Oinas-nainen/tyttö on varsin äkkipikainen. Säntäämässä heti uusiin asioihin ja uusiin suhteisiin. Unelmoi sitoutumisesta, mutta ahdistuu loppujen lopuksi ja suhteet jää yleensä lyhyeen. Sinkkutyttönä tai ei, aina on flirtti päällä, ja hyvä flirttailija onkin! Kaikesta huolimatta oinasnainen ei harrasta kilpailuja tai pelejä toisten tunteilla. Jos hän erehtyy pettämään, tuntee hän silloinkin hirveitä omatunnon tuskia.
Ystäville aivan ehdottoman lojaali, ja pettyy yleensä, koska ystävät eivät aina arvosta sitä, eivätkä ole samanlaisia oinaalle. Oinas puolustaa aina henkeen ja vereen ystäviään ja asettuu kiusatun puolelle. Rohkeutta löytyy sanoa oma mielipide, ja monesti oinas hankkiutuu riitaan vahvan mielipiteensä ansioista, joka yleensä on aivan toisellainen kuin muilla.
Oinas tyttö masentuu helposti, sillä kotona ei aina mene putkeen. Myös monet hemmot saattavat käyttää tulista, seksikästä oinasneitoa helposti hyväkseen, ja oinas joka tekee ennenkuin ajattelee, katuu myöhemmin sitä. Oinas on kuitenkin niin vahva luonne, että masennuksesta pääsee yleensä yli, vaikkakin viiltelyn ja ylilaihduttamisen kautta.
Oinas onkin urheilullinen, ja vaikka rakastaa herkkuja, saa hän ajoittain terveysspurtteja. Oinas ei myöskään aina ehdi syödä säännöllisesti, koska yleensä on niin monta rautaa tulessa, että oinas juoksee paikasta toiseen pää kolmantena jalkana. Urheilulajeja oinaalta löytyy uinnista tanssiin ja taistelulajeista pesäpalloon.
Oinas nainen on yleensä hyvän näköinen, hoikan puoleinen ja tumma- tai ruskea hiuksinen.Tuuheat kulmakarvat. Häntä pidetään hyvän näköisenä, mutta muoti ei välttämättä ole oinaalla tärkeä tai muuten vain veressä. Oinas tykkää pukeutua rennosti, toiset oinaat pukeutuvat pieniin vaatteisiin, mutta ei yleensä muodin mukaisesti, kuten mainitsin.
Oinas naiselle tärkeitä asioita ovat ystävät, oma kunto ja itsetunto ja ulkonäkö, sekä uusien asioiden tai aatteiden pintaan nostaminen. Oinas vihaa kaikkea vanhoihin asioihin liittyviä, tylsää vanhaa kuria, tyhmiä suomen markkoja ja mustavalkoisia kuvia. NYKYAIKA MENOSSA HALOO!
tälläisenä koen itseni ja muut tuntemani oinasneidot. :)
tälläinen on oinas nainen :)
14
3833
Vastaukset
- tiivistetty
Hyvin tiivistetty kyllä, vaikka vähän ehkää liikaa yleistetty, ei kai nyt kaikki voi esim. mustavalkokuvia vihata :)
Mä lisäisin vielä sen, mitä oon huomannu, eli oinaat eivät aina kovin helposti kiinny kavereihinsa, vaan ainostaan harvoihin valittuihin, jotka pysyvät vuosienkin saatossa oinaan sydämmessä. Muille ihmisille oinaat eivät sitten kovinkaan paljon ajatuksia tuhlaa.
Ja todellakin, oinaan rakkaimmat saavat aina nauttia oinaan täydestä tuesta, ja heitä oinas puolustaa henkeen ja vereen eikä oinas voi sietää sitä jos joku sattuu heitä parjaamaan.- oinasnaiNEN``´´o``´´
on kova tunkeen vieraan miehen sänkyyn.
Ei muuten edes häpeä kun kyläreissulla menee isännän viereen ja tarjoaa parastansa jo sitoutuneelle.Kehasee vaan että omalla on liian pieni.Siinä taas yksi liitto pilalla lopullisesti. - Heikku
oinasnaiNEN``´´o``´´ kirjoitti:
Ei muuten edes häpeä kun kyläreissulla menee isännän viereen ja tarjoaa parastansa jo sitoutuneelle.Kehasee vaan että omalla on liian pieni.Siinä taas yksi liitto pilalla lopullisesti.Täälä taas jotain katkeraa tilitystä? Kannattaa toki tuolla lailla yleistää.. :D
Poikkeus vahvistaa säännön. - pässimissi
oinasnaiNEN``´´o``´´ kirjoitti:
Ei muuten edes häpeä kun kyläreissulla menee isännän viereen ja tarjoaa parastansa jo sitoutuneelle.Kehasee vaan että omalla on liian pieni.Siinä taas yksi liitto pilalla lopullisesti.En tunnista tuota piirrettä oinasnaiselle tyypilliseksi. Meill on kirkas otsa ja korkeat aatteet tai sitten oon sekundaa kuten pari muutakin tuntemaani naisoinasta. Tosin huumori on rankkaa ja tarpeen vaatiessa ronskiakin ja piloillaan tuollaista voisi joku laukoa. Muuten luulen kyl että tuossa tapauksessa on jotain muuta kyseessä kun horoskooppimerkki.
- pärjään
ei ole paljon lisättävää. aina uusia seikkailuja päin ja positiivisella mielellä. KYLLÄ MINÄ PÄRJÄÄN!!!
- sopii minuun muuten,
mutta itse arvostan kovasti menneisyyttä, kuten Suomen markkaa ja vanhoja valokuvia, jne. Saattaapi johtua nousevasta ravun merkistä. Ja lisäksi olen aika hyvin onnistunut sitoutumaan enkä kaipaa mitään uutta, kun on oikeanlainen mies rinnalla (no en ole ainakaan kahteen vuoteen kaivannut).
Muuten kyllä älyttömän hyvin sopi, ihan kolisemalla varsinkin tuo, että ystävät ei ehkä osaa arvostaa lojaaliuttani ja valmiuttani uhraamaan voimiani heidän takiaan ja miehetkin on helposti hyväksi käyttäneet... Ja minulla ei ole kauheasti kavereita, ja ne, jotka todella ovat ystäviäni, huomaavat sen kyllä, kun ovat minulle todella tärkeitä... Ja en tykkää pelata rakkaudessa pelejä, suoraa toimintaa harrastan ja jos joku kiinnostaa minua oikeasti, en näe mitään syytä odottaa tiettyä määrää päiviä, jolloin hänelle soitan, enkä esitä vaikeasti tavoiteltavaa. Tällä lailla olen varmaan monta miestä pois ajanut, mutta en haluakaan miestä, joka ei minua omana itsenäni siedä... Niin, ja hauska juttu tuokin, että muoti ei minua todellakaan kiinnosta. Ja jos on kylmä ilma, niin kaupungille voin ihan hyvin laittaa toppapuvun, vaikka enemmistö näyttää silloin edelleen suosivan farkkuja ja lyhyitä muotitakkeja...
Tämmöistä. Ihan alkaa olla pakko uskoa luonnehoroskooppeihin, kun kuulostaa niin tutulta melkein koko juttu...- sekavuustila?
Oinasmuija täällä hei. Luin kuvauksesi ja jäin tuijottamaan sitä halvaantuneena. Olenko joskus kirjoittanut tuon jutun? En ole. Olet vaan joka lauseessa sanonut mun ajatukset itsestäni! 19.4.
- toden totta
sekavuustila? kirjoitti:
Oinasmuija täällä hei. Luin kuvauksesi ja jäin tuijottamaan sitä halvaantuneena. Olenko joskus kirjoittanut tuon jutun? En ole. Olet vaan joka lauseessa sanonut mun ajatukset itsestäni! 19.4.
17.4.
- Aries71
toden totta kirjoitti:
17.4.
olen aina suhtautunut horoskooppeihin pienellä varauksella, mutta ehkäpä syntymäaika kuitenkin voi vaikuttaa ihmisen perus luonteenpiirteisiin jossain määrin. Sellainen ajatus syntyy väistämättä, kun näitä tekstejä lukee. Minä olen oinasnainen ja aika monet kuvatut piirteet sopivat myös minuun.. Naisellinen poikatyttö, jos tytöksi voi tämän ikäistä enää sanoa. Muodista en ole kiinnostunut; mikä tuntuu ja näyttää hyvältä minun mielestäni, on hyvä. Toisten miehiä ei ole ollut tapana iskeä, mutta kieltämättä nautin huomiosta niin kauan kuin se pysyy minulle sopivissa rajoissa. Ainoaa oikeaa en ole löytänyt, monta väärää kyllä. Haluaisin miehen, joka olisi tarpeeksi vahva; laittaisi minut kuriin ja antaisi olla vapaa..Mahdoton yhtälö? Kurilla en tarkoita alistamista, vaan sellaista henkistä voimaa, että tuntisin olevani tekemisissä sellaisen ihmisen kanssa, joka ei pelkää minua. Vapaudella en tarkoita seikkailuja, vaan oikeutta olla oma itseni ja toteuttaa omiakin unelmia ja tärkeimpänä luottamusta. Olen uskollinen ja luotettava ja sitä vaadin myös kumppaniltani ja ystäviltä. Ystäviä ei ehkä juuri siitä syystä paljon ole, mutta tärkeämpää on laatu kuin määrä. Enkä minä yksinäisyyttä pelkää, olenpa kuullut sanottavan, että oinaan ego kyllä täyttää isommankin tyhjiön. Ehkä se on tottakin, mutta ei tänne nöyristelemään ole tultu. Jos joku ei pidä minusta, se on hänen ongelmansa, ei minun. Arvostan suoraa puhetta ja rehellisyyttä, naiivissa uskossani hyvään petyn silloin tällöin, mutta ei se minua haittaa: sehän on petturin häpeä. Joskus kolahtaa kovemmin, mutta sitä ei näytetä, heikkous on melkeinpä halveksittava piirre. Olen usein ajatellut, että nämä luonteenpiirteet ovat yhtäaikaa sekä hyviä että huonoja puolia, riippuen siitä miten ja mihin niitä käyttää. Positiivinen usko tulevaisuuteen on kuitenkin pelkästään hyvä puoli, esteet on tehty ylitettäviksi!
- en kaikkia näitä
Aries71 kirjoitti:
olen aina suhtautunut horoskooppeihin pienellä varauksella, mutta ehkäpä syntymäaika kuitenkin voi vaikuttaa ihmisen perus luonteenpiirteisiin jossain määrin. Sellainen ajatus syntyy väistämättä, kun näitä tekstejä lukee. Minä olen oinasnainen ja aika monet kuvatut piirteet sopivat myös minuun.. Naisellinen poikatyttö, jos tytöksi voi tämän ikäistä enää sanoa. Muodista en ole kiinnostunut; mikä tuntuu ja näyttää hyvältä minun mielestäni, on hyvä. Toisten miehiä ei ole ollut tapana iskeä, mutta kieltämättä nautin huomiosta niin kauan kuin se pysyy minulle sopivissa rajoissa. Ainoaa oikeaa en ole löytänyt, monta väärää kyllä. Haluaisin miehen, joka olisi tarpeeksi vahva; laittaisi minut kuriin ja antaisi olla vapaa..Mahdoton yhtälö? Kurilla en tarkoita alistamista, vaan sellaista henkistä voimaa, että tuntisin olevani tekemisissä sellaisen ihmisen kanssa, joka ei pelkää minua. Vapaudella en tarkoita seikkailuja, vaan oikeutta olla oma itseni ja toteuttaa omiakin unelmia ja tärkeimpänä luottamusta. Olen uskollinen ja luotettava ja sitä vaadin myös kumppaniltani ja ystäviltä. Ystäviä ei ehkä juuri siitä syystä paljon ole, mutta tärkeämpää on laatu kuin määrä. Enkä minä yksinäisyyttä pelkää, olenpa kuullut sanottavan, että oinaan ego kyllä täyttää isommankin tyhjiön. Ehkä se on tottakin, mutta ei tänne nöyristelemään ole tultu. Jos joku ei pidä minusta, se on hänen ongelmansa, ei minun. Arvostan suoraa puhetta ja rehellisyyttä, naiivissa uskossani hyvään petyn silloin tällöin, mutta ei se minua haittaa: sehän on petturin häpeä. Joskus kolahtaa kovemmin, mutta sitä ei näytetä, heikkous on melkeinpä halveksittava piirre. Olen usein ajatellut, että nämä luonteenpiirteet ovat yhtäaikaa sekä hyviä että huonoja puolia, riippuen siitä miten ja mihin niitä käyttää. Positiivinen usko tulevaisuuteen on kuitenkin pelkästään hyvä puoli, esteet on tehty ylitettäviksi!
esiin tulleita piirteitä läheskään allekirjota. Kaikki poikatyttömäisyys ja härskit jutut menee jo ihan pieleen. Tosin siinä mielessä ehkä ei, että esim. härskit jutut ei häiritse mua yhtään jos joku muu sellasia kertoo. Mielestäni en myöskään ole mitäänkään huomionhakuinen, enkä flirttailija, tosin ehkä joku voi tehdä joskus sellasen virhetulkinnan.
Itse koen olevani suht. vahva mutta en siis silti koe heikoutta millään tapaa halveksittavana, olen sitä kuitenkin tietyllä tapaa myös itse. Ja tuo muuten täytyy täysin allekirjottaa että yksinäisyyttä en pelkää mäkään.
Vähän samanlaista myös parisuhteessa, haluan että kumppani ns. pitää musta kiinni sillä tavalla, että tiedän kelle kuulun, mutta ei sido mua kiinni, vaan antaa olla vapaa omien ajatusten ja suunnitelmien ja päähänpistojen kanssa, ja tukee, ehkä myös nostaa ylös silloin kun kaadun. - asia kolahtaa
en kaikkia näitä kirjoitti:
esiin tulleita piirteitä läheskään allekirjota. Kaikki poikatyttömäisyys ja härskit jutut menee jo ihan pieleen. Tosin siinä mielessä ehkä ei, että esim. härskit jutut ei häiritse mua yhtään jos joku muu sellasia kertoo. Mielestäni en myöskään ole mitäänkään huomionhakuinen, enkä flirttailija, tosin ehkä joku voi tehdä joskus sellasen virhetulkinnan.
Itse koen olevani suht. vahva mutta en siis silti koe heikoutta millään tapaa halveksittavana, olen sitä kuitenkin tietyllä tapaa myös itse. Ja tuo muuten täytyy täysin allekirjottaa että yksinäisyyttä en pelkää mäkään.
Vähän samanlaista myös parisuhteessa, haluan että kumppani ns. pitää musta kiinni sillä tavalla, että tiedän kelle kuulun, mutta ei sido mua kiinni, vaan antaa olla vapaa omien ajatusten ja suunnitelmien ja päähänpistojen kanssa, ja tukee, ehkä myös nostaa ylös silloin kun kaadun.omallekin kohdalleni. Olen maaliskuun oinas ja nousumerkki neitsyessä. Ehkä tuon nousun takia olemus on naisellinen, mutta mieli oinasmaisen reipas. Tulen hyvin toimeen itseni kanssa ja osaan elää yksin. Suhteessakin pitää olla hyvin ilmaa ja välimatkaa eikä missään tapauksessa mitään pakonomaista aina-yksissä meininkiä. Eikä nuo tuhmat jutut haittaa, hallitsen niitä itsekin - huumorilla ja hyvällä maulla.
Haasteita ja vaihtuvia maisemia pitää olla. Eikä tästä tytöstä saa pikkurouvaa sitten millään ilveellä helmet kaulassa ja timantit korvissa istumaan soffan nurkassa. Mielenkiintoiset ihmiset sytyttää ja sporttia pitää olla, että kroppa viihtyy ja aivot toimii. Kaikkia pitää kokeilla edes kerran ;)
- blondi oinas
moips! alku teksti oli niin totta mutta oli paljon outoa..siitä lähtien kun luki että oinas nainen on yleensä tumma- ruskea hiuksinen ym ym.. mun mielest ei voi sanoa et oinaat on jonkun tietyn näkösiä tai kokosia! t: blondi,normaali vartaloinen oinas
- MinäOinas
ihan kun ois itestään lukenu. :) oli niin osuva et ei vois lähemmäs mennä!
- Oinas19-4
Siis kyllä on aivan uskomattoman paikkaansapitävä tiivistys - minustakin! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882