Viesti rakkaalle..

Veeti

Voisitteko te kiltit ihmiset auttaa minua?
Minä etsin hassuja loruja, vitsejä, toteamuksia ja lyhyitä rakkaus runoja joita voisin lähettää tekstiviesteinä omalle kullalle, koska tuntuu että kaikki on jo sanottu... ;)

Tässä muutama esimerkki:

Hei! Olen palavasti rakastunut sinuun! Jos tunnet samoin, hymyile, kun seuraavan kerran katson sinua silmiin. T: salainen ihailijasi.

Sinä olet varmaankin ihan poikki kun olet juossut minun ajatuksissani koko päivän...

Puolet mun sydämestäni kaipaa sua. Puolet vaan siksi, että toinen puoli on sulla.

Vaikka maailma on miehiä puolillaan niin yksi saa maailman kaatumaan ja se olet sinä...

Älä pelkää jos Joulukuussa joku lihava mies hyökkää sinun huoneeseesi ja kaappaa sinut säkkiin. Nimittäin pyysin Joulupukilta SINUT lahjaksi.

Ekan kerran kuin näin sinut lämmitit sydäntäni. Toisen kerran kuin näin sinut sait pienen liekin sydämeeni. Ja nyt saat sydämeni palamaan kuin nuotio

Olen GSM-olio rakastelen juuri silmiesi kanssa. Hymysi kertoo että nautit. AAH... kuolen! Olet raskaana lähetä lapsemme eteenpäin.

Tämä on tekstiviestihymy. Lähetä hymy eteenpäin jollekkin jota rakastat ja joka mielestäsi on hymysi arvoinen.

Rakastan sinua paljon tänään, enemmän kuin eilen, vähemmän kuin huomenna..

Ja niin edellään, ottakaa yhteyttä, minä odotan apuanne..

5

4821

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mörkö

Suudelmasi on kuin sähköisku
      Katseesi menee läpi kuin nuoli
      Kosketuksesi saa minut pumpuliksi
      Jäljelle jää vain pieni, syvästi rakastunut sydämeni...

Halusin lähettää sinulle jotain pientä, söpöä ja seksikästä! Mutta postinkantaja käski minun tulla pois postilaatikosta!

• höh

höh

• Veeti

Juu toihan oli naseva.. Mutta joo en mä laskua tuhlaa tommosen takia ;)

• DragonSoul

pimeys hiipii tähän maahan
      jäädyttäen sydämeni
      valaisee sieluani rakkautesi
      vieden pimeyden pois
      sulattaen sydämeni

ps: keksein ton just joten ei ole sitlä parhaimmasta päästä, kun ei sitä ole viel edes viimeistelty

• Milla

Joka yö kun nukut, minä kiipeän tähdelle ja katselen sinua. Painan suukon poskellesi ja lähetän enkelin viereesi untasi valvomaan koska olen itse liian kaukana..

Pyysin jumalalta puuta, hän antoi metsän, pyysin kukkaa, hän antoi puutarhan, pyysin hyvää panoa hän antoi sinun numerosi..

Tahtoisin olla enkelisi vartioimassa untasi. Tahtoisin olla tähtesi valaisemassa tietäsi. Tahtoisin olla yön pimeys syleilemässä sinua.

Kuuntele kun kerron sinulle, että RAKASTAN sinua enemmän kuin eilen ja vähemmän kuin huomenna sillä rakkauteni sinua kohtaan kasvaa päivä päivältä..

Lähetin enkelin vartioimaan sinua, mutta se palasi takaisin. Kysyin miksi, se vastasi: enkelit eivät vahdi toisiaan..

Olet enkeli jollaiseen jokainen haluaisi törmätä. Kaikilla ei vain ole ollut yhtä hyvä tuuri kuin minulla, he eivät tiedä mitä menettävät.. olet rakas:)

Olet suurempi kuin nolla pienempi kuin kakkonen, elämäni ykkönen...

ei niin ihana, mut kuitenkin:
      Pieni paneva piru on päässyt karkaamaan vankilamme nynfo-osastolta ja seuraa tätä viestiä. Jos et halua joutua köyrinnän kohteeksi pistä kiertoon.

Tossa oli nyt jotain.. toivottavasti autto..!:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1587
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1481
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1390
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      119
      1295
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1260
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      258
      987
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      971
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      945
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      917
    Aihe