kissan hoitokortti

´Höyrähtänyt

Hei!!

Onko netissä..tai missään kivaa "hoitokorttia" kissalle.

Olisi kiva täyttää johonkin nättiin korttiin rokotukset, lääkärikäynnit, kehitys askeleet...kaikki pikkujutut...ja isommat! Vähän kuin vauvakirja ihmisillä...

Minulla on kolme lasta ja nyt hommasimme perheeseen puolisoni kanssa pienen Nupun, joka on aivan valloittava pikku kisuli ja jolle olisi kiva täyttää omaa "kirjaa" ja sitten isona lueskella, että mitäs Nuppu kymmenen vuotta sitten(toivottavasti) tekikään!

5

727

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikki kissastani

Juu, on tehty kissan "vauvakirja" ja nimi on KAIKKI KISSASTANI. Netistä voi tilata ja hinta on reilut 18 euroa.
      Ja eläinlääkäriltähän saapi sitten terveyskortin esim. rokotuskäynnin yhteydessä.

• lipatti

Meillä ainankin eläinlääkärin puolesta molemmille kissoille on annettu rokotuskortit, jossa näkyvät rokotukset ja niiden merkit, hoitotoimenpiteet, kastroinnit yms..vihkoissa on tietoa madotuksista ja muusta.
      Kortti on intervet-firman kortti, sieltä voi varmaan kysellä josko antaisivat ihan yksityisellekin tuollaisen läpyskän, jollei eläinlääkäriltäsi saa , www.intervet.com
      Muutenhan sitä voi kirjoittaa vaikka päiväkirjaa jos tykkää.

• ossipossi

Mekin ollaan saatu eläinlääkäriltä pieni vihko johon tulee rokotukset ja muut lääkärikäynnit, aivan kuin kissojen neuvolakortti.
      Tuohon vihkoon tulee kaikki rokotukset, ja jos vaan muistaa ottaa sen lääkäriin mukaan niin sairaudet ja leikkaukset. Kehityksestä siihen ei tule.
      Meidän tuo kissojen"neuvolakortti" on orion pharman. Toki itse tuohon vihkoon voi sitten muistiinpanoihin kirjoittaa mitä itse haluaa.
      Tuon vihon saa tosiaan eläinlääkäriltä siellä käydessä.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Itse tilasin omille kissoilleni ja sukulaisille joululahjaksi osoitteesta www.lemmikinterveyskortti.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4399
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3273
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1368
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      999
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      996
    7. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      25
      990
    8. Mitä sun kaltainen ihminen tekee tämmöisessä paikassa?

Et kuulu tänne?
      Ikävä
      153
      985
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      914
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe