Mikä noita veitikoita vaivaa kun tuntuvat kasvavan hyvin 10cm pitkäks mutta sitten ottavat jostain nokkiinsa ja kuolevat pois?
Saman tuntuinen vika basillikalla (siemenistä) kun saavat ensimmäiset sirkat auki, niin johan kuukahtaa. Liikaa kosteutta? Paska muoviruukku,
PS. Bauhausin 5e loisteputket on murhe
Miksi mun vesimeloonit kuolevat?
uuukoo
3
515
Vastaukset
- lämpöä ja suojaa
pikkuisille..eikä liian kosteaa kasvualustaa, semmoinen sopiva..eiköhän se siitä, rakkaudella kun hoidat niin saat kunnon sadon :)
- nyt jo
vesimeloneja kasvamassa?
- uukoo
Miksei? Kienovaloa tulee töpselistä, mutta oisko lämmöstä sitten kiikastanut. Nyt on kumminkin kauempana ikkunasta, kuhan vaan jaksais toi vika selviytyjä hengissä. Uudet siemenet jo mullassa korvaamassa miestappioita :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854890- 1902278
- 371908
- 1331879
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231618- 751582
- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161421Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3401185- 351136