Voisitteko te kiltit ihmiset auttaa minua?
Minä etsin hassuja loruja, vitsejä, toteamuksia ja lyhyitä rakkaus runoja joita voisin lähettää tekstiviesteinä omalle kullalle, koska tuntuu että kaikki on jo sanottu... ;)
Tässä muutama esimerkki:
Hei! Olen palavasti rakastunut sinuun! Jos tunnet samoin, hymyile, kun seuraavan kerran katson sinua silmiin. T: salainen ihailijasi.
Sinä olet varmaankin ihan poikki kun olet juossut minun ajatuksissani koko päivän...
Puolet mun sydämestäni kaipaa sua. Puolet vaan siksi, että toinen puoli on sulla.
Vaikka maailma on miehiä puolillaan niin yksi saa maailman kaatumaan ja se olet sinä...
Älä pelkää jos Joulukuussa joku lihava mies hyökkää sinun huoneeseesi ja kaappaa sinut säkkiin. Nimittäin pyysin Joulupukilta SINUT lahjaksi.
Ekan kerran kuin näin sinut lämmitit sydäntäni. Toisen kerran kuin näin sinut sait pienen liekin sydämeeni. Ja nyt saat sydämeni palamaan kuin nuotio
Olen GSM-olio rakastelen juuri silmiesi kanssa. Hymysi kertoo että nautit. AAH... kuolen! Olet raskaana lähetä lapsemme eteenpäin.
Tämä on tekstiviestihymy. Lähetä hymy eteenpäin jollekkin jota rakastat ja joka mielestäsi on hymysi arvoinen.
Rakastan sinua paljon tänään, enemmän kuin eilen, vähemmän kuin huomenna..
Ja niin edellään, ottakaa yhteyttä, minä odotan apuanne..
Viesti rakkaalle..
5
4802
Vastaukset
- Mörkö
Suudelmasi on kuin sähköisku
Katseesi menee läpi kuin nuoli
Kosketuksesi saa minut pumpuliksi
Jäljelle jää vain pieni, syvästi rakastunut sydämeni...
Halusin lähettää sinulle jotain pientä, söpöä ja seksikästä! Mutta postinkantaja käski minun tulla pois postilaatikosta! - höh
höh
- Veeti
Juu toihan oli naseva.. Mutta joo en mä laskua tuhlaa tommosen takia ;)
- DragonSoul
pimeys hiipii tähän maahan
jäädyttäen sydämeni
valaisee sieluani rakkautesi
vieden pimeyden pois
sulattaen sydämeni
ps: keksein ton just joten ei ole sitlä parhaimmasta päästä, kun ei sitä ole viel edes viimeistelty - Milla
Joka yö kun nukut, minä kiipeän tähdelle ja katselen sinua. Painan suukon poskellesi ja lähetän enkelin viereesi untasi valvomaan koska olen itse liian kaukana..
Pyysin jumalalta puuta, hän antoi metsän, pyysin kukkaa, hän antoi puutarhan, pyysin hyvää panoa hän antoi sinun numerosi..
Tahtoisin olla enkelisi vartioimassa untasi. Tahtoisin olla tähtesi valaisemassa tietäsi. Tahtoisin olla yön pimeys syleilemässä sinua.
Kuuntele kun kerron sinulle, että RAKASTAN sinua enemmän kuin eilen ja vähemmän kuin huomenna sillä rakkauteni sinua kohtaan kasvaa päivä päivältä..
Lähetin enkelin vartioimaan sinua, mutta se palasi takaisin. Kysyin miksi, se vastasi: enkelit eivät vahdi toisiaan..
Olet enkeli jollaiseen jokainen haluaisi törmätä. Kaikilla ei vain ole ollut yhtä hyvä tuuri kuin minulla, he eivät tiedä mitä menettävät.. olet rakas:)
Olet suurempi kuin nolla pienempi kuin kakkonen, elämäni ykkönen...
ei niin ihana, mut kuitenkin:
Pieni paneva piru on päässyt karkaamaan vankilamme nynfo-osastolta ja seuraa tätä viestiä. Jos et halua joutua köyrinnän kohteeksi pistä kiertoon.
Tossa oli nyt jotain.. toivottavasti autto..!:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733