitaa löytyä verkkomarketti.com:sta. Tilasin itse sieltä tyttärelleni Hello Kitty rullaluistimet ensi kesäksi.

        huutonetistä kappas! =)


      • AlinaKristiinaKaroli
        netistä. kirjoitti:

        Paras valikoima Hello Kittyä taitaa löytyä verkkomarketti.com:sta. Tilasin itse sieltä tyttärelleni Hello Kitty rullaluistimet ensi kesäksi.

        voisitko tarkemmin selittää että missä siellä???


    • tuolta löysin

      taitaa olla parhaat valikoimat tuolla

      • Damentia

        Täältä voi tilata Hello Kitty kelloja, laukkuja sekä satunnaisia muitakin esineitä. Kauppa sijaitsee Kiinassa (=edulliset hinnat) mutta palvelu on kuitenkin suomeksi

        www.shanghai-corner.com


    • ohikulkija 2

      Espoon Leppävaaraan Läkkisepänkujalle on juuri avattu Hello Kitty -kauppa, ihan Gallerian vieressä.

    • TM

      www.hellokitty-finland.com

    • heippakisu

      Tuolla on ainakin hyvin:
      www.kittylandia.fi

    • kitty fani
    • Hello Kitty fani

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2793
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1173
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1090
    Aihe