Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

kukas tämä

kiltin näköinen nuormies

64

2798

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cymbidi

      nuoripoika jimmy siinä on,koulupuvussaanko kenties?

    • AROSUSI-09

      Täytyy tunnustaa,etten ole koskaan ennen nähnyt Jimboa kravatissa:O

    • UnhappyGirl

      Kuinka söpö.

    • kiltiltä näytä... :D Silmät kertoo muuta... Ihana kuva Jimistä tosin... :)

      • AROSUSI-09

        Vai kuvittelenko vaan? Aika suttunen...No kuitenkin kyllä toi mun Jim-kuvaa vähän keikautti.Ettei se syntynytkään liskokuninkaaks,vaan asui vanhempiensa kanssa,maby rakenteli lennokkeja ja tollasta kilttiä.Öhhöh.Minkäköhän ikänen se tossa on? Ei o vielä elokuvantekoa opiskelemassa?


      • AROSUSI-09 kirjoitti:

        Vai kuvittelenko vaan? Aika suttunen...No kuitenkin kyllä toi mun Jim-kuvaa vähän keikautti.Ettei se syntynytkään liskokuninkaaks,vaan asui vanhempiensa kanssa,maby rakenteli lennokkeja ja tollasta kilttiä.Öhhöh.Minkäköhän ikänen se tossa on? Ei o vielä elokuvantekoa opiskelemassa?

        nimittäin kieroon! :) Kauniit silmät... Ei voi mitään. :D Veikkaisin, olisi jotain viidentoista tossa. Jossain Morrison-kirjassa olen tuon kuvan ennenkin nähnyt... Jotenkin kärsivältä näyttää muuten poikaparka. Tais skraka ehkä vähän ahdistaa jo... :D


      • AROSUSI-09
        Flutteri kirjoitti:

        nimittäin kieroon! :) Kauniit silmät... Ei voi mitään. :D Veikkaisin, olisi jotain viidentoista tossa. Jossain Morrison-kirjassa olen tuon kuvan ennenkin nähnyt... Jotenkin kärsivältä näyttää muuten poikaparka. Tais skraka ehkä vähän ahdistaa jo... :D

        on se viimeinen Like-kustantamon suomentama Jim-kirja,tietääkseni.Tästä on jokunen vuosi,kun oli joku elämäkertakirja,jonka olen täysin totaalisesti unohtanut eli ei kai se kovin hyväkään ollut:/ Muistaakseni siinä oli hopeiset kannet... /Joo skraka ahdistaa ja liskokuningas tahtoo tulla pinnan alta ulos:)


      • cymbidi
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        on se viimeinen Like-kustantamon suomentama Jim-kirja,tietääkseni.Tästä on jokunen vuosi,kun oli joku elämäkertakirja,jonka olen täysin totaalisesti unohtanut eli ei kai se kovin hyväkään ollut:/ Muistaakseni siinä oli hopeiset kannet... /Joo skraka ahdistaa ja liskokuningas tahtoo tulla pinnan alta ulos:)

        onkos kukaan lueskellut satä sammakon julkasemaa/suomentamaa runokirjaa? kommentteja. ite en oo kerenny vielä..


      • Pandora.
        cymbidi kirjoitti:

        onkos kukaan lueskellut satä sammakon julkasemaa/suomentamaa runokirjaa? kommentteja. ite en oo kerenny vielä..

        ...oma keskustelunsa tuolla. Hieno kirja se kuitenkin on.


      • AROSUSI-09
        cymbidi kirjoitti:

        onkos kukaan lueskellut satä sammakon julkasemaa/suomentamaa runokirjaa? kommentteja. ite en oo kerenny vielä..

        sen kirjan suhteen ja jotain kirja-arvostelua olis hyvä saada.Eli onko jotain raakamateriaalihuttua biiseihin,vai ihan erikseen kirjaksi koottu runolluskakku Jimin ehtymättömästä taikinasta.


      • Jee!
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Vai kuvittelenko vaan? Aika suttunen...No kuitenkin kyllä toi mun Jim-kuvaa vähän keikautti.Ettei se syntynytkään liskokuninkaaks,vaan asui vanhempiensa kanssa,maby rakenteli lennokkeja ja tollasta kilttiä.Öhhöh.Minkäköhän ikänen se tossa on? Ei o vielä elokuvantekoa opiskelemassa?

        noin 11-vuotias ja kyllä, toinen silmä karsasti hieman, vielä aikuisenakin.

        Kiltti se tuskin on koskaan ollut, outo vain, aina vain. Loi sitten ihmisen nahkansa kun aika oli kypsä.


      • Ensimmäisessä kuvassa ihan veljensä Andyn näköinen... Onkos toi edes Jim...? :D


      • AROSUSI-09

      • AROSUSI-09 kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=RdangH9f3Aw Jaa-a.Saas nähdä milloin loppuu youtuben videoilla leikkiminen:/

        Morrisonin haudanreunalta, morjens. Mitä sitä suotta lopettaa videoilla leikkiminen...? :) Yks psykedeelisimmistä pläjäysistä doorsseilta toi biisi... Like it!

        :)


      • AROSUSI-09
        Flutteri kirjoitti:

        Morrisonin haudanreunalta, morjens. Mitä sitä suotta lopettaa videoilla leikkiminen...? :) Yks psykedeelisimmistä pläjäysistä doorsseilta toi biisi... Like it!

        :)

        En minä halua videoleikkiä lopettaa,vaan se porukka,joka valvoo tekijänoikeuksia.Vähän aikaa sitten oli uutisissa,että youtubelta pitäisi poistaa jotain satamiljoonaa musiikkivideopätkää :(


      • AROSUSI-09 kirjoitti:

        En minä halua videoleikkiä lopettaa,vaan se porukka,joka valvoo tekijänoikeuksia.Vähän aikaa sitten oli uutisissa,että youtubelta pitäisi poistaa jotain satamiljoonaa musiikkivideopätkää :(

        Totta turiset. :)

        Tekijänoikeus on muuten melko kierohko sana... :D Tuli muuten mieleen... Kävikö joku poistamassa ton edellisen videon, minkä laitoit tänne vai itekö poistit?


      • AROSUSI-09
        Flutteri kirjoitti:

        Totta turiset. :)

        Tekijänoikeus on muuten melko kierohko sana... :D Tuli muuten mieleen... Kävikö joku poistamassa ton edellisen videon, minkä laitoit tänne vai itekö poistit?

        Ihan itse poistin,älä kysy mitään:P


      • AROSUSI-09 kirjoitti:

        Ihan itse poistin,älä kysy mitään:P

        Kysynpäs! :P Mitäs siinä oli? En kerenny näkemään sitä... :D


      • AROSUSI-09
        Flutteri kirjoitti:

        Kysynpäs! :P Mitäs siinä oli? En kerenny näkemään sitä... :D

        Enempää en kerro:P


      • AROSUSI-09 kirjoitti:

        Enempää en kerro:P

        :D :D


      • AROSUSI-09
        Flutteri kirjoitti:

        :D :D

        Tiedätkö onko Morrisonista eli sen bändistä paljonkin suomennettu kirjoja...ja mitä kaikkia olet lukenut?


      • AROSUSI-09 kirjoitti:

        Tiedätkö onko Morrisonista eli sen bändistä paljonkin suomennettu kirjoja...ja mitä kaikkia olet lukenut?

        kirja, jonka olen lukenut on Jim eli se No one here gets out alive alkujaan. Muihin en ole edes törmännyt. Taitaa kaikki olla englanniksi vain. Niistä olenkin sitten lukenut tietääkseni kaikki.

        Jos joku tietää suomennettuja Doors opuksia, niin kertokoon tänne. Olisi mukava lukea... :)


      • AROSUSI-09
        Flutteri kirjoitti:

        kirja, jonka olen lukenut on Jim eli se No one here gets out alive alkujaan. Muihin en ole edes törmännyt. Taitaa kaikki olla englanniksi vain. Niistä olenkin sitten lukenut tietääkseni kaikki.

        Jos joku tietää suomennettuja Doors opuksia, niin kertokoon tänne. Olisi mukava lukea... :)

        Tässä "Jim"-kirjassa.Sen tosiaan ostin,luin mutta kuinkas ollakaan niin kiikutin divariin ja nyt kiusaa tämä muistikuva niistä kansista:/ Mutta joo kyllä se taitaa noihin kahteen jäädä."Jim" oli kait Like-kustantamolta ja about vuosituhannen alusta?


      • AROSUSI-09 kirjoitti:

        Tässä "Jim"-kirjassa.Sen tosiaan ostin,luin mutta kuinkas ollakaan niin kiikutin divariin ja nyt kiusaa tämä muistikuva niistä kansista:/ Mutta joo kyllä se taitaa noihin kahteen jäädä."Jim" oli kait Like-kustantamolta ja about vuosituhannen alusta?

        Jos ei hopeoidut, niin ainakin valkoiset taisi olla... En tiedä, siitä muutama vuosi kun kirjastosta senkin lainasin ja luin. En ole pitkään aikaan lukenut mitään Doors kirjoja. Ja mä en tiedä mittään noista julkaisuvuosista pahemmin... Mutta tämä minkä luin, oli kyllä vanhempi painos, kuin vuosituhannen alusta... :) Se runokirja pitäisi jostain etsiä kyllä, haluaa lukea sen! Pitäis kaivaa Morrison naftaleenista muutenkin... :D


      • AROSUSI-09
        Flutteri kirjoitti:

        Jos ei hopeoidut, niin ainakin valkoiset taisi olla... En tiedä, siitä muutama vuosi kun kirjastosta senkin lainasin ja luin. En ole pitkään aikaan lukenut mitään Doors kirjoja. Ja mä en tiedä mittään noista julkaisuvuosista pahemmin... Mutta tämä minkä luin, oli kyllä vanhempi painos, kuin vuosituhannen alusta... :) Se runokirja pitäisi jostain etsiä kyllä, haluaa lukea sen! Pitäis kaivaa Morrison naftaleenista muutenkin... :D

        kaivamaan.*Pöyristynyt* Mutta jotain kirjaa voisi kyllä lukea...Tjaah.Pitäisiköhän vilkaista kirjaston luetteloita:/ Josko tilaisin runokirjan Sammakolta ja luettas yhdessä kynttilänvalossa?*Hymyilee viekkaasti...eikun viattomasti*


      • cymbidi
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        kaivamaan.*Pöyristynyt* Mutta jotain kirjaa voisi kyllä lukea...Tjaah.Pitäisiköhän vilkaista kirjaston luetteloita:/ Josko tilaisin runokirjan Sammakolta ja luettas yhdessä kynttilänvalossa?*Hymyilee viekkaasti...eikun viattomasti*

        löytyy ainaskin lost writings of jim morrison sekä onkos se ny densmoren kirjottama riders on the storm. Wikipediast löyty äsken tommonen kirja kun pamsun ja jimin traakinen romanssi, onko tuttu?


      • AROSUSI-09 kirjoitti:

        kaivamaan.*Pöyristynyt* Mutta jotain kirjaa voisi kyllä lukea...Tjaah.Pitäisiköhän vilkaista kirjaston luetteloita:/ Josko tilaisin runokirjan Sammakolta ja luettas yhdessä kynttilänvalossa?*Hymyilee viekkaasti...eikun viattomasti*

        Tosin ei sieltä Pere Lachaisen kummulta mitään pahemmin löytyiskään... Eli ihan turhaan säkin kävit vaellusretkellä siellä. :D No eee... Kirjaan ajattelinkin tarttua juu. Eipä noita levyjäkään ole tullut kuunneltua vähään aikaan, joten taustamusiikiksi sopisi lukutuokion lomaan. ;D


      • cymbidi kirjoitti:

        löytyy ainaskin lost writings of jim morrison sekä onkos se ny densmoren kirjottama riders on the storm. Wikipediast löyty äsken tommonen kirja kun pamsun ja jimin traakinen romanssi, onko tuttu?

        Tuon haluan lukea! :) Pitää etsiä toikin jostain...


      • Flutteri kirjoitti:

        Tuon haluan lukea! :) Pitää etsiä toikin jostain...

        Tota ei ainakaan Helsingin seudun kirjastoissa olleskaan... Pitää jostain hemmetin verkkokaupasta ostaa... Ja enkä osta! Tai ei toi 21 euroa kai paha hinta, koska kiinnostaapi aika paljon kyseinen opus. Nooo, joku saa ostaa sen mulle synttärilahjaks tahi jotain. :D


      • AROSUSI-09
        Flutteri kirjoitti:

        Tuon haluan lukea! :) Pitää etsiä toikin jostain...

        Joo sen nuorenparin yhteiselossa riitti rytinää ja räiskettä,ainakin sen leffan mukaan:D Yx tapaus oli tämmönen,että Jim keikku ikkunalaudalla(siis ikkunan ulkopuolelle ja korkeammalla kun ekakerroksessa) ja sano hyppäävänsä,ellei Pam tule hakemaan.No eukkohan meni.Kävi vain mielessä,että jos joku hullu akka yrittäs mua koukuttaa samaan,niin työntäisin sille roskapussin käteen,että vie mennessäs.Kaikenlaista.Nii ja sitten se kuuluisa kuvasarja (J.turkki päällä j.n.e)on sen yhden noita-akan ottama,joka oli J-n jalkavaimo.Elokuvaa suuremmasta elämästä jos tykkäät,niin kaipa sun on se kirja luettava.


      • AROSUSI-09
        Flutteri kirjoitti:

        Tosin ei sieltä Pere Lachaisen kummulta mitään pahemmin löytyiskään... Eli ihan turhaan säkin kävit vaellusretkellä siellä. :D No eee... Kirjaan ajattelinkin tarttua juu. Eipä noita levyjäkään ole tullut kuunneltua vähään aikaan, joten taustamusiikiksi sopisi lukutuokion lomaan. ;D

        Tulis tästäkin joskus joku selvyys,että onko siellä mullan alla jotain vaiko ei.No ookoo,heitän tällaisen teorian,että kyllä se sinne kuopattiin,mutta kolmantena päivänä uhvot tuli,herätti sen henkiin ja vei kotiplaneetalleen!Öyh./Ei The Doors ole mitään taustahissimusiikkia!Sitä ja sanoituksia on kuunneltava!Äyh!Katson jos youtubelta löytyisi Wintertime Love.Se on hieno...


      • AROSUSI-09
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Tulis tästäkin joskus joku selvyys,että onko siellä mullan alla jotain vaiko ei.No ookoo,heitän tällaisen teorian,että kyllä se sinne kuopattiin,mutta kolmantena päivänä uhvot tuli,herätti sen henkiin ja vei kotiplaneetalleen!Öyh./Ei The Doors ole mitään taustahissimusiikkia!Sitä ja sanoituksia on kuunneltava!Äyh!Katson jos youtubelta löytyisi Wintertime Love.Se on hieno...

        http://www.youtube.com/watch?v=ec0VT5xQa88


      • cymbidi
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Joo sen nuorenparin yhteiselossa riitti rytinää ja räiskettä,ainakin sen leffan mukaan:D Yx tapaus oli tämmönen,että Jim keikku ikkunalaudalla(siis ikkunan ulkopuolelle ja korkeammalla kun ekakerroksessa) ja sano hyppäävänsä,ellei Pam tule hakemaan.No eukkohan meni.Kävi vain mielessä,että jos joku hullu akka yrittäs mua koukuttaa samaan,niin työntäisin sille roskapussin käteen,että vie mennessäs.Kaikenlaista.Nii ja sitten se kuuluisa kuvasarja (J.turkki päällä j.n.e)on sen yhden noita-akan ottama,joka oli J-n jalkavaimo.Elokuvaa suuremmasta elämästä jos tykkäät,niin kaipa sun on se kirja luettava.

        tuikkaskohan jim ihan oikeesti kaapissa olleen pamsun tuleen? En ole mtn faktatietoa löytäny tähän juttuun...leffakohtauksesta siis puhun...


      • AROSUSI-09 kirjoitti:

        Joo sen nuorenparin yhteiselossa riitti rytinää ja räiskettä,ainakin sen leffan mukaan:D Yx tapaus oli tämmönen,että Jim keikku ikkunalaudalla(siis ikkunan ulkopuolelle ja korkeammalla kun ekakerroksessa) ja sano hyppäävänsä,ellei Pam tule hakemaan.No eukkohan meni.Kävi vain mielessä,että jos joku hullu akka yrittäs mua koukuttaa samaan,niin työntäisin sille roskapussin käteen,että vie mennessäs.Kaikenlaista.Nii ja sitten se kuuluisa kuvasarja (J.turkki päällä j.n.e)on sen yhden noita-akan ottama,joka oli J-n jalkavaimo.Elokuvaa suuremmasta elämästä jos tykkäät,niin kaipa sun on se kirja luettava.

        En tiedä mikä noiden kahden sekopään tarinassa kiehtoo ylipäänsä mua. Traagiset elämät, juuh...


      • AROSUSI-09 kirjoitti:

        Tulis tästäkin joskus joku selvyys,että onko siellä mullan alla jotain vaiko ei.No ookoo,heitän tällaisen teorian,että kyllä se sinne kuopattiin,mutta kolmantena päivänä uhvot tuli,herätti sen henkiin ja vei kotiplaneetalleen!Öyh./Ei The Doors ole mitään taustahissimusiikkia!Sitä ja sanoituksia on kuunneltava!Äyh!Katson jos youtubelta löytyisi Wintertime Love.Se on hieno...

        sen Jimin napanneet. Varmaan mies olisi sitä toivonutkin. Ja mitä The Doors-musiikkiin tulee; kaukana hissimusasta. Oli se Morrison sitten varsinainen lyyrikko muuten... :)


      • Flutteri
        cymbidi kirjoitti:

        löytyy ainaskin lost writings of jim morrison sekä onkos se ny densmoren kirjottama riders on the storm. Wikipediast löyty äsken tommonen kirja kun pamsun ja jimin traakinen romanssi, onko tuttu?

        Siitä leffasta... En ole nähnyt sitä, mutta eikös se ole aika fiktiivinen muutenkin? Itse en ole kanssa koskaan törmännyt liekehtivään Pamelaan missään... Tottahan toikin voi olla kyllä... :D


      • AROSUSI-09
        Flutteri kirjoitti:

        sen Jimin napanneet. Varmaan mies olisi sitä toivonutkin. Ja mitä The Doors-musiikkiin tulee; kaukana hissimusasta. Oli se Morrison sitten varsinainen lyyrikko muuten... :)

        ja samaan paikkaan se vietiin,ku Elvis!


      • cymbidi

      • cymbidi
        Flutteri kirjoitti:

        Siitä leffasta... En ole nähnyt sitä, mutta eikös se ole aika fiktiivinen muutenkin? Itse en ole kanssa koskaan törmännyt liekehtivään Pamelaan missään... Tottahan toikin voi olla kyllä... :D

        onhan siin aikast paljon paskaakin laitettu stonen puolelta mukaan, mutta ihan kattomisen arwonen on. Bändin pojatkin owat sitä aika paljo kritisoineet. Uusin dvd versio varsin hauska ku biisit suomennettu...ja ny leffavuokraamoon mars!



      • cymbidi kirjoitti:

        onhan siin aikast paljon paskaakin laitettu stonen puolelta mukaan, mutta ihan kattomisen arwonen on. Bändin pojatkin owat sitä aika paljo kritisoineet. Uusin dvd versio varsin hauska ku biisit suomennettu...ja ny leffavuokraamoon mars!

        Pitäny monesti toi leffa vuokraa muutenkin... :) Eli nyt pitää hankkia toi traaginen rakkaustarina-kirja ja tämä leffa... OK!

        :D


      • Jee
        Flutteri kirjoitti:

        kirja, jonka olen lukenut on Jim eli se No one here gets out alive alkujaan. Muihin en ole edes törmännyt. Taitaa kaikki olla englanniksi vain. Niistä olenkin sitten lukenut tietääkseni kaikki.

        Jos joku tietää suomennettuja Doors opuksia, niin kertokoon tänne. Olisi mukava lukea... :)

        John Densmore: Riders On The Storm (n.1990), Ray Manzarek: Light My fire - matkani Doorsin kanssa(1999), Danny Sugerman No One Here Gets Out Alive (2005).

        Riders on varmaan aika loppuunvarastettu, ainakin paikallisesta kirjastosta se on pöllitty jo kauan sitten. Sugermanin opus painettiin uusiksi pehmeäkantisena juuri tuon loppuunvarastamisen johdosta. Manzarekin kirjaa löytynee vielä kohtuullisessa määrin koska se on vielä suht uusi.

        Muita suomenkielisiä kirjoja en minäkään tunne, ja englanninkielisetkin ovat Suomessa kiven alla.


    • AROSUSI-09

      Mä en muista tota kohtaa,mutta ei kuullosta mahdottomalta.Joittenkin on pakko roikkua toisissaan niin pitkään että jompikumpi on kanttuvei.Mitäköhän muuten Pamille tänä päivänä kuuluu,vai onkohan sekin jo mennyt kauas pois?

      • Flutteri

        kuoli vuonna 1974. :) Eli ei kauhean hyvää hällekään taida kuulua...


      • AROSUSI-09
        Flutteri kirjoitti:

        kuoli vuonna 1974. :) Eli ei kauhean hyvää hällekään taida kuulua...

        Ikäväänkö raasu kuoli,vai heroiiniin?


      • AROSUSI-09 kirjoitti:

        Ikäväänkö raasu kuoli,vai heroiiniin?

        Heroiinin yliannostus oli se virallinen kuolinsyy. Menehtyi muuten kanssa 27-vuotiaana.


      • AROSUSI-09
        Flutteri kirjoitti:

        Heroiinin yliannostus oli se virallinen kuolinsyy. Menehtyi muuten kanssa 27-vuotiaana.

        Mikäköhän hitto siinäkin oikeasti on..?


      • AROSUSI-09 kirjoitti:

        Mikäköhän hitto siinäkin oikeasti on..?

        Pakko siinä jotain kosmista olla tahi jotain vastaavaa... :)


    • AROSUSI-09

      on toinen hyvä ei rakkaus,vaan rokkaustarina tän Sex Pistolsin soittajan ja sen eukon sutinoista.Luin sen kirjan joskus;aika häiriintyneitä lapsia.

      • Ne ne vasta hörhöjä oli! Eikös Sid nirhannut Nancyn? Vai oliko tässäkin taas jotain epäselvyyksiä? Kummallisia kaikki...


      • AROSUSI-09
        Flutteri kirjoitti:

        Ne ne vasta hörhöjä oli! Eikös Sid nirhannut Nancyn? Vai oliko tässäkin taas jotain epäselvyyksiä? Kummallisia kaikki...

        Joku siinäkin tarinassa kuoli.Sid nyt ainakin.


      • AROSUSI-09 kirjoitti:

        Joku siinäkin tarinassa kuoli.Sid nyt ainakin.

        sitten Sid. Mut sama se, kuopattuja molemmat.

        :D


      • AROSUSI-09
        Flutteri kirjoitti:

        sitten Sid. Mut sama se, kuopattuja molemmat.

        :D

        Vilkaisen mennessä josko kirjaston hyllyltä löytys jotain näistä,nyt kun inspis tuli...Viikonloppuja :)


      • AROSUSI-09 kirjoitti:

        Vilkaisen mennessä josko kirjaston hyllyltä löytys jotain näistä,nyt kun inspis tuli...Viikonloppuja :)

        :) :)


    • perheestä
      • triviaa

      • kirje

      • AROSUSI-09
        vähän... kirjoitti:

        http://www.the-doors-world.com/pages/jim.htm

        Kiitos mahtavista kuvista!En tuota historiikkia ynnä sukututkimusta ole musiikin kuuntelun ohella paljoa harrastanut,joten tämä kaikki on uutta...Esimerkiksi mitä pahaa Jimbo oli 1963 tehnyt,kun oli saanut poliisin rekisterilaatan kaulakorukseen? Huh./Niin mulle tuli mieleen,kun jokunen vuosi takaperin pyöri sellainen hölmö 1960-luvulle sijoittuva ufosarja,missä yhdessä jaksossa seikkailtiin sillä sillä millä lie elokuvanteko-opistolla,missä J.M aikanaan oli ja J. oli siinä esitetty aika sekavan oloisena ja kummia juttelevana karrikatyyrina:D Jakso loppui mukamas Jimin kuvaamaan lyhytfilmiin,missä laudanpätkä kellui rantavedessä ja lautaan oli kirjoitettu "Jim",ihan kuin joku ei olisi jo arvannut,ketä siinä jutussa parodioitiin...


      • vähän... kirjoitti:

        http://www.the-doors-world.com/pages/jim.htm

        noista koskaan nähnytkään... Kiitos tosta. :) Samperi en vaan ymmärrä tekstistä oikeastaan mitään.


      • AROSUSI-09

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1985
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1614
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1380
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1272
    6. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      58
      1267
    7. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1254
    8. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1246
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1212
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1191
    Aihe