Ei ole ollenkaan juttuja, vain yksi viesti ilmeisesti sekin väärältä vuodelta.
Mikäs Mandriva-foorumille on käynyt?
4
801
Vastaukset
- Re: Tietokanta
Mandriva foorumin palvelimelle on ilmeisesti murtauduttu tai jotain muuta käsittämätöntä on tapahtunut. Tästä johtuen tietokanta on todella pahasti viottunut jota yritetään korjata parhaillaan. Tietokanta pyritään saamaan mahdollisimman pian kuntoon tai jos ei niin sitten on vaan pakko alkaa taas kaikki alusta..
T: Mandriva-fi.com ylläpito- +++
Olen pahoillani puolestanne. Oli niin kiva kun oli oma foorumi. Toivottavasti saatte kaikki kuntoon. Jaksamista!
- peisi
Mut irc kanava on pystyssä :)
Tulkaa sinne nyt kun foorumi on alhaalla ja sen jälkeenkin kun foorumi toimii.
Eli kanava löytyy freenoden verkosta eli: irc.freenode.net ja kanava oli #mandriva-fi
pistäkää tänne jatkoa jos ei tiedä/osaa tulla tuonne kanvalle ni neuvotaan.
esim hyviä irc ohjelmia on xchat(ensikertalaisille ehkä helpoin omaksua), irssi, ksirc.
PS. kun tuutte kanavalle ni jääkää roikkuu sinne vaikka olaan paikalla ei olla vältämättä läsnä :) - ursulakatariina
Foorumi on taas pystyssä! Terve tuloa keskustelemaan!
http://mandriva-fi.com/foorumi/index.php
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1522954Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3682050- 411805
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371772Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328975Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53792