rakastettuna/puolisona kaksosnaiselle, skorpiooni vai kalat??
Kumpi
2
603
Vastaukset
- mutta...
...nousevat merkit kertoisivat enemmän. Jos kalat ja skorpioni kiinnostavat, niin varmaankin nouseva merkkisi on esim. neitsyt jonka deskendentti/vastamerkki on kalat, tai sitten härkä, jonka vastamerkki on skorpioni.
- kaksostyttö
Ehkä näistä kalat parempi.
Mulla on kokeumsta molemmista, toisesta lyhyt suhde toisesta pidempi. Kalojen kanssa meni äärilaidasta toiseen laitaan, oltiin sodassa tai rakkaudessa mutta ei koskaan sillä välillä. Kummallakaan ei jalat koskaan ihan maan pinnalla ja se musta olikin kivaa. Sen miehen kanssa voi rauhassa tunteilla ja mennä välillä pitkin pohjamutia ja taivaita mutta ei ainakaan meidän suhde ois kestänyt arkea. Ja mies oli melkosen mustasukkainenkin. Ja vähän petollinen ja osas sen aina kääntää niin että lopulta minä olin syyllinen siihen jos hän petti. Kun koskaan hän ei voinut sanoa ei kenellekään naiselle kuka hänestä oli kiinnostunut (riippumatta siis siitä miten ihastunut itse oli ja kehen).
Muistahan silti että yksilöitä me ollaan kaikki enkä usko että vaikka horoskooppi voi määritellä luonteesta jotain, ei se kaikkea kerro. Helmiä on varmasti kaloissakin :).
Skorppari taas.. Noh, oon kuullu ettei kaksoselle oikein hyvä. Liian piikkinen kaksostytölle. Ainakin itse huomasin sen ettei skorppari kestä "pakkeja" eikä sitä että joku muu voisi olla parempi kuin hän siis vaikkei oltu ku kavereita. Kovasti kärkäs piikittelemään pienistä.
Lykkyä valintaan :-).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513485Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5892231Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si892197Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei191996- 201628
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431608KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar691536Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1301437- 281426
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?911370