Onko teillä kuorsaajilla kurkkukipua? Mulla on ollu jo todella kauan selittämätöntä kurkkukipua, ny viime aikoona vasta olen huomioinut että kipu on pahimmillaan herättyäni. Olenkin alannu epäilemään syyksi kuorsausta. Mutta sinkku kun olen, ei ole keltä kysyä kuorsaanko joka yö ja kovaa..
Kurkkukipua?
Kuorsaajako?
4
4980
Vastaukset
- Alva
Minä kokeilin Snorban kuorsauskiskoa. Nyt aamuiset kurkukivut on häypynyt.
- Maaru........
Kun kuorsaat, nielu kuivuu, ja aamulla voi olla kurkkku kipeä. Mutta kannattaa tutkia esim kilpirauhasarvot varalta yms.Kokeile xerodent-tabl apteekista ilman reseptiä .
- Kuorsaajako
Kilpirauhaskokeet on tehty, moneenkin kertaan. Samoin muita kokeita otettu. Missään ei ole ollut mitään "vikaa".
- narskuttaja..
Purentavika voi aiheuttaa kurkkukipua.. Yöllisen narskuttelun aiheuttamat kivut on yleensä pahimmillaan aamusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422712Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423402444- 352124
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta471856- 241675
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251579- 441450
- 1001419
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391375- 361166