Olemme miettineet jos lähtisimme lomalle Kanarialle ja silloin olisin viikolla 20. Tuo 6 tunnin lentoaika vaan vähän arveluttaa...Neuvolassa sanoivat että ihan hyvin voin lähteä matkalle koska tähän asti raskaus sujunut hyvin. Onko täällä ketään kaksosia odottavia äitejä matkustaneet lentokoneella?
Lomalle?!
2
636
Vastaukset
- 9tuntia
Minulle ainakin äitipolilla lääkäri alkoi nauramaan päin naamaa kun kerroin aikovani lähteä bussimatkalle (n.9 tuntia)RV 19. Sanoi ettei voi suositella, mutta jos tuntuu siltä että pakko mennä niin ei kai siinä mikään auta. Lähdin kuitenkin koska raskauteni oli sujunut hyvin. Matka oli HIRVEÄ! Makasin bussin takapenkillä ja kävelin tauoilla. Bussi tärisi, eikä se tuntunut yhtään hyvälle. Perillä tuli supistuksia. Lentokone matkasta en tiedä mutta kaksosraskaus viikolla 20 on jo aika pitkällä.
- möhkö
Hei, mä odotan kanssa kaksosia ja oltiin Kanarialla viikolla 19 -hyvin meni. Lentokoneessa suosittelen parin tunnin välein jumppaamaan, että veri kiertää jaloissa. Käytäväpaikka on myös must, jos/kun vessassa joutumaan käymään usein. Muuten matka tuossa vaiheessa on ihan turvallista, kunhan pitää mielessä ravintosuositukset lomallakin. Lähtekää siis ihmeessä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446