Mulla loppu tammikuun lopussa 3 kuukauden Tetralysal-kuuri (2 x 300ml /pvä).
Kuurin jouduin alunalkaen hakemaan pahojen leukaperissä sijaitsevien paiseiden takia.
Kuuri auttoi hyvin ja paiseet hävisivät.
Nyt kuitenkin vajaa kuukausi kuurin loppumisen jälkeen muutamia paiseita ilmestyi taas leukaperiin. Harmistuin, ja vaikka tiesin että kyse voi myös olla hormooninäppylöistä kuukautisten takia, hain uuden samanlaisen kuurin Tetralysalia.
Nyt kyselenkin, jos joku tietäisi, tuleeko mulle taas ne samat pahenemisvaiheet sun muut? Kun kuurien välissä on melkein kuukausi aikaa jolloin en nappeja napsinut?
Muutenkin ihmiset jotka syövät / ovat syöneet monia antibioottikuureja tänne jakamaan kokemuksia!
Kuurin jouduin alunalkaen hakemaan pahojen leukaperissä sijaitsevien paiseiden takia.
Kuuri auttoi hyvin ja paiseet hävisivät.
Nyt kuitenkin vajaa kuukausi kuurin loppumisen jälkeen muutamia paiseita ilmestyi taas leukaperiin. Harmistuin, ja vaikka tiesin että kyse voi myös olla hormooninäppylöistä kuukautisten takia, hain uuden samanlaisen kuurin Tetralysalia.
Nyt kyselenkin, jos joku tietäisi, tuleeko mulle taas ne samat pahenemisvaiheet sun muut? Kun kuurien välissä on melkein kuukausi aikaa jolloin en nappeja napsinut?
Muutenkin ihmiset jotka syövät / ovat syöneet monia antibioottikuureja tänne jakamaan kokemuksia!
Vastaukset
Vanhimmat
Ei vielä vastauksia
Aloittaja odottaa vastauksia. Kerro oma näkemyksesi ensimmäisenä.