Olen seksi- ja muuhunkin elämääni kyllästynyt ylipainoinen lehmä.
Että tuntuu hyvälle? Millaisia arvonimia teille on annettu täällä ;)
Joka toista haukkuu, on sitä itse... eikös se näin mene :))
Sain uuden nimityksen
51
2519
Vastaukset
- EksynytMustalammas
mutta alkoholisti olen kuulemma:))
- niisku-myy46
Sittenhän meitä on jo yks ylipainoinen lehmä ja yks alkoholisti ;) No more lonely days :)
- EksynytMustalammas
niisku-myy46 kirjoitti:
Sittenhän meitä on jo yks ylipainoinen lehmä ja yks alkoholisti ;) No more lonely days :)
hei lehmä,täällä alkoholisti keskustelee sun kans;))...äh...me ei tuollaisesta välitetä...eihän:))...nostetaan vaan sievät nenämme pystyyn:))
- niisku-myy46
EksynytMustalammas kirjoitti:
hei lehmä,täällä alkoholisti keskustelee sun kans;))...äh...me ei tuollaisesta välitetä...eihän:))...nostetaan vaan sievät nenämme pystyyn:))
No. jollain on taas pikkuisen huono päivä :)
Murkku-ikäiset pitää huolen, ettei tässä nyt ihan vedä itseään vessanpytystä alas, vaikka saakin uusia nimityksiä ;)
Ai niin, eihän ylipainoinen lehmä kyllä sopiskaan vessanpytystä alas :) - EksynytMustalammas
niisku-myy46 kirjoitti:
No. jollain on taas pikkuisen huono päivä :)
Murkku-ikäiset pitää huolen, ettei tässä nyt ihan vedä itseään vessanpytystä alas, vaikka saakin uusia nimityksiä ;)
Ai niin, eihän ylipainoinen lehmä kyllä sopiskaan vessanpytystä alas :)pytystä...menee todellakin tukkoon...äläåkä muutenkaan koska eihän sun arkkua kukaan jaksa kantaa.
Minut taas olisi hyvä polttohaudata,syttyisin helposti kun on niin paljon alkoholia kropassa:))
Hyi kamala millaista puhetta multa tulee:(( - niisku-myy46
pytystä...menee todellakin tukkoon...äläåkä muutenkaan koska eihän sun arkkua kukaan jaksa kantaa.
Minut taas olisi hyvä polttohaudata,syttyisin helposti kun on niin paljon alkoholia kropassa:))
Hyi kamala millaista puhetta multa tulee:((Ihan huolestun, kuinka minut aikanaan hautaan saavat :) Sinut tosiaankin on helppo sytyttää ;)
Kaipa ne jotain keksii. Joku trukki- systeemi tai vastaava. Rekka-autolla sitten loppumatka kirkosta...
Hyi kamala meitä=: / - niisku-myy46
niisku-myy46 kirjoitti:
Ihan huolestun, kuinka minut aikanaan hautaan saavat :) Sinut tosiaankin on helppo sytyttää ;)
Kaipa ne jotain keksii. Joku trukki- systeemi tai vastaava. Rekka-autolla sitten loppumatka kirkosta...
Hyi kamala meitä=: /saa varmaan puusta - pakkohan se on teetättää. XLLLLL- malli :)
- EksynytMustalammas
niisku-myy46 kirjoitti:
saa varmaan puusta - pakkohan se on teetättää. XLLLLL- malli :)
siihen tarttee jo paljon puuta...sun pitää alkaa säästämään jo rahat puihin:))...ei mutta ei viittitä puhua enää tuollaista,ihan alkaa pelottamaan:((
Täytyy mennä nukkumaan että herää sitten virkeenä töihin:))
Öitä sulle Niisku ja tsemppii myös:))
- lemnaminor..
Telaketjufeministiksi minua on kutsuttu. Taisin kyllä miehiä jyrätä siinä kirjoituksessa :).. Kaikista mielenkiintoisinta, että minua on pidetty yksinäisenä. Todellisessa elämässä pidetään normaalia suomalaista vilkkaampana ja avoimempana yksilönä.
- niisku-myy46
Ihan uusi sivistyssana :) Kyllä ihmisen mieli kehittelee aina ja alati uutta.
Tämä ylipainoinen lehmä on aika pliisu. Ihan selvästi ei arvonimen antajalla ole kovin paljoa mielikuvitusta ;) - lemnaminor..
niisku-myy46 kirjoitti:
Ihan uusi sivistyssana :) Kyllä ihmisen mieli kehittelee aina ja alati uutta.
Tämä ylipainoinen lehmä on aika pliisu. Ihan selvästi ei arvonimen antajalla ole kovin paljoa mielikuvitusta ;)Tuli vain mieleeni palstan ilkimyksistä, jos lusikalla on annettu, niin ei voi kapustalla (kauhalla) vaatia. Etkö ole jo huomannut tasoa?
Toisaalta mitäpä tässä valittamaan? Osa puskiksista vaikuttaa aika söpöiltä miespuolisilta yksilöiltä ;). Saanhan leikkiä heillä? Siis silloin kuin olen paikalla.. - lemnaminor
lemnaminor.. kirjoitti:
Tuli vain mieleeni palstan ilkimyksistä, jos lusikalla on annettu, niin ei voi kapustalla (kauhalla) vaatia. Etkö ole jo huomannut tasoa?
Toisaalta mitäpä tässä valittamaan? Osa puskiksista vaikuttaa aika söpöiltä miespuolisilta yksilöiltä ;). Saanhan leikkiä heillä? Siis silloin kuin olen paikalla..nimmareiden boldaamatonkin omiminen on vaarallista.
"Älykääpiö" - lemnaminor..
lemnaminor kirjoitti:
nimmareiden boldaamatonkin omiminen on vaarallista.
"Älykääpiö"Olen sinut itseni kanssa. Toivottavasti sinäkin?
- elämä muuttuu
lemnaminor.. kirjoitti:
Olen sinut itseni kanssa. Toivottavasti sinäkin?
♪♫☼♪♫☼♪♫♫☼.
- HiljaR
Se joka toista haukkuu, sen napa paukkuu... :(
"Voihan elävä tikka", kommentoin vain.
Enpä voi muuta todeta, ei ole vielä omakohtaista arvonimeä annettu, arvailtu maan ja kuun väliltä kylläkin.- niisku-myy46
Sinun aikasi koittaa vielä ;)
Ollappa kärpäinen. Voisi pörrätä puskan yläpuolella ja kuunnella, millaisia arvonimiä siellä mahdetaankaan kehitellä.
Kuten sanoin lemnaminorille; Aikas pliisu tämä "ylipainoinen lehmä". Vähän jo kulunutkin ilmaisu ;)) - EksynytMustalammas
niisku-myy46 kirjoitti:
Ollappa kärpäinen. Voisi pörrätä puskan yläpuolella ja kuunnella, millaisia arvonimiä siellä mahdetaankaan kehitellä.
Kuten sanoin lemnaminorille; Aikas pliisu tämä "ylipainoinen lehmä". Vähän jo kulunutkin ilmaisu ;))väliin mutta näin maanviljelijä perheessä kasvaneena täytyy todeta että en koskaan kuullut mainittavan että lehmät olisivat olleet ylipainoisia...voiko ne olla?
- HiljaR
niisku-myy46 kirjoitti:
Kuten sanoin lemnaminorille; Aikas pliisu tämä "ylipainoinen lehmä". Vähän jo kulunutkin ilmaisu ;))olen nuorison käyttävän tuota nimitystä.
Vaan olen odottavaisella kannalla täällä arvonimestäni tulevaisuudessa :) - HiljaR
väliin mutta näin maanviljelijä perheessä kasvaneena täytyy todeta että en koskaan kuullut mainittavan että lehmät olisivat olleet ylipainoisia...voiko ne olla?
ei ole sanottu kyllä lehmää ylipainoiseksi, mutta hienostuneesti "maidontuottajien työväline", eikös se voi tulla "ylipainoiseksi" elikkä lehmilläkin on liivit päällä?
- niisku-myy46
HiljaR kirjoitti:
olen nuorison käyttävän tuota nimitystä.
Vaan olen odottavaisella kannalla täällä arvonimestäni tulevaisuudessa :)Ei meidän nuoriso sentään ihan noilla nimityksillä mammaansa pommita. Lähinnä "Tyhmä, taukki" jne.
Edelleenkin olen sitä mieltä, että ei kovin omaperäistä; ylipainoinen lehmä... Niin, voisko tosiaan lehmä olla ylipainoinen, nykyään ja näillä eväillä.Hmm.... ja toisaalta seksielämä... aikas lailla vaatimatonta tietysti. En halua kehua, mutta useimmin minulta kokeillaan... maitorauhasia ;) - niisku-myy46
niisku-myy46 kirjoitti:
Ei meidän nuoriso sentään ihan noilla nimityksillä mammaansa pommita. Lähinnä "Tyhmä, taukki" jne.
Edelleenkin olen sitä mieltä, että ei kovin omaperäistä; ylipainoinen lehmä... Niin, voisko tosiaan lehmä olla ylipainoinen, nykyään ja näillä eväillä.Hmm.... ja toisaalta seksielämä... aikas lailla vaatimatonta tietysti. En halua kehua, mutta useimmin minulta kokeillaan... maitorauhasia ;)muuten vain ;))
- HiljaR
niisku-myy46 kirjoitti:
Ei meidän nuoriso sentään ihan noilla nimityksillä mammaansa pommita. Lähinnä "Tyhmä, taukki" jne.
Edelleenkin olen sitä mieltä, että ei kovin omaperäistä; ylipainoinen lehmä... Niin, voisko tosiaan lehmä olla ylipainoinen, nykyään ja näillä eväillä.Hmm.... ja toisaalta seksielämä... aikas lailla vaatimatonta tietysti. En halua kehua, mutta useimmin minulta kokeillaan... maitorauhasia ;)Sorry tarkoitin, että nuorison kaveripiirissä haukkuma on se ylipainavainen lehemä...
Meillä myös "tyhmitellään".
Sehän se ylisin paikka (maitorauhaset) on joka joutuu koville koetuksille... ;) Vai joutuuko?
- a-e
Alkuun olin reilusti naamakuvallani, sittemmin naamalla kanssa mutta Plussapisteeseen tungettuna ;D
Missään vaiheessa en saanut haukkuja, sillä lienen kai niin tavis kirjoituksissanikin, ettei tämmöiseen teflon-muijaan saanu kosketuspintaa.... - alexsandra
...me kaikki muistaisimme kaksi mielestäni
erittäin hyvää, elämään ja tänne keskusteluihin sopivaa sananlaskua :
"Miekan tekemä haava paranee aina,
mutta sanan säilällä sivallettu ei koskaan"
ja
"Ketju on juuri niin luja, kuin sen heikoin lenkki"
Tsemppiä kaikille palstalaisille :)Yks tuli mieleen vielä,eli jokaista alentavaa huomautusta vastaan tarvitaan tuhat kehua että tilanne paulautuu entiselleen;)
Satuin nääs eilen kattoo Dr.Philiä,jotain sieltäkin oppii,pisti ainakin itseni ajattelemaan;)- alexsandra
jou.m kirjoitti:
Yks tuli mieleen vielä,eli jokaista alentavaa huomautusta vastaan tarvitaan tuhat kehua että tilanne paulautuu entiselleen;)
Satuin nääs eilen kattoo Dr.Philiä,jotain sieltäkin oppii,pisti ainakin itseni ajattelemaan;)...hyvää Sinullekkin :)
Sinä olit muistaakseni se työasujen duunaaja,
tässä alkuvuodesta? -eikös :)
*muistelee hymmyillen*
Dr.Phill on kyllä aikas naseva ukkeli, aika
usein tulee se ohjelma katsottua. Vaikka
onhan se ohjelma näitä perus Usa: laisia "dokkareita", kuitenkin rivien välistä
sieltä jotain asiaa itselleenkin.
Hyvää pakkaspäivän jatkoa Sinulle,
nyt ystävän kanssa pitkälle lenkille,
aurinko paistaa ja silleen :)
- (.)Y(.)
Onkin sitten jäänyt näkemättä,
sievä profiilikuvasi.. :)) - tomppa2006
...minä olen perheeni hyljännyt mies, joka kokee omistaan eriävät mielipiteet vastenmielisinä ja hankalina.
Että tuntuu hyvälle? Minun kanssani pitää niisku-myy olla samaa mieltä, muuten minä kuulemma loukkaannun!- niisku-myy46
Me ollaan hitsin hankalia ihmisiä, huoks ja voih.
Tuntuu hyvälle? Ehkä tähän sisältyy pieni piikki. Juu sii...
Ei näille nimityksille voi kuin hymähtää. Kun mitta täyttyy, niin annan takaisin ja se ei sitten ole ihan mietoa ;) - tomppa2006
niisku-myy46 kirjoitti:
Me ollaan hitsin hankalia ihmisiä, huoks ja voih.
Tuntuu hyvälle? Ehkä tähän sisältyy pieni piikki. Juu sii...
Ei näille nimityksille voi kuin hymähtää. Kun mitta täyttyy, niin annan takaisin ja se ei sitten ole ihan mietoa ;)...ja ymmärrän, että mitä enemmän kirjoittaa, sitä voimakkaamman kritiikin kohteeksi joutuu...?
*hymyillään vaan*
Älä koskaan ikinä niisku-myy muutu, pysy aina tuollaisen kuin oot! - niisku-myy ejk
tomppa2006 kirjoitti:
...ja ymmärrän, että mitä enemmän kirjoittaa, sitä voimakkaamman kritiikin kohteeksi joutuu...?
*hymyillään vaan*
Älä koskaan ikinä niisku-myy muutu, pysy aina tuollaisen kuin oot!Ihanasti sanottu... "Älä koskaan ikinä muutu..." Glumps. Siis; Kiitos ja halaus. *etsii nenäliinan ja niistää kuuluvasti*
mukaan..maailman paras faija...sanoo sälli..siitä olenkin todella ylpeä..:)
huomenta myy....- niisku-myy46
Ihanasti sanottu. Vinkkaas tenaville, että hankkivat sulle paidan, jossa tuo teksti on präntättynä etumukseen. Eikun rinta rottingilla kylille ;)
Pitäsköhän minun painattaa itselleni paita kirjoituksella; YLIPAINOINEN LEHMÄ! Siinäpä saisi sitten jokainen miettiä mielessään, onko paita ihan oikealla henkilöllä ja kuuluko moinen ilmaisu edes yleissivistykseen ;)
Voi meitä ja meidän touhuja. niisku-myy46 kirjoitti:
Ihanasti sanottu. Vinkkaas tenaville, että hankkivat sulle paidan, jossa tuo teksti on präntättynä etumukseen. Eikun rinta rottingilla kylille ;)
Pitäsköhän minun painattaa itselleni paita kirjoituksella; YLIPAINOINEN LEHMÄ! Siinäpä saisi sitten jokainen miettiä mielessään, onko paita ihan oikealla henkilöllä ja kuuluko moinen ilmaisu edes yleissivistykseen ;)
Voi meitä ja meidän touhuja.vaikka mitä..paras mikä mun silmään on sattunut on.." pieru on perseestä "...:))
on mulla teepaita jossa lukee " pojat perkele !!"..:)- (.)Y(.)
hai kirjoitti:
vaikka mitä..paras mikä mun silmään on sattunut on.." pieru on perseestä "...:))
on mulla teepaita jossa lukee " pojat perkele !!"..:)Mun teepparissa lukoo, kahtapuolen
"Kävelevä katastrooffi".. :DDD
Taidankin laittaa, sen tänään päälleni?.. ;)) - niisku-myy ejk
hai kirjoitti:
vaikka mitä..paras mikä mun silmään on sattunut on.." pieru on perseestä "...:))
on mulla teepaita jossa lukee " pojat perkele !!"..:)Jos löytäisin, niin hankkisin poikalapsilleni paidat: "ÄITI SUOSITTELEE"...
- Niisku-myy ejk
(.)Y(.) kirjoitti:
Mun teepparissa lukoo, kahtapuolen
"Kävelevä katastrooffi".. :DDD
Taidankin laittaa, sen tänään päälleni?.. ;))Minun äitimuorini on pieni ihminen. Hänelle hankittiin paita; OLEN PIENI, mutta VAARALLINEN.
Annahan isolla käpälällä takaisin mokomille ilkeämielisille!
Kyllä Sinulla on varmasti täällä ihan oma tukeva "kirjoituspöytäsi"!
Minua ei vielä ole nimitelty, mutta "antaas kattoo"..;D- niisku-myy46
telaketjufeministille, alkoholistille, muuten vain hankalalle ihmiselle ym. ym. OIKEIN PIRTEÄÄ PAKKASPÄIVÄÄ!
- EksynytMustalammas
sinulle lehmä;))...mitenkäs utareet voi tänään?..älä vaan palelluta niitä koska silloin tulee utaretulehdus. Sinun pitää voidella ne tummelilla ennenkuin menet ulos:))
Mä en palellu kun mulla on niin paljon pakkasnestettä kehossa;))
Ja huomenet toivotti Alkoholisti:))
- Tarkkana pitää olla
Kurkkaa alas päin ja kato tarkemmin,kenelle"Ylipainoinen lehmä oli tarkoitettu?
Voi olla että itte katoin väärin,mutta käsitin sen tekstin olleen sinun puolustamiseen tarkoitettu????? täällä tullut juu... ja eräät palstan tunnetut... Täräyttäneet jopa valurautasellakin... ;DDD
Mutta turhaan täräyttivät... ;(
Kun oikea kohde... selvisi vasta muutamia päiviä sitten...
Ja mitä tulee sitten johonkin A:lla
alkavaan pyyntöön... on sitä heiltä aivan
turhaa... edes kuvitella... ;(- Kts. uudestaan
Se haukkumaviesti on osoitettu sille, joka vastas ekaks sulle...
- fin-landia
annetaan jo ensinmäiset nimet ja kotona loput :)
Sitten kun opitaan kävelemään ja mennään sinne leikki-parkille, sieltä saa lisää nimiä ja sit sinne kouluun ja taas uusia nimiä :)
Sit alkaa se elämän-koulu ja taas uusia nimiä tulee :)
Mut, niin kauan kuin muistaa oman nimensä, sen oikean, ei ole muilla nimityksillä väliä :)
Täällä on nimitetty miten milloinkin ja riippuu hiukan millä palstoilla kirjoittelen..sekin vaikuttaa nimityksiin, mut eise haittaa :) - niisku-myy46
Ominko minä nyt itselleni toiselle tarkoitetun arvonimen =:/ Nyt kyllä nolottaa...
Sori, sori, sori.....- tomppa2006
...olet kyllä saanut osaksesi niin paljon asiatonta ja tarpeetonta arvostelua, että pieni puhdistautuminen kaikesta roskasta tekee hyvää.
Tämä oli ihan piristävä aloitus, vaikka ilmeisesti et nyt voi pysyvästi tuota arvonimeä ruveta käyttämään...
*hymyilee* - niisku-myy46
tomppa2006 kirjoitti:
...olet kyllä saanut osaksesi niin paljon asiatonta ja tarpeetonta arvostelua, että pieni puhdistautuminen kaikesta roskasta tekee hyvää.
Tämä oli ihan piristävä aloitus, vaikka ilmeisesti et nyt voi pysyvästi tuota arvonimeä ruveta käyttämään...
*hymyilee*Vaikka arvonimi meni - niin; Minä kestän tämän..
arvokkaasti.... - tomppa2006
niisku-myy46 kirjoitti:
Vaikka arvonimi meni - niin; Minä kestän tämän..
arvokkaasti.......ja sitten vastaamaan tuffen kymmeneen kysymykseen. Odotan mielenkiinnolla vastauksiasi...
- EksynytMustalammas
täällä toinen höperö...minäkin luulin että se oli sulle tarkoitettu kun luin sen:))...nyt mä olen vähän surullinen kun sä et ollutkaan lehmä:((...ai niin...mutta tuolla alempana joku kehoittaa sua ostamaan hieromasauvan:))...mä voisin suositella sulle samaa kuin itsellä on;))
- kikakakkonen
...taas on joku heitellyt sananvapauden arvottomia kukkasia.
- niisku-myy46
Sananvapauden arvottomia kukkasia - glumps. Johan on nasevasti ilmaistu... :))
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli265133Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123745Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403177IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462709Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861298Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2751249- 591165
- 791129
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3941106Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2071024