Onko teillä kuorsaajilla kurkkukipua? Mulla on ollu jo todella kauan selittämätöntä kurkkukipua, ny viime aikoona vasta olen huomioinut että kipu on pahimmillaan herättyäni. Olenkin alannu epäilemään syyksi kuorsausta. Mutta sinkku kun olen, ei ole keltä kysyä kuorsaanko joka yö ja kovaa..
Kurkkukipua?
Kuorsaajako?
4
4966
Vastaukset
- Alva
Minä kokeilin Snorban kuorsauskiskoa. Nyt aamuiset kurkukivut on häypynyt.
- Maaru........
Kun kuorsaat, nielu kuivuu, ja aamulla voi olla kurkkku kipeä. Mutta kannattaa tutkia esim kilpirauhasarvot varalta yms.Kokeile xerodent-tabl apteekista ilman reseptiä .
- Kuorsaajako
Kilpirauhaskokeet on tehty, moneenkin kertaan. Samoin muita kokeita otettu. Missään ei ole ollut mitään "vikaa".
- narskuttaja..
Purentavika voi aiheuttaa kurkkukipua.. Yöllisen narskuttelun aiheuttamat kivut on yleensä pahimmillaan aamusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1752968
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642566- 2032220
- 731849
- 1021773
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91651- 1021452
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171151- 811120
- 951079