Sievin johtajaksi

7 hakijaa

Uutinen kuntalehdestä:

Sievin johtajaksi seitsemän hakijaa

Virkaa hakivat toimitusjohtaja, merkonomi Simo Joentakanen Sievistä, hallintojohtaja, hallintotieteiden maisteri Päivi Karikumpu Nivalasta, tekninen johtaja, diplomi-insinööri Heikki Salonsaari Haapajärveltä, nuorisotyönohjaaja Pasi-Tapio Soini Oulusta, toiminnanjohtaja, kauppatieteiden maisteri Anne Sormunen Helsingistä, hallintotieteiden kandidaatti Mikko Suorsa Vaasasta ja johtaja, tuotanto- ja talousinsinööri (AMK) Juha Liukkonen Sievistä.

Jotta Sieviläisten päättäjien olisi helppo tehdä hyvä valinta tarjokkaista, kertokaapa mielipiteenne ehdokkaista? Kuka olisi mielestäsi pätevin johtaja, kuka ei sovi missään tapauksessa.

Perusteltuja mielipiteitä, ei raastupajuttujen taimia, kiitos!

Kerro siis kantasi ja vaikuta!!!

2

762

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aika5

      Tämä mies penman ky. N kautta tuhosi omaisuuteni vuokrattuaan home asunnon sievissä kalusteissa sädesieni kasvusto tullut hänen vuokraamassa asunnossa sievissä. Mies ei vastaa teoistaan vuokratessaan home asuntoja. Linnaan joutas tollanen rikolminen.

    • tietäsmuutkin

      Missä asunnossa hometta?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe