Sousse Residence vai Boujaafar

Marko--

Millainen on huoneistohotelli Sousse Residence? Onko liikenteen meteli kauhea sisällä? Haluaisimme huoneiston keskustasta. Vai olisiko Aurinkomatkojen Boujaafar parempi? Kertokaa kokemuksia kummastakin.

13

3802

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minareetti

      Vastaan siis Boujaafar. Vaikka en ole siellä ikinä asunut. :)

      Sousse Residencessä olen asunut yhteensä varmaan vuoden, kun kaikki kerrat lasketaan.

      Residence on hyvin vaatimaton kahden tähden paikka. Suurin plussa hotellille on sen erinomainen sijainti pääkadulla kaikkien yhteyksien vieressä sekä meren lähellä. Työntekijät ovat mielyttäviä ja luotettavia. Mutta minun plussat jää siihen. Silti esim minun kohdalla plussat ovat painaneet niin paljon enemmän, että olen joutunut katsomaan miinukset läpi sormien. Kuitenkin, onneksi, minun ei enää ikinä tarvitse siellä asua. :)Yhden kerran parin viikon loman varmaan kestää eikä edes kaikkia huonoja puolia näe. Itse olen tainnut asua siellä liikaa ja siksi en ehkä ole paras ihminen arvioimaan.

      Mutta miinusta on siisteystaso (vaikka huoneet siivotaan päivittäin), torakat, yleinen rähjäisyys, erittäin huono ja niukka keittiövarustus huoneistohotelliksi.
      Huoneissa aina joku prakaa. Kesällä hajoo ilmastointi, talvella lämmitys. Telkkari, suihku, vessanpönttö, jääkaappi, HISSI..you name it..ne kaikki hajoo. Hotellista valitetaan paljon respan työntekijöille, jotka valitettavasti eivät voi muuta kun ottaa vastaan valituksia. Vika on ylemmällä taholla ja heidän haluttomuudessa parantaa hotellia.

      Ikkunat rempattiin pari vuotta sitten ja liikenteen meteli ei enää ole niin kovaa. Mutta toki kuuluu vaikka partsin ovi olisi kiinni.

      • kopotikopotikops

        onko niitä paljonkin? oikein riesaksi asti? vinkkejä jos saisi miten olla niiltä rauhassa, ollaan nimittäin heinäkuussa menossa sousse residenceen kahdeksi viikoksi.


      • kopotikopotikops
        kopotikopotikops kirjoitti:

        onko niitä paljonkin? oikein riesaksi asti? vinkkejä jos saisi miten olla niiltä rauhassa, ollaan nimittäin heinäkuussa menossa sousse residenceen kahdeksi viikoksi.

        millainen on ko. hotellin ravintola? entä onko lähellä rahanvaihtopistettä? entä pankkiautomaattia? kauasko joutuu kävelemään että pääsee rannalle hyvään paikkaan?


      • kirjautumaton minareetti
        kopotikopotikops kirjoitti:

        millainen on ko. hotellin ravintola? entä onko lähellä rahanvaihtopistettä? entä pankkiautomaattia? kauasko joutuu kävelemään että pääsee rannalle hyvään paikkaan?

        Torakoita on lähes kaikissa Soussen hotelleissa. Ei niistä pääse eroon missään. Residencessä tulevat kyllä myrkyttämään niitä, jos niistä valittaa mutta ei ne koskaan kokonaan häviä.
        Minä olen nähnyt vain muutamia per huone ja liikkuvat pimeällä. Parvekkeen ovista tulevat myöskin sisäään.

        Hotellin vastapäätä on STB pankki missä rahanvaihtopiste avoinna joka päivä. pankin ulkopuolella on automaatti.

        Hotellin alakerran ravintola on juuri tällä hetkellä remontissa ja omistaja on avannut muutaman kymmenen metrin päähän hotellista pienen kahvilan. Hotellin toisesta ravintolasta en tiedä mitään kun en ole koskaan siellä käynyt.

        Mulla ei ole rannalla mitään lempipaikkaa. Ollaan oltu milloin missäkin.

        t.minareetti, joka ei jakanut kirjautua sisään :)


      • ei meillä
        kopotikopotikops kirjoitti:

        millainen on ko. hotellin ravintola? entä onko lähellä rahanvaihtopistettä? entä pankkiautomaattia? kauasko joutuu kävelemään että pääsee rannalle hyvään paikkaan?

        näkynyt mitään torakoita kun oltiin -05 2 viikkoa k.o hotellissa. Ravintolassa käytiin lähinnä aamupalalla joka ainakin silloin oli loistava.
        Automaatti on vastapäätä hotellia ja rannalle ei ole montaa sataa metriä matkaa. Siinä vastapäätä on isompi hotelli jonka kanssa sousse residensellä on yhteinen ranta.
        Btw, meillä kaikki toimi moitteettomasti koko 2 viikkoa ja toiseksi, eihän sitä lomaa mennä huoneessa nöhväämään. :)


      • minareetti harmaana
        ei meillä kirjoitti:

        näkynyt mitään torakoita kun oltiin -05 2 viikkoa k.o hotellissa. Ravintolassa käytiin lähinnä aamupalalla joka ainakin silloin oli loistava.
        Automaatti on vastapäätä hotellia ja rannalle ei ole montaa sataa metriä matkaa. Siinä vastapäätä on isompi hotelli jonka kanssa sousse residensellä on yhteinen ranta.
        Btw, meillä kaikki toimi moitteettomasti koko 2 viikkoa ja toiseksi, eihän sitä lomaa mennä huoneessa nöhväämään. :)

        Kuten olen kertonut niin olen asunut Sousse Residencessä yhteensä noin vuoden päivät. Kuukausiakin kerrallaan. Ja _kyllä_ hotellissa on torakoita. Ei ne siellä päiväsaikaan vilistä vaan liikkuvat pimeällä ja ovat tosi vikkeliä.

        Mutta siis torakoita löytyy viiden tähden hotelleistakin eli sen perusteella ei ainakaan kannata hotellia valita.

        Ja kuten jo sanoin ekassa viestissäni niin kyllä Residencessä parin viikon loman kehtaa olla. Mutta kuulemani perusteella valitsisin Boujaafarin.


    • ite ollut

      Lämpöisesti suosittelen Boujafaaria siistimpänä ja huoneet on mukavia!

    • ollut ja..

      molemmista pidin. Boujaafarissa mulla sattui huone meren puolelle ja näkymät oli ihanat . Palvelu oli ystävällistä ja ruoka ok. Meteliä kuuluu tottakai kun se rantakatu menee siinä ikkunan alla ja iltaisin paikallisia paljon mutta itseäni se ei häirinnyt vaan päinvastoin.
      Samoin Sousse Residence oli mukava paikka hintaansa nähden. Eihän taso voi ollakaan niinkuin hienoimmissa mutta mielestäni toimivia paikkoja ja kummassakin hyvä palvelu.

    • Vika

      Launtaina 23.2. läksin Boujaafarista. Olin viidennen kerroksen huoneessa, ikkunat merelle ja kadulle päin. Aamulla ja tietysti päivällä liikenteen ääniä. Tykkäsin hotellista, ainoa miinus oli kahtena myrsky-yönä haitannun veto ikkunasta. Torakoita en tavannut, muutama muurahainen oli kyllä.

    • Matkustusmiesysikolo

      Boujaafar on ihan mukava hotelli, käytiin tuolla perheen kanssa -05 hiihtolomalla. En ainakaan itse bongannut yhtään torakkaa koko aikana Soussessa. Huoneen ikkuna oli kadulle päin, ja hotelliin kuului tietenkin hieman liikenteen melua. Sijainti oli todella oivallinen, kaikki oli kävelymatkan päässä. Hotellin henkilökunta oli aivan mahtavaa, tiedä sitten onko henkilöstö vaihtunut kuuden vuoden aikana... Toivottavasti ei. Meillä oli puolihoito, ja mikä minut eniten yllätti, oli se, että miten kahden tähden hotellissa voi olla näin hyvä ruoka?!

      Miinusta tulee vastapäätä sijainneesta diskosta tulevasta musiikista, kannattaa varata korvatulppia mukaan jos on herkkä melulle. Muuten ihan positiivinen kokemus, mutta kahden tähden hotelli on aina kahden tähden hotelli: Ei mitään superluksusta.

      • LadyLotus

        Boujaar ihan kodikas hotelli, mutta ruuasta olen kyllä täysin erimieltä.
        Et tainnut katsahtaa missä sitä tehtiin, eli takapihalla ilman katosta.
        Ei Suomessa taitaisi mennä läpi. Siellä juurikaan kannata ottaa kuin
        aamiainen. Lähellä ian hyviä ja kohtuu- sekä halpoja ruokapaikkoja.
        Muihinkin hotelleisiiinkin voi mennä syömään tai drinkille, ei siellä kukaan
        kysy asutko siellä tai muualla.
        Henkilökunta mukavaa, mutta ei lähetä kortteja, jos sinne ne jätät.
        (ilmeisesti haluavat postimerkit) Kokeilimme n. 20 kortilla, ei tullut yksikään perille..:))
        Näkymä hotellin 5. kerroksesta aivan loistava kävelykadulle ja merelle.
        Jopa huone ole kauniinpi kuin Egyptin 4 tähden "
        All-Inclusive-hotellissa.
        Loistavalla paikalla, jos et 5-tähden hotellia kaipaa.
        Myö ranta on kadun toisella poulla, eli kadun yli vaan.


    • matkusteleva

      Kyllä ihan kiva hotelli hintatasoon nähden. Itse olin siellä ilman mitään aterioita ja kaikki meni loistavasti. Sijainti on loistava ja tuota näköalaa merelle ei voi liikaa kehua

      • Ehdottomasti Boujaafar! Kumpikin on kahden tähden paikkoja, mutta Boujaafarin merinäköala ja henkilökunta voittaa Residancen mennen tullen.
        Olen itse asunut kummassakin ja Boujaafar on minun ehdoton suosikkini halvoista hotelleista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2052
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      55
      1924
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1388
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe