Ei ole ollenkaan juttuja, vain yksi viesti ilmeisesti sekin väärältä vuodelta.
Mikäs Mandriva-foorumille on käynyt?
4
773
Vastaukset
- Re: Tietokanta
Mandriva foorumin palvelimelle on ilmeisesti murtauduttu tai jotain muuta käsittämätöntä on tapahtunut. Tästä johtuen tietokanta on todella pahasti viottunut jota yritetään korjata parhaillaan. Tietokanta pyritään saamaan mahdollisimman pian kuntoon tai jos ei niin sitten on vaan pakko alkaa taas kaikki alusta..
T: Mandriva-fi.com ylläpito- +++
Olen pahoillani puolestanne. Oli niin kiva kun oli oma foorumi. Toivottavasti saatte kaikki kuntoon. Jaksamista!
- peisi
Mut irc kanava on pystyssä :)
Tulkaa sinne nyt kun foorumi on alhaalla ja sen jälkeenkin kun foorumi toimii.
Eli kanava löytyy freenoden verkosta eli: irc.freenode.net ja kanava oli #mandriva-fi
pistäkää tänne jatkoa jos ei tiedä/osaa tulla tuonne kanvalle ni neuvotaan.
esim hyviä irc ohjelmia on xchat(ensikertalaisille ehkä helpoin omaksua), irssi, ksirc.
PS. kun tuutte kanavalle ni jääkää roikkuu sinne vaikka olaan paikalla ei olla vältämättä läsnä :) - ursulakatariina
Foorumi on taas pystyssä! Terve tuloa keskustelemaan!
http://mandriva-fi.com/foorumi/index.php
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191652
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991478Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36891Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29849Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38801Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50776Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43728Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37720Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56718Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37690