Sanon Tämän vain yhden ja ainoan kerran oma KickBoxing - Potkunyrkkeily urani on sabotoitu, pitki...

theboxerofturkucity

Sanon Tämän vain yhden ja ainoan kerran oma KickBoxing - Potkunyrkkeily urani on sabotoitu, pitkitetty, estetty sekä sabotoitu Turussa, Turun seudulla Todistan siksi Nyrkkeily ottelussa millainen olen, mikä olen, kuka olen 24.2.2007 Turussa Nyrkkeilyn puolella

Totuus miksen aiemmin ole päässyt ottelemaan Turussa Potkunyrkkeilyssä, on että multa tuhottiin mun ura, otettiin oikeudet olla niin hyvä kuin olin Potkunyrkkeilyssä, mä meinaan sitä että kaikki tietää millainen taistelija olen, etten ole mikään nothing täys chicken shit taistelija todellakaan.

Turkulainen Potkunyrkkeily seura estää, esti mua pääsemästä pidemmälle urallani, nyt kun he ottivat mut ulos potkunyrkkeilystä noin about 4-5:iideksii kuukaudeksi siten että taitoni surkastuisivat, huonontuisivat ja menisivät päin helvettiä, päin persettä, päin hevon vittua nyt sanovat juuh ei mitään ongelmaa tule toki nyt sitten takaisin on all just nothing but a bullshit !.

Kaikki on on ollut alusta loppuun saakka pelkkää paskaa valehtelua, pilaamista, ja sabotointia !. Kaikki kyllä tietää tähän päivääb mennessä salatun totuuden asioista että. Totuus oli, sekä on yhä yksinkertaine, ja simppeli että.

Kaikki budolaji harrastajat Turussa jotka tietää, ja tuntee mut yhtään tietää tämän asian että. Mun maineeni pilattiin, tuhottiin ja sabotoitiin Turussa kyseisen lajin harrastajien, ja valmentajien taholta, siksi haluan kaikkien ihmisten tietävän mikä olen, kuka olen, ja millainen olen ja helvetti todistan sen koko Suomelle 24.2.2007 Turussa 02 alueella - Seppo Saurio -

Meinaan vain kaikki tietää mitä mulle, ja mun uralleni tehtiin että se tuhottiin, ja sabotoitiin, murskattiin vietiin multa, ja otettiin multa pois etten pääsisi Turun Seuran Kautta kisaamaan mukana jutussa on ollut lukuisia harrastajia, sekä valmentajia ! tälläinen on totuus mua kohdeltiin asiattomasti väärin ! - Seppo Saurio -

Katsotaan 24.2.2007 kuka on kuka todella ! haluan ihmisten tietävän ettei musta selän takana tartte olla puhumassa vittumaista ilkeää valehtelevaa bullshit paskaa kaikki suoraansanoen asiassa oli mielestäni rasismia, syrjintää, alusta loppuun saakka, ennenkaikkea lähes täysin asiatonta. Totuus kuitenkin tässä asiassa on että. Turun KB-seura tuhosi mun uran mielestäni ovat sen mulle velkaa hyvittääkseen takaisin kaiken menetetyn oikeuden, ylpeyteni,maineeni,kunniani se otettiin multa pois, vietiin pois totaalisen valheellisesti pilattin, ja sabotoitiin jopa oma perheeni asianajaja sanoi olevan minun kanssa asiasta yhtä & samaa mieltä kun kävin asianajajani puheilla että minua oltiin kohdeltu täysin epäasiallisesti, väärin, asiattomasti ja rikottu monia eri lain säännöksiä, sekä oikeuksia asiassa. tapaukseen asianajajani mielestä liittyy miltei rikos, ainakin selvästi näkyvä rasismi, ja hyvin suora yksilökohtainen rasistinen syrjintä ollut kyseessä.

Payback is a bitch ! - kosto on suloinen ! Revenge

14

4704

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • theboxerofturkucity

Ja jos joku kysyy mistä voin olla varma, sanotaan näin mulla on suoraan sanoen mustaa valkoisella todiste aineistoa paperin täydeltä, mustaa valkoisella mikä kumoaa jokaikisen heidän omista valheellisista väitteistään mua itseäni kohtaan olen yhä kuka olen, ja se ei pelota mua tippaakaan !, Koska tiedän olevani asian suhteen oikeassa todisteet asiasta puhuu puolestaan ihan niin !

• halusit

..avautua niin kerropa millä perustein ja millä keinoin potkunyrkkeilyurasi siis käytännössä tuhottiin?

• tse

tsemppii sulle paljon! onks noi kisat 24.2? vai?? paskanpuhujii.. no niit käy sääliksi, sääli ei ole sairautta : )

• theboxerofturkucity

On tietämäni mukaan juuri ne samat sali-kisat nuo ton ajankohdan kisat, missä olen mukana kyllä =) riippuu tietenkin siitä, jos osallistujia tulee riittävästi omaan painosarjaan katottuna. Joka uskaltaa, uskaltautuu kokeilemaan kisaamista kanssani samas kehäs antaen mulle hyvän tilaisuuden oppia uutta, ja edetä kilpailu tekniikka uralla. Ottelen miltei melkein ketä tahansa vastaan joka on mun kanssa samassa painosarjan painoluokassa.

kysyit kisoista 24.2.2007 olenko niissä kisaamas ? vastaukseni rehellisesti on kyllä, Olen mukana kyllä juuri noissa kisoissa ottamassa osaa, mukana kyseisen sali-kisojen ottelija listas, kilpailevana haastajana, saavun paikalle heti aamusta sovittuun kellon aikaan ei taatusti viime hetkellä mene pelko päälle, eikä puput niin sanotusti " ns Pöksyyn " ainakaan mulla sen kilpailu asian suhteen ainakaan, olisi kivaa saada ns" kunnon" shot to the fight chance- mahdollisuus,sekä tilaisuus kerrankin kilpailla kovan luokan rohkeanlaatuinen kunnon miehekäs sali-kisa ottelu saa nähdä mitä ottelupäivänä siitä tulee =)

Sali-kisojen suhteen, olen ilmoittautunut haastajaksi/ottelijaksi kisoihin joten jees =), olen kylläkin mukana noissa ton ajankohdan salikisoissa todellakin, osallistuneena kisaajana, tilanne riippuu siitä olen valmis ottelemaan mutta tuleeko ketään tai kukaan haastaja samassa painoluokassa rehellisesti, sekä rohkeasti uskaliaasti antaen mulle. Myös erittäin mainion hyvän tilaisuuden kilpailla uutena haastajana samanpainoluokan sarjan toista kilpailevaa haastajaa vastaan saas nähdä miten käy =)

Kiitos Tsempistä =) thanks, kiitos =)

• asda

Missä erässä Seppo tyrmäs vastustajan? Iskikö "koukkumoukarin"?

• turpaan

kusipää suunpieksijä hinttari?

• lopettanutnyrkkeilijä

Älä kuuntele Seppo noita tyhjän puhujia vaan kerro meille oikeille nyrkkeilyn ystäville miten ottelu-urasi alkoi! Täällä on paljon meitä jotka on oikeasti kiinnostuneita nyrkkeilystä mukaanlukien sinun urastasi

• miten meni

Mite´n siinä matsissa kävi, kukapa uskalsi vastanurkkaan. Kun tuo uho oli hirmuinen ja ruiskutus naamaton?

• asdalf gulan

Soittakaa joku true fani Sepolle ja kysykää! En malta odottaa tulosta

• avointenmestari

Kaikesta päätellen ottelit hyvän ottelun! Tsemppiä tuleviin koitoksiin. Vastustajaa tulee aina kunnioittaa vaan ei pelätä. Olet oikealla polulla

• Lihava Ninja

Onko tämä "Seppo Saurio" ihan oikea ihminen (lihaa ja verta) vaiko joku internetiin vitsinä luotu kuvitteellinen hahmo?

• Keijo Kampela
        Lihava Ninja kirjoitti:

Onko tämä "Seppo Saurio" ihan oikea ihminen (lihaa ja verta) vaiko joku internetiin vitsinä luotu kuvitteellinen hahmo?

Hei Seppo kakara lopeta jo keskustelu palstojen terrorisointi.

• Ei jaksa enää
        Lihava Ninja kirjoitti:

Seppo me toivoisimme, että kirjoittelisit noita hävyttömiä kommenttejasi jonnekin muualle kuin tänne suomi24:een. Olemme lopen uupuneita lukemaan irvokasta suomeasi ja olemme olleet yhteydessä ylläpitoon, jotta sinut saataisiin lopullisesti suljettua pois häiriköimästä tätä hienoa palstaa.

Tässä vain yksi ote joka kertoo minkäläinen simpanssiaivo oikeasti olet.

" Vittu mutsis on horopää, horoperse runkkari huora Mothafucker kusipää suunpieksijä hinttari mee vittuuun saatanan Rotta !, ime mutsiis ja sun faijas kyrpää ! ja vedä ittes hirteen, ja vedä ittes jojoon ja vedä itteäs turpaan vitun ääliö chimp monkey !,

Mäpä kerron sulle yhden fakta totuuden, sun vitun gay isäukkos ja sä senkin fruit fruto homopetteri lakuperse, naked fucking ass gay mothafucker sä se saatanan säälittävä suunpieksijä hinttari olet, sä ja mutsis vitun gay !, okay.? - Seppo Saurio -"

Ei edellämainittua tekstiä voi tulla tervejärkisen yli 20-vuotiaan ihmisen suusta.

• Anonyymi

Joko lähettää viimeinen varoitus sivuja muiden nettiin Kärsämäki vahingossa otettu muiden Posti, vahingossa kirjauduttu jne selityksiä.
      Potkunyrkkeilyn Venepalö potkijat siihenkin on oma harraste kerhot.
      Pihtipudas Sievi ennakointi

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      240
      45241
    2. Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella

Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole
      Maailman menoa
      123
      25996
    3. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      325
      15677
    4. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      30
      11203
    5. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      171
      10805
    6. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      122
      9707
    7. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9681
    8. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      85
      8478
    9. 242
      6824
    10. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      223
      6491
    Aihe