Kumpi

parempi(n)

rakastettuna/puolisona kaksosnaiselle, skorpiooni vai kalat??

2

542

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta...

      ...nousevat merkit kertoisivat enemmän. Jos kalat ja skorpioni kiinnostavat, niin varmaankin nouseva merkkisi on esim. neitsyt jonka deskendentti/vastamerkki on kalat, tai sitten härkä, jonka vastamerkki on skorpioni.

    • kaksostyttö

      Ehkä näistä kalat parempi.

      Mulla on kokeumsta molemmista, toisesta lyhyt suhde toisesta pidempi. Kalojen kanssa meni äärilaidasta toiseen laitaan, oltiin sodassa tai rakkaudessa mutta ei koskaan sillä välillä. Kummallakaan ei jalat koskaan ihan maan pinnalla ja se musta olikin kivaa. Sen miehen kanssa voi rauhassa tunteilla ja mennä välillä pitkin pohjamutia ja taivaita mutta ei ainakaan meidän suhde ois kestänyt arkea. Ja mies oli melkosen mustasukkainenkin. Ja vähän petollinen ja osas sen aina kääntää niin että lopulta minä olin syyllinen siihen jos hän petti. Kun koskaan hän ei voinut sanoa ei kenellekään naiselle kuka hänestä oli kiinnostunut (riippumatta siis siitä miten ihastunut itse oli ja kehen).

      Muistahan silti että yksilöitä me ollaan kaikki enkä usko että vaikka horoskooppi voi määritellä luonteesta jotain, ei se kaikkea kerro. Helmiä on varmasti kaloissakin :).

      Skorppari taas.. Noh, oon kuullu ettei kaksoselle oikein hyvä. Liian piikkinen kaksostytölle. Ainakin itse huomasin sen ettei skorppari kestä "pakkeja" eikä sitä että joku muu voisi olla parempi kuin hän siis vaikkei oltu ku kavereita. Kovasti kärkäs piikittelemään pienistä.

      Lykkyä valintaan :-).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      140
      1415
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1215
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      168
      922
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      29
      889
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      167
      789
    6. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      766
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      49
      752
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      36
      635
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      595
    Aihe