Uutinen kuntalehdestä:
Sievin johtajaksi seitsemän hakijaa
Virkaa hakivat toimitusjohtaja, merkonomi Simo Joentakanen Sievistä, hallintojohtaja, hallintotieteiden maisteri Päivi Karikumpu Nivalasta, tekninen johtaja, diplomi-insinööri Heikki Salonsaari Haapajärveltä, nuorisotyönohjaaja Pasi-Tapio Soini Oulusta, toiminnanjohtaja, kauppatieteiden maisteri Anne Sormunen Helsingistä, hallintotieteiden kandidaatti Mikko Suorsa Vaasasta ja johtaja, tuotanto- ja talousinsinööri (AMK) Juha Liukkonen Sievistä.
Jotta Sieviläisten päättäjien olisi helppo tehdä hyvä valinta tarjokkaista, kertokaapa mielipiteenne ehdokkaista? Kuka olisi mielestäsi pätevin johtaja, kuka ei sovi missään tapauksessa.
Perusteltuja mielipiteitä, ei raastupajuttujen taimia, kiitos!
Kerro siis kantasi ja vaikuta!!!
Sievin johtajaksi
7 hakijaa
2
810
Vastaukset
- Aika5
Tämä mies penman ky. N kautta tuhosi omaisuuteni vuokrattuaan home asunnon sievissä kalusteissa sädesieni kasvusto tullut hänen vuokraamassa asunnossa sievissä. Mies ei vastaa teoistaan vuokratessaan home asuntoja. Linnaan joutas tollanen rikolminen.
- tietäsmuutkin
Missä asunnossa hometta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882